Версия за печат

00009-2014-0006

BG-Девин: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000614895

Община Девин, ул."Дружба" №1, За: Надежда Ризова, Р.България 4800, Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.devin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.devin.bg.

Електронен достъп до информация: www.devin.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Девин” с обособени позиции: 1. Изготвяне на „Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Девин”; 2. Изготвяне на екологична оценка (ЕО) и оценка на съвместимостта (ОС) на ИПГВР (ако се наложи изготвянето на такива)“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Девин
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата поръчка e изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Девин (ИПВГР) и съответно при необходимост - изготвяне на екологична оценка и оценка за съответствие за ПУП и ИПГВР. Проектът е финансиран по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-03/2013 „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие II” на Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, с възложител Община Девин в качеството си на бенефициент по цитираната схема, наричан по-долу за краткост „Проект/ът”. Съгласно Закона за регионалното развитие (ЗРР) „интегриран план за градско развитие е план за икономическо и социално развитие или възстановяване на населено място – град или част от него, разработен за прилагането на Оперативна програма „Регионално развитие”, както и на други оперативни програми, финансиращи проекти в градовете”. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя, са посочени в Техническата спецификация и проекта на договор – част от настоящата документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За Позиция 1 услугата обхваща: 3.1.1. Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация. 3.1.2. Формулиране на визия за развитието на града до 2020 г. 3.1.3. Провеждане на обществени обсъждания с широко представителство на заинтересованите страни и целевите групи в гр. Девин 3.1.3.1 Анкетно проучване сред мин. 150 представители на заинтересованите страни и целевите групи 3.1.3.2 Провеждане на фокус групи 3.1.3.3 Кръгла маса за обсъждане на резултатите от Целевия и проблемен анализ и Визията за развитието на града 3.1.3.4 Кръгла маса за обсъждане на проекта на ИПГВР, с цел идентифициране на потенциални инвеститори, партньори и др. заинтересовани лица, които ще участват в последващото реализиране на ИПГВР 3.1.4. Формулиране на Стратегия и цели на ИПГВР 3.1.5. Идентифициране на проектни идеи, проекти, възможности за ПЧП 3.1.6. Идентифициране на заинтересовани страни, целеви групи, потенциални инвеститори и партньори, които ще участват в осъществяването на ИПГВР 3.1.7. Изготвяне на план график за изпълнение и програма за реализация (бизнес план) на ИПГВР, с включен график за провеждане на отчуждителни процедури (ако е необходимо) и съгласувателни процедури, в съответствие с действащата нормативна уредба в страната. 3.1.8. Изготвяне на бюджет на ИПГВР 3.1.9. Изготвяне на индикатори за наблюдение и оценка на ИПГВР 3.1.10. Процедура по одобрение на ИПГВР За Позиция 2 услугата обхваща: Преценка за необходимостта от ОВОС, и при преценка за необходимостта от екологична оценка по реда на ЗООС и оценка за съвместимост съгласно ЗБР, извършване на: 1. екологична оценка (ЕО) на ИПГВР, съгласно Закона за опазване на околната среда (ЗООС) 2. оценка за съместимост (ОС) на ИПГВР, съгласно Закона за биологичното разнообразие (ЗБР) Извършване на ЕО на ИПГВР, съгласно ЗООС и получаване на Становище по ЕО по чл. 26 от Наредбата за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми (Ако се прецени необходимост след извършване на дейността по т.1). Извършване на ОС на ИПГВР, съгласно ЗБР и получаване на Решение за ОС по чл. 28 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони (Ако се прецени необходимост след извършване на дейността по т.2).

