Версия за печат

00353-2014-0175

BG-Козлодуй: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Елмира Попова, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76151, E-mail: epopova@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подмяна на тръбопроводи за сгъстен въздух от КО (Компресорно отделение) до ХВО

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката e “ Подмяна на тръбопроводи за сгъстен въздух от КО (Компресорно отделение) до ХВО”. За изпълнението е разработен Работен проект. Поръчката се изработва с цел изграждане на стоманобетонен технологичен тунел с граница от ресиверна площадка до съществуващата надземна част на естакада и ново трасе тръбопроводи за сгъстен въздух от компрессорно отделение до съществуващата надземна част на естакада. Новитe тръбопроводи за сгъстен въздух се разполагат в новоизградения стоманобетонен тунел с възможност за ревизии и обслужване. В краищата и средата на тунела са предвидени ревизионни шахти (РШ1, РШ2 и РШ3), покрити със стоманени капаци и монтирани в тях стоманени стълби за достъп. Тунелът се обмазва външно със студен битумен грунд. Предвидени са надлъжни наклони и канализационна система за отвеждане на случайно попаднала вода. Тръбопроводите са от предварително изолирани тръби за надземно полагане, които са със здрава и надеждна топлоизолация. За връзка със съществуващите тръбопроводи, новите имат надземна част, която се подържа от три нови стоманени опори (колони): К-3, К-4 и К-5. В тунела, тръбопроводите са окачени по стените през разстояния допустими за съответните диаметри тръби на предвидени в проекта конструкции: К-1 и К-2. Връзката на съществуващите с новите тръбопроводи се изпълнява с крайни тапи, заварени към предварително изолирания тръбопровод и се изолират с минерална вата защитно покритие от поцинкована ламарина.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231111

Описание:

Работи по демонтаж и подмяна на преносни и разпределителни тръбопроводи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

КС част СК, ВиК, ВП - изкоп багер - 2850 куб.м; тънък изкоп дъблок 0,15м ръчен - 95 куб.м; механизирано разбиване асфалтобетонова настилка с различни дебелини - общо 184 куб. м; армировка - 44500 кг; кофраж армирани стени тунел и шахти - 1380 кв. м; полагане бетон - 85 куб. м и други; изкоп багер при едно утежнето условие на отвал 35 куб. м; ръчен изкоп - 5 куб.м; полагане бетон - 1,50 куб. м; доставка и монтаж тръби РVС ф160 - 1 м и РVС ф110 - 14 м; направа водопроводен клон от поцинковани тръби 15 м и други; разваляне на тротоар от циментови и базалтови плочи - 230 кв. м; демонтаж на видими градински бордюри - 104 м; направа настилка от тротоарни плочи - 230 кв. м; доставка и монтаж видими градински бордюри - 104 м и други, подробно описани видове работи и количества в количествените сметки. част МТ - демонтаж на тръбопроводи - общо 18 м; демонтаж водопровод - 10 м; направа изолация от мин. вата за различни видове тръбопроводи - общо 14,3 кв. м; доставка и монтаж на различни предварително изолирани тръби - общо 987 м и други, подробно описани видове работи и количества в количествените сметки; безразрушителен гама контрол на заваръчни съединения (бр. снимки) - 10 % - 58 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
605000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

143


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 2700,00 лв. в една от следните форми: - парична сума, внесена по следните банкови реквизити Общинска Банка АД, IBAN: BG88 SOMB 9130 1041 8716 02, BIC: SOMBBGSF или УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, IBAN: BG31 UNCR 9660 1020 0008 09, SWIFT/BIC: UNCRBGSF с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или - банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % от стойността му в една от следните форми: -парична сума, внесена по горецитираните банкови реквизити или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или - банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по-голям от срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

