Версия за печат

01224-2014-0019

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000694037

Българска народна банка, пл. "Княз Александър I" № 1, За: Зорница Гочева - по процедурата; Бойко Денев - 02 91451346; Бисер Златев - 02 91451473; Петър Петров - 02 91451410 - по предмета, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451552, E-mail: gocheva.z@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър I" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Българска народна банка

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на канцеларски материали и консумативи”. В поръчката има следните обособени позиции: 1) обособена позиция № 1 „Копирна и принтерна хартия”; 2) обособена позиция № 2 „Консумативи за офис техника”; 3) обособена позиция № 3 „Материали за кореспонденция”; 4) обособена позиция № 4 „Материали за класиране и съхранение”; 5) обособена позиция № 5 „Материали за офиса”; 6) обособена позиция № 6 „Специализирани хартии и картони за дигитален печат”; 7) обособена позиция № 7 „Полиграфически материали“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Годишното количество на канцеларските материали и консумативи е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена", неразделна част от документацията, като възложителят си запазва правото по време на действие на договора да не поръча цялото посочено количество или в случай на необходимост, да го завиши, като същото ще се заплаща по единичните цени посочени в Приложение №1а "Предлагана цена".

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие по обособени позиции в размери, както следва: по обособена позиция № 1 – 820 (осемстотин и двадесет) лева или тяхната равностойност в евро, в размер на 419.26 (четиристотин и деветнадесет евро и двадесет и шест цента) евро; по обособена позиция № 2 – 1060 (хиляда и шестдесет) лева или тяхната равностойност в евро в размер на 541.97 (петстотин четиридесет и едно евро и деветдесет и седем цента) евро; по обособена позиция № 3 – 130 (сто и тридесет) лева или тяхната равностойност в евро в размер на 66.47 (шестдесет и шест евро и четиридесет и седем цента) евро; обособена позиция № 4 – 120 (сто и двадесет) лева или тяхната равностойност в евро в размер на 61.36 (шестдесет и едно евро и тридесет и шест цента) евро; обособена позиция № 5 – 120 (сто и двадесет) лева или тяхната равностойност в евро в размер на 61.36 (шестдесет и едно евро и тридесет и шест цента) евро; обособена позиция № 6– 140 (сто и четиридесет) лева или тяхната равностойност в евро в размер на 71.58 (седемдесет и едно евро и петдесет и осем цента) евро; обособена позиция № 7– 230 (двеста и тридесет) лева или тяхната равностойност в евро в размер на 117.60 (сто и седемнадесет евро и шестдесет цента) евро. Участник представя гаранция за участие само за обособените позиции, за които участва. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител, (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума, преведена по една от горепосочените банкови сметки или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от общата цена без ДДС посочена в Приложение №1а за обособената/те позиция/и, предложена/ни от избрания за изпълнител/и участник/ци.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно клаузите на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения.Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2 и 3 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 3, 4 и 5 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с декларации по образец. На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 от „Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици“). В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор за обособена позиция № ...”, се поставят: 1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата. 2. За юридически лица и ЕТ, се представя: единен идентификационен код (ЕИК) или извлечение от Търговския регистър, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Забележка: В случай че, в управителните органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага ЕИК или извлечение от Търговския регистър за тези лица. За физически лица: копие от документа за самоличност. За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод. 3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочват представляващия и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 4. Документ за гаранция за участие; 5. Доказателства за икономическото и финансово състояние, посочени в т.III.2.2) от обявлението; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т.III.2.3) от обявлението. 7. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2 и 3 от ЗОП, подписана от лицата съгласно указанията в образеца; 8. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 3, 4 и 5 от ЗОП, подписана от лицата, съгласно указанията в образеца; 9. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП, подписана от лицата съгласно указанията в образеца; 10. Декларация за подизпълнител/и; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан; 13. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията по съответния ред. Продължава в VI.3 „Допълнителна информация“.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Баланс и отчет за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013 г.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник следва да е реализирал общ оборот общо за 2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер/и в зависимост от обособените позиции, за които подава оферта, както следва: - за обособена позиция № 1 – не по-малко от 240 хил.лв.; - за обособена позиция № 2 – не по-малко от 300 хил.лв.; - за обособена позиция № 3- не по малко от 39 хил.лв.; - за обособена позиция № 4 – не по-малко от 36 хил.лв.; - за обособена позиция №5 – не по-малко от 36 хил.лв.; - за обособена позиция № 6 – не по-малко от 42 хил.лв.; - за обособена позиция № 7 – не по-малко от 69 хил.лв.; Ако участник подава оферта за повече от една обособена позиция, то следва да докаже минимален оборот равен на съответния сбор, получен от сумите цитирани по-горе.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