Стойност, без да се включва ДДС
147850 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

15

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.1. Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на: - 1 300 лв. (хиляда и триста лева) – за Обособена позиция 1;- 160 (сто и шестдесет лева) – за Обособена позиция 2. 1.1.2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Девин: IBAN: BG79IABG74913301516603; BIC: IABGBGSF, при: „Интернешънъл Асет Банк" АД. 1.1.5. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Изработване на интегриран план за градско възстановяване и развитие на град Девин”. 1.1.6. Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие, че същият не е представен в офертата поради пропуск. 1.1.7. При първоначалния преглед на офертите, комисията не извършва преглед по същество на реквизитите на банковата гаранция и нейното съответствие с изискванията на възложителя. Проверката по същество се извършва на етап преглед за съответствие с критериите за подбор. 1.1.8. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който след получаване на указанията за отстраняване на несъответствия: а) не е представил документ за внесена гаранция за участие или; б) е представил документ за внесена гаранция за участие, който не отговаря на изискванията на възложителя, или; в) e представил банкова гаранция, в която не е изрично посочено, че тя: е безусловна и неотменима или; е в полза на Възложителя, или; е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) или повече дни от датата на представяне на офертата, или е за настоящата обществена поръчка. 2.1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност не по – малко от 30 дни след срока на изпълнение на договора; възможността за задържането и усвояването е по реда на чл.61 от ЗОП. 2.1.5. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията.); Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, когато участникът обжалва решението на възложителя – до решаване на спора. Гаранцията за участие се освобождава след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в чл. 19 от договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, където е посочена следната схема на плащанията: Обособена позиция 1: 2.1. Авансово плащане, в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора за изпълнение на съответната обособена позиция – в срок до 30 (тридесет) работни дни от датата на влизане в сила на договора и след представяне от страна на изпълнителя на надлежно оформена фактура. 2.2. Първо междинно плащане, в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора - в срок до 30 (тридесет) работни дни след приемане и одобрение на дейности 1 и 2 от Техническата спецификация от Общински съвет – Девин и представяне на надлежно оформена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.3. Второ междинно плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора - в срок до 30 (тридесет) работни дни след след приемане и одобрение на дейности 4,5 и 6 от Техническата спецификация от Общински съвет – Девин и представяне на надлежно оформена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2.4. Окончателно плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора – в срок до 30 (тридесет) работни дни след приемане и одобрение на изготвения окончателен вариант на ИПГВР гр. Девин от Общински съвет-Девин и УО на ОПРР, представяне от Изпълнителя на окончателния доклад за изпълнение на договора и надлежно оформена фактура. Обособена позиция 2: Окончателно плащане, в случй на необходимост от изготвяне на екологична оценка (ЕО) и оценка на съвместимостта (ОС) на ИПГВР, в срок до 30 (тридесет) работни дни след изпълнение на предмета на договора и надлежно оформена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Специфични изисквания към участници – обединения, които не са юридически лица („обединение/консорциум”): 1.1. В случай че участникът е обединение, участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката („водещ съдружник”). 1.2. В случай че участник в процедурата е обединение, изискванията за икономическо и финансово състояние, и технически възможности ще се прилагат за обединението като цяло, освен когато в настоящата документация изрично е посочено обратното. 1.3. Административните изисквания на Раздел ІІ от документацията се прилагат за всеки от участниците в обединението поотделно. 1.4. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - водещият съдружник на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, освен при наличието на предварително писмено съгласие от страна на Възложителя. Преценката на Възложителя се извършва за всеки конкретен случай, като не се допуска подмяна на субекта на проведената обществена поръчка и при спазване на всички изисквания на ЗОП. 2. Специфични изисквания към подизпълнителите: 2.1. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания на Раздел ІІ от документацията се прилагат и за подизпълнителите. 2.2. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа, и подизпълнителите са посочени в офертата на участника, и за тях са представени всички необходими документи. 2.3. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 2.4. При подаване на офертата, участникът декларира дела на участие на подизпълнителя (в проценти), както и вида на конкретните дейности, които ще се извършват от подизпълнителя. 2.5. Изискванията за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности се прилагат за подизпълнителите, както следва: 2.5.1. по отношение на икономическите и финансови възможности - в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника); 2.5.2. по отношение на изискванията за технически възможности – в съответствие с вида на дейностите, които ще се извършват от подизпълнителя, като подробно посочване на приложимите изисквания към подизпълнителите е посочено на съответните места в настоящата документация. 2.6. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, в случай че: - е представил самостоятелна оферта, въпреки че в оферта на друг участник е посочен като подизпълнител и е попълнил Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец № 13; - е представил оферта, в която е посочил дадено лице за подизпълнител, но не е приложил неговата Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец № 13, а същевременно това лице е подало самостоятелна оферта. От участие в проц. се отстр. участн.:1.1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП;1.2. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, в т.ч.: който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация; който не е представил гаранция за участие в процедурата; 1.3. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 3 от ЗОП (деклар.обр.5 и 6 от документ)

