Версия за печат

00022-2014-0012

BG-Асеновград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов"9, За: Айтен Салим, Република България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 65156

Място/места за контакт: Айтен Салим

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.assenovgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Възстановяване и укрепване строителна конструкция на сградата на физкултурен салон към основно училище „Панайот Волов”, Долни Воден”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Лъки
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на обществената поръчка предвижда : „Възстановяване и укрепване строителна конструкция на сградата на физкултурен салон към основно училище „Панайот Волов”, Долни Воден”. Изпълнението на обекта ще се възлага след осигуряване на финансиране. Видовете и количествата на дейностите за изпълнение са съгласно количествените сметки неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45212225

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са съгласно Количествената сметка към документацията за участие. Изпълнението на обекта ще се възлага след осигуряване на финансиране. Видовете и количествата на дейностите за изпълнение са съгласно количествените сметки неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
319712.05 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 3 000 лева (три хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Община Асеновград или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което изрично се посочва обществената поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка: Банка: Банка"Инвестбанк"АД IBAN: BG 54 IORT 73753304000003 BIC: IORTBGSF Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата Обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на обществената поръчка без вкл. ДДС. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор/договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на тази обществена поръчка е Община Асеновград. Към настоящият момент няма осигурено финансиране на обекта. СМР ще стартират след възлагателно писмо и осигурени средства за обекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица. Представянето на оферта за участие в настоящата процедура, задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тези указания и документацията за участие. Когато участникът е обeдинение, тогава участниците сключват споразумение. Споразумението за създаването на обединение/консорциум трябва да са посочени клаузи, които гарантират че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253-260 от НК; подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран;б) е обявен в несъстоятелност;в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове;г) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;д) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, към държавата и общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган и за които не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или има задължения за данъци, или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството, на държавата, в която участникът е установен; е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;ж) при който лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата от буква а) до буква е). Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания в Република България или в държавата, в която са установени. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал). 2. Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) на удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност. 3. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се представя документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в официален превод. 4. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език, се представя в превод на български език). 6. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 7. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП. 8. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП . 9. Декларация по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП . 10.Декларация по чл. 47, ал. 5, т.2 от ЗОП. 11. Документ за закупена документация за участие (копие). 12. Оригинал на документ за гаранция за участие- платежно нареждане или банкова гаранция за участие със срок на валидност на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция. 13. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. 14. Изисквания и доказателства за икономическото и финансовото състояние, както и техническите възможности, опит и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката. 15. Техническо предложение . 16. Предлагана цена за изпълнение на поръчката– в оригинал. 17. Проект на договор; 18. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 за приемане на условията на проекта на договор ; 19. Административни сведения за участника ; 20. Декларация за запознаване с обекта ; 21. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по образец за общия оборот от СМР и общия оборот от СМР на сходни обекти за последните три години: 2011, 2012 и 2013г. 2. Копие от годишния баланс за 2011, 2012 и 2013г. 3. Копие от годишния финансов отчет за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013г. 4. Копие за валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ Когато участникът е обединение, минималните изисквания се прилагат общо за обединението, а документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствие с минималните изисквания. Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от СМР за последните три години /2011, 2012, 2013г./ не по-малък от - 1 150 000 /един милион сто и петдесет хиляди / лева с вкл. ДДС, в зависимост от датата на която са учредени или за започнали дейността си. 2. Участниците трябва да са реализирали оборот от СМР сходни* с предмета на поръчката през последните три години /2011, 2012, 2013/ не по-малък от – 570 000 /петстотин и седемдесет хиляди/ лева с вкл. ДДС. * Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или модернизация на сгради с обществено предназначение. При участие на обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението/консорциума. Когато участникът предвижда подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изскванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им. Тези изисквания се доказват с декларация по образец и се представя: - Копие на годишния баланс за предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.) - Копие на годишния финансов отчет за приходите и разходите за предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.). 3. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Това обстоятелство се доказва с Копие от застраховката за професионална отговорност- съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Така посочените изисквания, в случаите когато участник в процедурата не е юридическо лице, а обединение на правни субекти, се преценяват общо за обединението, ане поотделно за всеки от образуващите субекти. Когато се предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка през последните пет години – 2009г., 2010г., 2011г., 2012г. и 2013г., придружени от препоръка/и, надлежно оформени с издател и лице за контакт, като в тях трябва да са вписани видовете дейности, които е извършил конкретния участник, както и тяхната обща стойност и дали работите са извършени според действащите нормативи - по образец (Приложение № 9). 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за предходната година по образец (Приложение № 10) и удостоверение от НАП, издадена не по-рано от един месец от подаване на офертата. 3. Списък- декларация на квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката - Приложение № 18 и копие на документи, удостоверяващи образование, трудов стаж и професионална квалификация на тези лица. 4. Описание на техническото оборудване – Приложение №19. 5. Копие от удостоверението за регистрация и валиден талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите -първа група, четвърта категория и/или ако чуждестранен участник да има еквивалетно право. 6. Заверени валидни сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: - ISO 9001: 2008 за управление на качеството или еквивалентен; - ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен; - SA8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен; Сертификатите следва да са с обхват на отговарящ на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните пет години – 2009г., 2010г., 2011г., 2012г. и 2013г., успешно договор/и/, включващ поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или модернизация на сгради с обществено предназначение. 2. Участниците трябва да имат средносписъчен състав за предходната година не по- малко от 15 (петнадесет) лица. 3. Всеки участник трябва да разполага, с квалифициран и опитен инженерно–технически екип за изпълнение на поръчката. Ключовите експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката трябва да са в състав минимум посочения по-долу и да отговарят на следните изисквания: • Ръководител обект - завършено висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер, специалност «ПГС» или “ССС” или еквивалентна или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка - минимум 5 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с обекта на настоящата общестевна поръчка – минимум 1 брой. • Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален стаж – минимум 5 г. • Специалист – контрол на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, с професионален стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 брой. • Специалист – безопасност и здраве, да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. на МТСП или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с най-малко 3 години професионален стаж – минимум 1 брой. •Специалист опазване околна среда – с образование и/или квалификация в областта на екологията или еквивалентно, с професионален стаж не по–малко от 3 години – минимум 1 брой. 4.Участникът трябва да разполага, с оборудване за изпълнение на обществената поръчка. 5. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите - първа група, четвърта категория и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. 6. Участниците трябва да притежават валидни сертификати, удостоверяващи въвеждането на следните системи: - ISO 9001: 2008 за управление на качеството или еквивалентен; - ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен; - SA8000:2007 за Социална отговорност или еквивалентен; Сертификатите следва да са с обхват на отговарящ на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10 лв. без ДДС или 12 лв. с ДДС. Закупуване от сградата на Община Асеновград. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Република България, Област Пловдив, Община Асеновград, град Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов“ № 9, след заплащането й в касата на Възложителя, намираща се на същия адрес. б. Закупуване на документация за участие по банков път. Извършва се, както следва: Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: Банка: Банка"Инвестбанк"АД IBAN: BG 50 IORT 73758404020000 BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на община Асеновград, зала 305

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителите могат да приложат предвидените в ЗОП опростени правила, когато обществените поръчки по чл.3, ал.1 имат стойности без ДДС за строителство по-високи от 264 000.00лева до 2 640 000лева. Документацията за участие може да се намери на адрес: www.assenovgrad.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