1/ Гаранционните срокове на изпълнените видове монтажни работи, съоръжения и обекти не могат да бъдат по-малки от регламентираните минимални гаранционни срокове съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството); 2. Участниците трябва да се запознаят с работния проект, който се намира на разположение всеки работен ден от 8.30 ч. до 15.00ч. в сградата на Управление "Инвестиции", стая 109. Лице за контакти: Светла Панайотова, специалист "ПО", тел.: 0973/72947. 3.Участниците трябва също да извършат оглед на обекта. Лице за контакти: Ивайло Гаврилов, технолог "АС и КО, тел.: 0973/730-34. 4. Срокът, посочен в т. ІІ.3 от обявлението е максимален.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документи за подбор 1.1.Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти за участие и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.; 1.2.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1.3.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: 1.4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5, т.1 от ЗОП; 1.5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП; 1.6.Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката; 1.7.Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; 1.8.Декларация за приемане на условията на проекта на договор; 1.9.Документ за гаранция за участие; 1.10.Информационен лист. 2.Предложение за изпълнение на поръчката 2.1.Работна програма за изпълнение на дейностите 2.2.Подробен линеен график за изпълнение на дейностите; 2.3.Декларация относно гаранционния срок на изпълнените видове работи / в месеци или години/ и срок за изпращане на представител при рекламация /в часове/. 2.4.Декларация за извършен оглед на обекта и запознаване със специфичните особености и условия на работа. 2.5.Декларация за запознаване с работен проект. 3.Предлагана цена 3.1.Рекапитулация и количествено-стойностни сметки 3.2.Ценови показатели 3.3.Компакт диск с анализи на единични цени (записани в PDF формат) 3.4.Разделителна ведомост между основния изпълнител и подизпълнителя/ите с конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще изпълнява всеки от тях, и стойността на съответната част в лева и в процент от общата стойност на поръчката (в случай, че се използва подизпълнител). Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител със застрахователна сума, отговаряща на минимум ІІІ категория съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.). Изискуеми документи: Валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител със застрахователна сума, отговаряща на минимум ІІІ категория съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания за технически възможности: 1. Наличие на опит в изграждане на технологични тунели и полагане на тръбопроводи в тях. Списъкът на изпълнените поръчки/договори, който ще бъде представен в офертата, трябва да бъде придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, посочващи стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Наличие на персонал, квалифициран съобразно видовете дейности, които ще изпълнява; персоналът да има съответните квалификационни групи съгласно ПБР-НУ - 5 квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топло преносни мрежи и хидротехнически съоръжения” (ПБР-НУ). 3. Наличие на персонал за извършване на заваръчни дейности с правоспособност по заваряне – степен «заварчик на тръби» съгласно НАРЕДБА № 7 от 11.10.2002 г. за условията и реда за придобиване и признаване на правоспособност по заваряване. 4.за изпълнението на СМР се изисква вписване в Камарата на строителите за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи III група, IІI категория. 5.Наличие на сертифицирана система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 покриващ дейностите, предмет на поръчката (с изключение на контрола на заваръчни съединения) 6.Контролът на заваръчните съединения трябва да се извърши от акредитирана лаборатория/орган за контрол от Вид С, за удостоверяване на акредитацията на органа за контрол, се представя сертификата за акредитацията му с охват обхващащ контрола но заваръчните съединения. Изискуеми документи: 1.Списък на поръчки/договори за строително-монтажни работи по изграждане на технологични тунели и полагане на тръбопроводи в тях през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Списък на техническите лица /ръководен и изпълнителски персонал/ за изпълнение на поръчката, включително лицата, които ще извършват заваръчни дейности. 3.Копия на удостоверенията за придобита правосп. по заваряване, вкл. за заваряване на тръби съгласно НАРЕДБА № 7 от 11.10.2002 г. за усл. и реда за придобиване и признаване на правоспособност по заваряване. 4.Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в ЦПРС за строежи III група, IІI категория и копие на талона, към него (за изпълнението на СМР). 5.Сертификат на СУК съгласно ISO 9001:2008 покриващ дейностите, предмет на поръчката (с изключение на контрола на заваръчни съединения). 6.Сертификат за акредитация съгласно EN ISO/IEC 17020:2005/2012 на орган за контрол от вида С за контрол на заварени съединения на лабораторията/органа за контрол, който ще извърши контрола.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 26073

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.07.2014 г.  Час: 13:30
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