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК №1:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Оферта за участие – попълва се Образец № 1.3. Административни сведения - попълва се Образец № 2.4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – попълва се Образец № 3.5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4.6. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице.Когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър.Документът за регистрация на участника/документът за самоличност на чуждестранните лица следва бъдат представени в официален превод на български език.Чуждестранните лица представят документ за регистрация, съобразно националното си законодателство.Удостоверение за актуално състояние.Когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. Документът се представя от участника/всяко лице, включено в обединението и от подизпълнителя/ите на участника и се подписва от представляващия всяко едно от лицата или изрично упълномощено от него лице.Чуждестранните лица представят еквивалентен документ, съобразно националното си законодателство (докум.тр.да отговаря на изискв. на чл. 56, ал. 4 от ЗОП).7. Документ за внесена гаранция за участие, отговаряща на изискванията на настоящата документация.8. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълват се Образци № 5, 6, 7 и 8.9. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности - попълва се Образец № 9.10. Декларация за приемане на етичните клаузи на поръчката – попълва се Образец № 10.11. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация – само за участници, които са обединения/консорциуми.12. Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 11 – само за участници, които са обединения/консорциуми.13. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да подписва (в случай, че представителят не е посочен в договора за създаване на обединението). 14. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители – попълва се Образец № 12.15. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 13 от всеки от подизпълнителите. 16. Доказателства за икономическото и финансово състояние съгласно разд.ІІІ.2.2. от обявлението. 17. Доказателства за технически възможности, професионална квалификация и опита на ключовите експерти, съгласно разд.ІІІ.2.3. от обявлението. 18.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписв. офертата, когато същоот не е законен представит.19. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП Образец № 20.20. Декларация по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП - Образец № 21. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд са: Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, Агенция по заетостта, Инспекция по труда.ПЛИК № 2- Техническата оферта, изготвена по Образец № 18, съгласно изискванията на Възложителя и спецификата на обществената поръчка. ПЛИК №3-Ценовата оферта на участника, изготвена по - Образец № 17.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - заверени от участника копия на Годишните отчети за приходи и разходи за последните три финансово приключили години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Участниците в процедурата могат да не прилагат горепосочените документи, на основание чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър,когато същите са вписани в търговския регистър; 1.2. Информация за общия оборот и за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Образец № 19; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1. Да имат реализиран общ оборот за предходните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си: - за Обособена позиция 1 - не по-малък от 390 000 лв. с ДДС (словом: триста и деветдесет хиляди лева); - за Обособена позиция 2 – не по-малък от 40 000 лв. с ДДС (словом: четиридесет хиляди лева); 1.2. Да имат оборот от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 години (2011, 2012, 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си: - за Обособена позиция 1 - не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева); - за Обособена позиция 2 – не по-малък от 20 000 лв. (двадесет хиляди лева); Под „сходни“ с предмета на обществената поръчка услуги за Обособена позиция 1, следва да се разбират: консултантски услуги в областта на регионалното планиране и управление или регионалното развитие; разработване на специализирани Географски информационни системи (ГИС); изготвяне, анализ или оценки на стратегически документи; изготвяне на бюджет и финансово-икономически анализи на стратегически документи/ програми/проекти. Под „сходни“ с предмета на обществената поръчка услуги за Обособена позиция 2, следва да се разбират дейности по изготвяне на екологични оценки (ЕО) и/или оценки на съвместимостта (ОС). При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1 Списък на основните договор/и за предоставени услуги, със сходен предмет, изпълнени от Участника през последните три години, включително предмет и стойност на договора, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Образец № 14; В препоръките (референции) от предишни възложители за добро изпълнение на договор/и със сходен предмет да са посочени точният предмет на договора, стойност, получател на услугата и периода на изпълнение. В случай че участникът не разполага с препоръки или от препоръките не е видна цялата информация, може да бъдат представени копия от договори, приемо-предавателни протоколи, фактури за плащане и др. документи, от които по безспорен начин може да се докаже информацията, съдържаща се в списъка. 