Версия за печат

00353-2014-0174

BG-Козлодуй: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 106513772

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Георги Стефанов, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373822, E-mail: GIStefanov@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Основен ремонт и реконструкция на електродвигатели тип ZKV 6180/2

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ремонтна база на Изпълнителя
Код NUTS: BG313
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основен ремонт и реконструкция на електродвигатели тип ZKV 6180/2. Пълна подмяна на статорен и роторен пакет с подмяна на статорна и роторна намотка на електродвигател тип ZKV 6180/2 при стриктно спазване на данните посочени в таблица № 1.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50532100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електродвигатели

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на ремонт на 15 бр. електродвигатели тип ZKV 6180/2. Обемът на ремонтните дейности е посочен в Техническо задание

Стойност, без да се включва ДДС
3000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 20 000 лв. или 10 000 EUR Гаранция за изпълнение на договора - до 3% от стойността на договора. Участникът представя гаранция за участие в една от следните форми: 1. парична сума, внесена по следните банкови реквизити Общинска Банка АД, по IBAN в лева: BG88 SOMB 9130 1041 8716 02, IBAN в евро: BG70 SOMB 9130 1441 8716 02, BIC: SOMB BGSF, с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД, 2. банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на заявленията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на извършените ремонтни дейности поетапно по следния начин: 90% (деветдесет процента) от стойността на основния ремонт и реконструкцията на 1 брой електродвигател до 30 календарни дни след приключване на ремонтните дейности и транспортиране до площадката на АЕЦ “Козлодуй” и представяне на двустранен протокол за успешно завършен специализиран входящ контрол без забележки, извършен общ входящ контрол от Възложителя и оригинална фактура за всеки един електродвигател. Останалите 10% (десет процента) от стойността на отремонтираните електродвигатели през предходната година се заплащат до 31-ви януари на следващата година.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на кандидата или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 1.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 и ал.5 т.1 от ЗОП; 1.3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 1.4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 1.6. Декларация за използване или не използване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 1.8. Документ за гаранция за участие. 1.9. Декларация за подаване на оферта. 1.10. Декларация за приемане условията в проекта на договор. 1.11. Информационен лист. Възложителят отстранява от процедурата кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Минимални изисквания: Кандидатът да има оборот от услуги от аналогични ремонтни дейности за последните три години в размер на минимум 250000лв. общо за трите години. Изискуеми документи: Информация за оборота от извършени аналогични ремонтни дейности през последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Под “аналогични ремонтни дейности” се разбират дейности по основен ремонт и реконструкция на електродвигатели тип ZKV 6180/2 в обем посочен в ТЗ.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Минимални изисквания: 1. Кандидатът да има опит в извършването на услуги от аналогична ремонтна дейност, да имат изпълнен минимум 1 договор от аналогична ремонтна дейност през последните три години за минимум 3 бр. електродвигатели, като поне един ремонт или реконструкция да е на електродвигатели за АЕЦ; 2. Кандидатът да разполага с достатъчен персонал със съответната квалификация и образование, който да изпълнява дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка; 3. Кандидатът да разполага с персонал, който ще извършва диагностика и контрол на заварени (споени) съединения; 4. Кандидатът да разполага с достатъчно правоспособни заварчици за спояване на мед, листов материал, диапазон t10mm, под флюсова защита; 5. Кандидатът да разполага със стенд за изпитване на електродвигателите под товар, стенд за динамично балансиране, оборудване за производство на статорните намотки (секции), магнитопроводи и вакумно импрегниране на намотките, устройства, заваръчна техника, специални инструменти и средства, транспортна и подемно-транспортна техника и др. за доказване наличието на материално-технически условия и средства, и техническа възможност за изпълнение на поръчката за извършване на дейностите; 6. Кандидатът да притежава сертиицирана система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 с обхват включващ дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. Изискуеми документи: 1. Списък на договорите от извършени аналогични ремонтни дейности, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. Поне една от препоръките да е за извършени ремонти или реконструкции на този тип електродвигатели за АЕЦ. Тези препоръки да посочват предмета на дейност на договора, възложителя, стойността, датата и мястото на обектите, както и датата на въвеждане в експлоатация и техническото състояние на двигателя към момента на издаване на референцията; 2. Списък на персонала, който ще изпълнява дейностите, предмет на настоящото техническо задание, съдържащ информация за притежавано образование, заемана длъжност и професионална квалификация и трудов стаж; 3. Списък на персонал, който ще извършва диагностика и контрол на заварени (споени) съединения, придружен със сертификати по EN473 или ISO 9712 по методи MT, РТ, RT, UT; 4. Списък на правоспособни заварчици, съгласно Наредба № 7/11.10.2002г. за условията и реда за придобиване и признаване на правоспособност по заваряване, придружен със свидетелства за правоспособност и сертификати по стандарт EN 13133 за спояване на мед, листов материал, диапазон t10mm, под флюсова защита. 5. Списък, съдържащ описание на оборудване и устройства, заваръчна техника, специални инструменти и средства, транспортна и подемно-транспортна техника и др., доказващи наличието на материално-технически условия и средства и техническа възможност за извършване на дейностите; 6. Сертификат за сертифицирана система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008, с обхват, включващ дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. Под “аналогични ремонтни дейности” се разбират дейности по основен ремонт и реконструкция на електродвигатели тип ZKV 6180/2 в обем посочен в ТЗ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

БД Търговия 27738

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 093 - 163777 от 15.05.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
31.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Управление "Търговско", "АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на кандидата или участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всеки конкретен стандарт, спецификация, техническо оборудване или друга техническа референция, посочени в Техническото задание, да се чете с допълнение "или еквивалентен".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", 3321, гр. Козлодуй, Р България 3321, Козлодуй, Тел.: 00359 97373230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 00359 97376007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