o Списък на основните договори, сходни с предмета на обособената позиция, за която съответния участник подава оферта изпълнени през последните 3 (три) години считано до крайния срок на получаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение; o Участниците представят копие от валиден сертификат по система за управление на качеството ISO 9001:2008; o Участниците представят мостри за тези материали и консумативи, за които в графа "Мостри" от Приложение № 1 - Техническа спецификация, е посочено "Да", а в случаите, когато не се изисква мостра, се представят фотографски снимки на стоките, които се предлагат. Количеството мостри, които следва да представят участниците, е съгласно Приложение № 1- Техническа спецификация. Участниците поставят всяка отделна мостра и фотографски снимки в подходяща опаковка. Върху опаковката се поставя етикет, на който се изписват: име на участника, № на обособената позиция и наименование на артикула, за който се отнася мострата или фотографската снимка. Всяка мостра трябва да бъде подписана и подпечатана от участниците. Мострените листове на видовете хартия, включена в обособена позиция № 1, които участниците следва да представят, трябва да имат печат от "Институт по целулоза и хартия" за доказване съответствието на представените мостри с изискванията на възложителя. Мострите на участниците, спечелили по съответните обособени позиции, остават у възложителя и са условие за приемане на бъдещите доставки и ще бъдат заплатени на участниците по единичните цени, предложени в съответните им оферти. Останалите мостри, които отговарят на техническите изисквания на Възложителя се заплащат на участниците по единичните цени, предложени от всеки участник в офертата му. В случай, че офертата на някой от участниците не отговаря на техническите изисквания на Възложителя, мострите представени от него ще му бъдат върнати. o Участниците, които подават оферта за обособена позиция № 1 „Копирна и принтерна хартия“ представят съответните сертификати и документи посочени в раздел ІІІ. „Образец на оферта. Указания за подготовката й“ от Указанията за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка и Приложение № 1 „Техническа спецификация“ - обособена позиция № 1 „Копирна и принтерна хартия“. o Участниците, които подават оферта за обособена позиция № 2 „Консумативи за офис техника“ представят съответните сертификати и документи посочени в раздел ІІІ. „Образец на оферта. Указания за подготовката й“ от Указанията за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка и Приложение № 1 „Техническа спецификация“ - обособена позиция № 2 „Консумативи за офис техника“. o Участниците, които подават оферта за обособена позиция № 6 „Специализирани хартии и картон за дигитален печат“ представят съответните сертификати и документи посочени в раздел ІІІ. „Образец на оферта. Указания за подготовката й“ от Указанията за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка и Приложение № 1 „Техническа спецификация“ - обособена позиция № 6 „Специализирани хартии и картони за дигитален печат“.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът да има минимум 3 (три) договори, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок на получаване на офертите със сходен/и на съответната/ите обособена/а позиция/и предмет/и, за която/които подава оферта; - Участникът да притежава валиден сертификат за качество ISO 9001:2008;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 027 - 042468 от 07.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 54 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията е 6 (шест) лева, с вкл. ДДС или 3.07 евро с ДДС. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане от участник, с приложено платежно нареждане за превод на стойността на документацията. Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSF, а в евро, паричната сума трябва да бъде преведена по следната сметка: IBAN: DE53500700100923349500, SWIFT code: DEUTDEFF, Банкова сметка: 10092334950000, Deutsche Bank, Frankfurt.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. "Княз Александър I" № 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката за обособена позиция № ...” се поставят: 1) Попълнена и подпечатана оферта съгласно образеца, приложен в закупената документация. Подписва се и се подпечатва (на всяка страница) от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 2) Участниците представят описание на техническите характеристики или технически спецификации на всеки от предлаганите от тях канцеларски материали и консумативи, включени в съответната обособена позиция от Приложение № 1. Предлаганите от участниците материали и консумативи трябва да отговарят на параметрите, посочени в Приложение № 1 - Техническа спецификация, която е неразделна част от документацията за участие. В случай че се установи разлика между някои от представените от участниците мостри и сертификати в плик № 1 и съответните им технически спецификации и протоколи представени в плик № 2, тези участници не се допускат до по-нататъшно участие в процедурата и до отваряне на плика с предлаганата цена. 3) За идентификация на физико-механичните свойства на хартията се представя констативен протокол от проведени лабораторни изследвания на предлаганата хартия, посочена от т. 1 до т. 6 вкл. на Приложение № 1 „Технически спецификации – обособена позиция № 1 „Копирна и принтерна хартия“, издаден от „Институт по целулоза и хартия" АД, 1528, София, ул. „Поручик Неделчо Бончев", от които да е видно, че предлаганата хартия покрива минималните технически изисквания, посочени в Приложение № 1. Констативния протокол се представя в оригинал, с дата на издаване не по-късна от 4 месеца преди датата на обявяване на обществената поръчка (представя се от участник, който подава оферта по обособена позиция № 1 „Копирна и принтерна хартия). В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена за обособена позиция № ...” участниците представят предлаганата си цена за всяка позиция, за която участват, в отделни запечатани непрозрачни пликове, която се изготвя съгласно образците, приложени в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Копирна и принтерна хартия”
1) Кратко описание

Периодични доставки на копирна и принтерна хартия, съгласно изискванията на документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197642

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия

3) Количество или обем

Ориентировъчното годишно количество на копирна и принтерна хартия е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена" - обособена позиция № 1 "Копирна и принтерна хартия".

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Консумативи за офис техника”
1) Кратко описание

Периодични доставки на консумативи за офис техника, съгласно изискванията на документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

3) Количество или обем

Ориентировъчното годишно количество на консумативите за офис техника е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена"- обособена позиция № 2 "Консумативи за офис техника".

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Материали за кореспонденция”
1) Кратко описание

Периодична доставка на материали за кореспонденция, съгласно изискванията на документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

22458000, 30199230

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка
Пощенски пликове

3) Количество или обем

Ориентировъчното годишно количество на материали за кореспонденция е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена"- обособена позиция № 3 "Материали за кореспонденция".

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Материали за класиране и съхранение”
1) Кратко описание

Периодична доставка на материали за класиране и съхранение, съгласно изискванията на документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

22850000

Описание:

Класьори и аксесоари за тях

3) Количество или обем

Ориентировъчното годишно количество на материали за класиране и съхранение е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена" - обособена позиция № 4 "Материали за класиране и съхранение".

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Материали за офиса”
1) Кратко описание

Периодични доставки на материали за офиса, съгласно изискванията на документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

3) Количество или обем

Ориентировъчното годишно количество на материали за офиса е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена"- обособена позиция № 5 "Материали за офиса".

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Специализирани хартии и картони за дигитален печат”
1) Кратко описание

Периодични доставки на специализирани хартии и картон за дигитален печат, съгласно изискванията на документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197642

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия

3) Количество или обем

Ориентировъчното годишно количество на специализирани хартии и картон за дигитален печат е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена" - обособена позиция № 6 "Специализирани хартии и картон за дигитален печат".

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Полиграфически материали“
1) Кратко описание

Периодични доставки на полиграфически материали, съгласно изискванията на документацията

2) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Ориентировъчното годишно количество на канцеларските материали и консумативи е посочено в Приложение №1а "Предлагана цена" - обособена позиция № 7 "Полиграфически материали".

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12