2. Сертификат ISO 9001:2008 или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Списък на екипа от експерти, заети с изпълнението на обществената поръчка - Образец № 15; Автобиография - Образец № 15, съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност По отношение на експерт – юрист, ако участникът предвижда такъв, задължително се представя копие от удостоверение за правоспособност; Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит; Копия от договори/референции от работодатели/референции от възложители и/или други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да са изпълнили или участвали в изпълнението на минимум 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на процедурата, в зависимост от съответната обособена позиция за която участват. Под „сходни“ с предмета на обществената поръчка услуги за Обособена позиция 1, следва да се разбират:консултантски услуги в областта на регионалното планиране и управление или регионалното развитие;разработване на специализирани Географски информационни системи (ГИС);изготвяне, анализ или оценки на стратегически документи;изготвяне на бюджет и финансово-икономически анализи на стратегически документи/ програми/проекти.Под „сходни“ с предмета на обществената поръчка услуги за Обособена позиция 2, следва да се разбират дейности по изготвяне на екологични оценки (ЕО) и оценки на съвместимостта (ОС).2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество, съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Екипът следва да включва експерти, отговарящи на следните минимални изисквания: За Обособена позиция 1: Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа: Да има завършена минимална образователна степен „Магистър”, специалност „Архитектура” или Инженерна специалност с пълна проектантска правоспособност, или по специалностите Икономика, Право или еквивалентна; Да притежава най-малко 10 години професионален опит, от които не по-малко от 5 години опит в управлението на инвестиционни/инфраструктурни проекти; Да е участвал в най-малко 1 проект за разработване на общински, регионални, национални и/или международни планови документи (планове за развитие, програми, стратегии или еквивалентни) или в най-малко 1 проекта в областта на устройственото планиране, градоустройството и архитектурата, отнасящи се за малки или средни / големи градове.Ключов експерт 2 – „Социално-икономически анализ”: Образователно-квалификационна степен „Магистър”, специалност „Икономика” или „Финанси” или „Публична администрация” или еквивалентна с професионален опит не по-малко от 10 години, от които не по-малко от 5 години опит в изпълнението на инвестиционни/инфраструктурни проекти;Да има изготвени минимум 2 социално-икономически анализи/анализи разходи-ползи за инвестиционни проекти;Да притежава опит в разработването на стратегически и програмни документи на национално/регионално/местно ниво. Ключов експерт 3 – „Устройствено планиране”: Да има завършена минимална образователна степен „Магистър”, специалност „Архитектура” или „Урбанизъм” или еквивалентна, с професионален опит по спец. не по-малко от 5 години;•Да има опит в обл. на устр.планир. Ключов експерт 4 – „Финансова обосновка на ресурсите”: Да има завършена минимална образователна степен „Магистър”, специалности „Икономика”, „Финанси” или „Социология” или еквивалентна; с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години; Да има практически опит в изготвянето на икономически анализи, прогнози и др. Ключов експерт 5 – „Еколог”: Да има завършена минимална образователна степен „Магистър”, пециалност „Екология” или еквивалентна, с професионален опит по специалността не по-малко от 5 години;Да има практически опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух и др. За Обособена позиция 2: Кл. експерт 1 – Експерт екологични оценки:Да има завършена минимална образователна степен „Магистър” в някоя от следните области: „Екология” или друга еквивалентна специалност, съответстваща на предмета на договора;Да е участвал в екип за извършване на Доклад за оценка на степента на въздействие/Доклади по ОВОС/Екологични оценки на не по-малко от един проект/договор. Кл. експерт 2 – Експерт по оценка на въздействието върху околната среда; Мин.обр.ст."Магистър” в някоя от следните специалности: „Екология”, „Биология”, „Химия” или друга еквивалентна специалност, съответстваща на предмета на договора;Да е участв. в екип за изг. на Доклад за оценка на степен на възд. на в-у ок.среда на 1 проект.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (ТО); тежест: 70
Показател: Финансова оценка (ФО) ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Община Девин

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.Изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Към датата на обявяване на настоящата обществена поръчка е сключен Договор BG161PO001/5-03/2013/023 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” (2007-2013) в рамките на схема BG161PO001/5-03/2013/ „Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие ІІ”, между МРР, Управляващ орган по ОП „Регионално развитие” – Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие” и Община Девин.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1. Изготвяне на „Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Девин”;
1) Кратко описание

Изготвяне на „Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Девин” в съответствие с „Методическите насоки за разработване и прилагане на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие за градовете от ниво 4, съгласно Националната концепция за пространствено развитие на Република България до 2025 г.”, (октомври 2012) разработени от МРРБ и провеждането на дейности по обществени обсъждания, свързани с изготвянето на ИПГВР.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

3) Количество или обем

Услугата обхваща: 3.1.1. Изготвяне на целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация. 3.1.2. Формулиране на визия за развитието на града до 2020 г. 3.1.3. Провеждане на обществени обсъждания с широко представителство на заинтересованите страни и целевите групи в гр. Девин 3.1.3.1 Анкетно проучване сред мин. 150 представители на заинтересованите страни и целевите групи 3.1.3.2 Провеждане на фокус групи 3.1.3.3 Кръгла маса за обсъждане на резултатите от Целевия и проблемен анализ и Визията за развитието на града 3.1.3.4 Кръгла маса за обсъждане на проекта на ИПГВР, с цел идентифициране на потенциални инвеститори, партньори и др. заинтересовани лица, които ще участват в последващото реализиране на ИПГВР 3.1.4. Формулиране на Стратегия и цели на ИПГВР 3.1.5. Идентифициране на проектни идеи, проекти, възможности за ПЧП 3.1.6. Идентифициране на заинтересовани страни, целеви групи, потенциални инвеститори и партньори, които ще участват в осъществяването на ИПГВР 3.1.7. Изготвяне на план график за изпълнение и програма за реализация (бизнес план) на ИПГВР, с включен график за провеждане на отчуждителни процедури (ако е необходимо) и съгласувателни процедури, в съответствие с действащата нормативна уредба в страната. 3.1.8. Изготвяне на бюджет на ИПГВР 3.1.9. Изготвяне на индикатори за наблюдение и оценка на ИПГВР 3.1.10. Процедура по одобрение на ИПГВР

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
131000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2. Изготвяне на екологична оценка (ЕО) и оценка на съвместимостта (ОС) на ИПГВР (ако се наложи изготвянето на такива).
1) Кратко описание

Изготвяне на екологична оценка (ЕО) и оценка на съвместимостта (ОС) на ИПГВР (ако се наложи изготвянето на такива)“: 1. екологична оценка (ЕО) на ИПГВР, съгласно Закона за опазване на околната среда (ЗООС) 2. оценка за съместимост (ОС) на ИПГВР, съгласно Закона за биологичното разнообразие (ЗБР) Извършване на ЕО на ИПГВР, съгласно ЗООС и получаване на Становище по ЕО по чл. 26 от Наредбата за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми (Ако се прецени необходимост след извършване на дейността по т.1). Извършване на ОС на ИПГВР, съгласно ЗБР и получаване на Решение за ОС по чл. 28 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони (Ако се прецени необходимост след извършване на дейността по т.2).

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90711400

Описание:

Услуги по оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) за цели, различни от тези на строителството

3) Количество или обем

Услугата включва 2. Изготвяне на екологична оценка (ЕО) и оценка на съвместимостта (ОС) на ИПГВР (ако се наложи изготвянето на такива)“: 1. екологична оценка (ЕО) на ИПГВР, съгласно Закона за опазване на околната среда (ЗООС) 2. оценка за съместимост (ОС) на ИПГВР, съгласно Закона за биологичното разнообразие (ЗБР)

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
16850 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване