Версия за печат

00589-2014-0011

BG-Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл.”Св.Иван Рилски” №1А, За: инж. Иван Искренов, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 684234, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 603890; 076 684308

Място/места за контакт: Община Перник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pernik.bg/obshhestveni-porchki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на пред-инвестиционно проучване за системата на градския транспорт и изготвяне на финансов анализ (пълен анализ разходи-ползи или финансов анализ с анализ на риска и чувствителността) на системата на градския транспорт", проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/5-02/2012/021.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейност 1: Прединвестиционното проучване (накратко ПИП) ще отчита въздействието на всички мерки, предприети на територията на град Перник за управление на транспорта, включително такива, които се изпълняват със средства на бенефициента или частни инвестиции. ПИП ще съдържа достатъчна обосновка за предвидените вид на маршрутите на градския транспорт и инвестиции в инфраструктура, транспортни средства или оборудване, ще разглежда вариантни решения (сценарии) за избора им и ще докаже целесъобразността на избраната опция. Ще бъдат представени прогнозните тенденции по отношение на трафика и търсенето, както и промяната им след изпълнение на планираните инвестиции (включително прогнозни данни за допълнителния брой пътувания в резултат на интервенциите). Ще бъде изготвен транспортен модел, като неговата методология, допусканията и резултатите от него следва да бъдат описани. ПИП следва да съдържа подробен анализ на правната и институционална рамка, в която проектът ще се изпълнява и в която ще бъдат експлоатирани резултатите, както и ще предлага адекватен модел на експлоатация в пълно съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕО) № 1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 година относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт. ПИП ще включва: Критичен анализ и преглед на общинската стратегия в градския транспорт; Възможности и методи за стимулиране на преминаване от използването на лични автомобили към градски транспорт, велосипеди и ходене пеша; Критичен преглед на съществуващия анализ на търсенето, включително прогнозните модели и проучвания на трафика и, ако е необходимо, изготвяне на нов или допълнителен анализ и прогноза по международните стандарти; Потребности от превоз на пътниците и прогнозиране на трафика; Изготвяне на ПИП по междунар. стандарти, като се отчитат и изискванията и указанията на държавата и ЕС; Определяне на техническите варианти - т.е. да се докаже иконом. обоснованост на тези инвестиции, поради което ще е нужно да се посочат и анализират алтернативни технически решения; Изготвяне на мултикритериен анализ и избор на предпочитана алтернатива; Институационен и правен анализ; Анализ на съответствието с Регламент (ЕО) № 1370/2007 на Евр.парламент и на Съвета от 23.10.07 г. относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт; Препоръки за потенциални промени в нормативните наредби в общината, отнасящи се до системата на градския транспорт и оптимизиране на трафика; Екологична оценка на проекта с отчитане на изискванията на национално ниво на ЕС. Да следва съдържанието и структурата на ПИП и финансовия анализ/АРП, изложени в Указания за изготвяне на ПИП за модернизация на градски транспорт (публикувани на страницата на ОПРР - http://www.bgregio.eu/integriran-gradski-transport/polozhitelno-vazdeystvie-ot-оperatsiyata.aspx). Дейност 2: Дейността се състои в изготвяне на: пълен АРП, (включващ икономически анализ, финансов анализ, анализ на чувствителността и анализ на риска), ако очакваната стойност на разходите на проекта е над 10 000 000 лв.Гореизброените анализи следва да отговарят на изискванията, заложени в следните документи: Ръководство за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи на ЕК, Методика за изготвяне на АРП (Работен документ 4 на ЕК), за проекти финансирани със средства на ЕС, България - Общи указания за АРП за проекти, подкрепяни от КФ и ЕФРР в периода 2007-2013 г. приети с Решение на МС от 17.06.2009 г., Указания на МФ за изготвяне на АРП в транспортния сектор, Указания за изготвяне на предпроектно проучване за модернизация на градски транспорт (последните публикувани на страницата на ОПРР: http://www.bgregio.eu/integriran-gradski-transport/polozhitelno-vazdeystvie-ot-оperatsiyata.aspx) и др. приложими ръководства и указания. При актуализация на горепосочените източници, изпълнителят ще се съобрази с техните последни версии и ще направи необходимите корекции в ПИП, ФА и АРП.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71210000, 71356400, 71621000

Описание:

Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги
Услуги по техническо планиране
Услуги по технически анализ и консултантски услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1: Предвинвестиционното проучване ще включва: - Критичен анализ и преглед на общинската стратегия в градския транспорт; - Възможности и методи за стимулиране на преминаване от използването на лични автомобили към градски транспорт, велосипеди и ходене пеша; - Критичен преглед на съществуващия анализ на търсенето, включително прогнозните модели и проучвания на трафика и, ако е необходимо, изготвяне на нов или допълнителен анализ и прогноза по международните стандарти; - Потребности от превоз на пътниците и прогнозиране на трафика; - Изготвяне на пред-инвестиционно проучване по международните стандарти, като се отчитат и изискванията и указанията на държавата и ЕС; - Определяне на техническите варианти - т.е. да се докаже икономическата обоснованост на тези инвестиции, поради което ще е нужно да се посочат и анализират алтернативни технически решения - Изготвяне на мултикритериен анализ и избор на предпочитана алтернатива. - Институационен и правен анализ; - Анализ на съответствието с Регламент (ЕО) № 1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 година относно обществените услуги за пътнически превоз с железопътен и автомобилен транспорт; - Препоръки за потенциални промени в нормативните наредби в общината, отнасящи се до системата на градския транспорт и оптимизиране на трафика; - Екологична оценка на проекта с отчитане на изискванията на национално ниво на ЕС; Дейност 2: Дейността се състои в изготвяне на: • пълен Анализ разходи-ползи, наричан накратко АРП, (включващ икономически анализ, финансов анализ, анализ на чувствителността и анализ на риска), ако очакваната стойност на разходите на проекта е над 10 000 000 лв. или • финансов анализ (наричан накратко ФА), анализ на чувствителността и анализ на риска, ако очакваната стойност на разходите на проекта е до 10 000 000 лв. Гореизброените анализи следва да отговарят на изискванията, заложени в следните документи: Ръководство за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи на ЕК, Методика за изготвяне на анализ на разходите и ползите (Работен документ 4 на ЕК), за проекти финансирани със средства на ЕС, България - Общи указания за анализа на разходите и ползите за проекти, подкрепяни от Кохезионния фонд и ЕФРР в периода 2007-2013 г. приети с Решение на МС от 17.06.2009 г., Указания на Министерство на финансите за изготвяне на АРП в транспортния сектор, Указания за изготвяне на предпроектно проучване за модернизация на градски транспорт (последните публикувани на страницата на ОПРР: http://www.bgregio.eu/integriran-gradski-transport/polozhitelno-vazdeystvie-ot-оperatsiyata.aspx) и др. приложими ръководства и указания. При актуализация на горепосочените източници, изпълнителят ще се съобрази с техните последни версии и ще направи необходимите корекции в ПИП, ФА и АРП. Максимален финансов ресурс на Дейност 1 е 60 000 лв., а на дейност 2 – 15 000 лв.

Прогнозна стойност без ДДС
75000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 750,00 лв. /седемстотин и петдесет лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN:BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF при Банка ЦКБ АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG 161PO001/5-02/2012/021, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. Плащането се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя, по следната схема: - Авансово плащане, в размер на 35 %, до 10 работни дни след сключването на договора и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Междинно плащане, в размер на 20%(двадесет процента), което се осъществява до 10 работни дни, след представяне на подписан приемо – предавателен протокол за одобрена от възложителя документация с разработени 3 най-добри варианта и предложение за избор на вариант за обществен градски транспорт, като при забележки се представят протокол/и за отстранените забележки/коментарии по документацията към Етап 1, и представяне на оригинални фактури от Изпълнителя. - Междинно плащане в размер 20% (двадесет процента), което се осъществява до 10 работни дни, след представяне на подписан приемо – предавателен протокол за одобрени от възложителя ПИП и неговите елементи, като при забележки се представят протокол/и за отстранените забележки /коментари по документацията към Етап 2, и представяне на оригинални фактури от Изпълнителя. - Окончателно плащане, в размер на останалата част от стойността, което се осъществява до 10 работни дни след получаване на одобрение от страна на УО на ОПРР и подписване от възложителя на приемо - предавателен протокол за изпълнението на Етап 3.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка или допълнително споразумение към договор за създадено обединение за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението/анекса към такова споразумение задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. При участници обединения – същите трябва да представят документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (ако тази информация липсва в представеното споразумение). След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Споразумението/анекса към споразумението за създаване на обединение се представя в оригинал или нотариално заверено копие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отн-е на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, с изкл. На случаите по чл. 4 от същия закон. Участниците представят: 1) Подр. списък на документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Административни сведения за участника; 3) Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице , съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е Ф.Л. (при участик, чуждестр. лице, съответният документ се представя в офиц. превод). Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – Ю.Л, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в официален превод). С представянето на удостоверение за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация.; 4) Доказателства за изпълнение на иконом. и фин. изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 5) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техн. възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Миним.изисквания за техн.възможности и квалификация; 6) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а предл.първо, т. 3 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; Наличието на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.2 води до отстраняване на участника. 7) Декл-ия за ползване на подизпълнител/и, с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им; 8) Декл-я – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо) с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява, както и дела на участието му; 9)Документ за гаранция за участие в процедурата; 10) Оферта за изпълнение на предмета на обществ. пор. по образец; 11) Нот. зав. пълном. на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (ако е приложимо); 12) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.пор. с нот.зав. на подписите. Ако в дог.за създ.на обед.не е опр.предст.,то уч.предст. и документ, подп.от лицата в обед.,в к-то се пос.предст.; 13) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 14) Декл-я за приемане на усл.в проекта на договор; 15) Декларация по чл. 56, ал.1, т. 11 от ЗОП съгл. разд.VІ.3 от обявлението; 16) Плик№2 - Техн. предл. и срок за изпълн.на поръчката; 17) Плик№3 - Ценово предл. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; декларация по чл. 56 ал. 1, т.11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка-декларация по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП за реализираните от участника общи обороти и обороти от сходни с предмета на поръчката услуги и заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за отчетните 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите и счетоводни баланси, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за общия си оборот и обороти от сходни с предмета на поръчката услуги и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за общ оборот и обороти от сходни с предмета на поръчката услуги , подписана от представляващия участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот, не по-малко от 200 000 лв.(двеста хиляди) и оборот от услуги, сходни* с предмета на поръчката, не по-малко 75 000,00лв., общо за трите години. * Под услуги, сходни с предмета на поръчката да се разбира - дейности свързани с преглед и разработване на прединвестииионни проучвания, анализи на разходи - ползи, трафик прогнози и транспортни модели свързани с развитие на транспорта на средни, големи и много големи градове по смисъла §1, ал.1 от Наредба №7 от 22.12.2003 год. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, стойността и обема на услугата, периода и мястото на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък декларация за експертен екип по образец /Приложение №16/, придружени от професионални автобиографии /Приложение №17/, на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката /Приложение №18/. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил минимум 1 /един/ договор за услуги сходни с предмета на поръчката, както следва: Под услуги, сходни с предмета на поръчката да се разбират услуги за извършване на дейности, свързани с преглед и разработване на прединвестииионни проучвания, анализи на разходи - ползи, трафик прогнози и транспортни модели свързани с развитие на транспорта на средни, големи и много големи градове по смисъла §1, ал.1 от Наредба №7 от 22.12.2003 год. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони. 2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен експертен екип. Експертният екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: Ръководител -квалификация: Магистър по техническа/ инженерна или икономическа специалност или еквивалент; професионален опит: минимум 5 год. опит по специалността; минимум 3 год. опит като ръководител или експерт в проекти, свързани с изготвяне на ПИП и/или АРП/ФА и/или други анализи и проучвания, основно свързани с транспорта или еквивалентен; Експерт транспортна политика и икономика на транспорта: квалификация: Бакалавър/магистър по техническа/инженерна или икономическа специалност или еквивалент; професионален опит: минимум 5 год. опит по специалността;специфичен опит: минимум 3 год. участие в проекти, свързани с изготвяне на ПИП и/или АРП/ФА и/или други анализи и проучвания, основно свързани с транспорта или еквивалентен; Експерт финансови и икономически анализи: квалификация: Бакалавър/Магистър по икономическа специалност или еквивалент; професионален опит: минимум 5 год. опит по специалността; специфичен опит: участие в поне 3 проекта и/или проучвания свързани с с изготвяне АРП/ФА и/или други икономически анализи и проучвания, основно свързани с транспорта или еквивалентен; Експерт Проектиране: квалификация: Магистър – машинен или електроинженер или еквивалент; професионален опит: минимум 4 год. опит по специалността; специфичен опит: минимум 3 год. опит в захранващи системи и/или машинно проектиране основно в транспортния сектор или еквивалентен. Експерт Оценка на въздействието върху околната среда: квалификация: магистър - по съответната специалност съгласно изискванията на чл. 83 от ЗООС или еквивалент; професионален опит: минимум 4 години опит по специалността; специфичен опит: минимум 3 години по дейности, свързани с ОВОС и екологичните оценки на проекти. Експерт Юрист: квалификация: Магистър в областта на правото или еквивалентно; професионален опит: минимум 4 год. опит по специалността; специфичен опит: минимум 3 год. опит в институционални анализи и нормативната база главно за обществени превози или еквивалентен. Участниците може да предлагат в списъкът-декларация за експертния екип и други специалисти, така че да бъдат подсигурени с нужните експерти за изпълнение на поръчката, които изрично трябва да бъдат описани като допълнителни експерти. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Техническо предложение - Тп, съдържащо два под-показателя: А1 - Програма за изпълнение на предмета на поръчката -70 т. и А2 - Организация на работата - 30 т. ; тежест: 60
Показател: Финансово предложение - Фп; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.08.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Перник, пл. "Св. Иван Рилски" 1А - Заседателна зала - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи, удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG 161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период“, Операция 5.3“Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР“, Приоритетна ос 5:“Техническа помощ“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, Проект „ В подкрепа на Перник за следващия програмен период”, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG 161PO001/5-02/2012/021.

VI.3) Допълнителна информация

1. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.pernik.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед на запознаване на участниците със съдържанието й и е предоставен пълен достъп на участниците в процедурата. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.pernik.bg, на следния линк http://pernik.bg/obshhestveni-porchki. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.4. Оценка на техническото предложение за изпълнение на поръчката: Техническо предложение Тп с максимален брой точки 100, съдържащо два под-показателя: А1 - Програма за изпълнение на предмета на поръчката -70 т. и А2 - Организация на работата - 30 т. Финансово предложение Фп с макс. бр. точки 100. Формулата по която се изчислява „Общата оценка” за всеки участник е: (ОЦп) = (Тп*0,60) + (Фп*0,40);

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен и обществени поръчки" при Община Перник, пл. Свети Иван Рилски 1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