Версия за печат

00969-2014-0010

BG-гр. Каолиново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Каолиново, пл. "Украйна" №4, За: Румяна Йорданова Тотева, РБългария 9960, гр. Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolinovo@abv.bg, Факс: 05361 2110

Място/места за контакт: гр. Каолиново, пл. "Украйна" №4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kaolinovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на технически инвестиционни проекти за инфраструктурни обекти на територията на Община Каолиново”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Територията на населените места в Община Каолиново, Област Шумен, както следва: гр. Каолиново, с. Браничево, с. Гусла, с. Дойранци, с. Долина, с. Загориче, с. Климент, с. Лиси връх, с. Лятно, с. Наум, с. Пристое, с. Сини вир, с. Средковец, с. Тъкач с. Тодор Икономово
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчката е „Изготвяне на технически инвестиционни проекти за инфраструктурни обекти на територията на Община Каолиново” в т.ч.: Проектиране във фаза технически проект на: 1.Обект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Каолиново”; 2. Обект:„Изграждане на спортни площадки в населени места на територията на община Каолиново”; 3. Обект: „Обновяване и реконструкция на площад и парк в с.Тодор Икономово в имот № І, кв. 61 по плана на с.Тодор Икономово” – площ 14 000 м2; 4. Обект: „Включване в експлоатация дълбок сондаж Сини вир” във връзка с предстоящо кандидатстване на Община Каолиново по Европейски програми за програмен периода 2014 – 2020 г. и други източници на финансиране, съгласно техническата спецификация и заданията за проектиране в обем съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Изготвяне на технически инвестиционни проекти за инфраструктурни обекти на територията на Община Каолиново” в т.ч.: 1.Обект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Каолиново”: 1.1. Подобект: „Реконструкция на ул. „Вела Пеева” - км 0+000 до км 0+180, ул. „Цар Калоян” - км 0+000 до км 0+450 в кв. „Боймир”, гр. Каолиново, община Каолиново“; 1.2. Подобект: „Реконструкция на ул. „Радецки” - км 0+000 до км 1+550, ул. „Цар Калоян” - км 0+000 до км 0+308 в с. Браничево, община Каолиново“; 1.3. Подобект: „Реконструкция на ул. „Херсон” - км 0+000 до км 0+265, ул. „Балчик” - км 0+000 до км 0+358, ул. „Бузлуджа” - км 0+000 до км 0+140 в с. Гусла, община Каолиново“; 1.4. Подобект: „Реконструкция на ул. „Септември” - км 0+000 до км 0+308 в с. Дойранци, община Каолиново“; 1.5. Подобект: „Реконструкция на ул. „Панайот Волов” - км 0+129 до км 0+289, ул. „Хан Аспарух” - км 0+000 до км 0+112, ул. „Шипка” - км 0+000 до км 0+081 в с. Долина, община Каолиново“; „Реконструкция на ул. „Дунав” - км 0+000 до км 0+121, ул. „Пролет” - км 0+000 до км 0+390 в с. Загориче, община Каолиново“; 1.6. Подобект: „Реконструкция на ул. „Миньор” - км 0+000 до км 0+165 в гр. Каолиново, община Каолиново“; 1.7. Подобект: „Реконструкция на ул. „Балкан ” - км 0+000 до км 0+105, ул. „Родопи” - км 0+000 до км 0+790 в с. Климент, община Каолиново“; 1.8. Подобект: „Реконструкция на ул. „Пробуда” - км 0+000 до км 0+283, ул. „Христо Смирненски” - км 0+000 до км 0+103, ул. „Здравец” - км 0+000 до км 0+089, ул. „Мир” - км 0+000 до км 0+140, ул. „Дружба” - км 0+000 до км 0+092 в кв. „Кус”,гр.Каолиново, община Каолиново“; 1.9. Подобект: „Реконструкция на ул. „Главна“ - км 0+000 до км 0+890 в с. Лиси връх, община Каолиново“; 1.10. Подобект: „Реконструкция на ул. „Шипка” - км 0+306 до км 0+537, ул. „Васил Левски” - км 0+207 до км 0+328, ул. „Панайот Волов” - км 0+000 до км 0+645 в с. Лятно, община Каолиново“; „Реконструкция на ул. „Аврора” - км 0+000 до км 0+460, ул. „Рила” - км 0+000 до км 0+140, ул. „Септември” - км 0+000 до км 0+310, ул. „Цар Калоян” - км 0+000 до км 0+140, ул. „Хан Аспарух” - км 0+000 до км 0+280 в с. Наум, община Каолиново“; „Реконструкция на ул. „Аврора” - км 0+000 до км 0+472 в с. Пристое, община Каолиново“; 1.11. Подобект: „Реконструкция на ул. „Марица” - км 0+000 до км 0+301, ул. „Шейново” - км 0+000 до км 0+330, ул. „Пирин” - км 0+000 до км 1+280 в с. Сини вир, община Каолиново“; „Реконструкция на ул. „Балкан” - км 0+000 до км 0+090, ул. „Чапаев” - км 0+000 до км 0+190, ул. „Марица” - км 0+000 до км 0+230, ул. „Мир” - км 0+000 до км 0+270, ул. „Свобода” - км 0+000 до км 0+200 в с. Средковец, община Каолиново“; 1.12. Подобект: „Реконструкция на ул. „Васил Левски” - км 0+000 до км 0+620, ул. „Петър Берон” - км 0+000 до км 0+130, ул. „Димчо Дебелянов” - км 0+000 до км 0+620, ул. „Любен Каравелов” - км 0+000 до км 0+070, ул. „Победа” - км 0+000 до км 0+240 в с. Тодор Икономово, община Каолиново“; 1.13. Подобект: „Реконструкция на ул. „Мир” - км 0+000 до км 0+400 в с. Тъкач, община Каолиново“; 2. Обект:„Изграждане на спортни площадки в населени места на територията на община Каолиново”: 2.1. За Подобект: „Изграждане на спортна площадка в имот № І, кв. 35 по плана на с. Наум” – площ 1000 м2; 2.2. За Подобект: „Изграждане на спортна площадка в имот № ІІ, кв. 28 по плана на с. Браничево” – площ 1000 м2; 2.3. За Подобект: „Изграждане на спортна площадка в имот № 37232.501.327 по кадастралната карта на с. Климент” – площ 1000 м2; 2.4. За Подобект: „Изграждане на спортна площадка в имот № 30137.501.280 по кадастралната карта на с. Загориче” – площ 1000 м2; 2.5. За Подобект: „Изграждане на спортна площадка в имот № І, кв. 56 по плана на с. Тъкач” – площ 1000 м2; 2.6. За Подобект: „Изграждане на спортна площадка в имот № 38388.50.274 по кадастралната карта на с. Средковец” – площ 1000 м2; Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

Прогнозна стойност без ДДС
158000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

400


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 1000. 00 лв. /хиляда лева/, представена в една от следните форми: парична сума, депозирана в касата на Възложителя или по банков път, или банкова гаранция за посочената стойност – по примерен образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите, т.е. не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на депозит, същата се внася по банкова сметка на общината: Банка: "Търговска банка Д", гр. Шумен, Банков код (BIC): DEMIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG92DEMI92403300055108. Посочената банкова сметка на общината е валидна и за двата вида гаранции. Гаранцията за участие се задържа, усвоява и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката по примерен образец в размер на 2 % от от стойността на договора, която се освобождава след приключване на договора при условия и срокове, уредени в договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват по следния начин: - Авансово плащане в размер на 50 (петдесет) процента от стойността на договора без вкл. ДДС в срок до 20 календарни дни след подписване на договора и представена фактура от Изпълнителя. - Окончателно плащане в размер на 50 (петдесет) процента от стойността на договора без вкл. ДДС в срок до 10 календарни дни след отстраняване на забележки/ нередности/ по предадените, съгласувани с експлоатационните дружества технически инвестиционни проекти и представена фактура от Изпълнителя. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат аванса. Сборът от стойностите на авансовото плащане и окончателното плащане по не може да надхвърлят общата стойност на договора. Обществената поръчка ще се финансира със собствени бюджетни средства на Община Каолиново и целеви средства, предоставени на Община Каолиново от републикански бюджет.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Каолиново от датата на публикуване на обявлението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП– предст. участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на РБ-я, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за пр-ние против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за същото пр-ние съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото пр-ние съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото пр-ние съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за пр-ние против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото пр-ние съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за пр-ние против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото пр-ние съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.6. Да не е осъден с влязла в сила присъда за пр-ние по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;1.7. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 1.8. Да не е лишен от правото да упражнява професия или дейност свързана с предмета на настоящата поръчка съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 1.9. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно нац-те закони и подзаконови актове.1.10. Да не е в пр-во по ликвидация или да не се намира в подобна процедура, съгласно на-те закони и подзаконови актове.1.11. Да не е в открито пр-во по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, и участникът да не е преустановил дейността си.1.12. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване, да няма задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен.1.13 Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от доп. разпоредба на ЗОП с В-я или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от ЗПУКИ.3. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, като за участници ФЛ се представя копие от документа за самоличност. Чуж-те ЮЛ прилагат екв. документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 4.При участници обединения Документ, подписан от лицата в об-то, в който задължително да е посочен представляващия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно чл. 50 от ЗОП: 1. Декларация по Образец № 8, която съдържа информация за оборота от проектиране сходно с предмета на поръчката за последните 3 години; 2. Декларациията по т.1 да бъде придружена от: Заверени от участника копия на счетоводни документи когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверени копия на балансите за последните 3 (три) приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./, отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./, както и справка за приходите по видове икономически дейности, за последните 3 (три) приключени финансови години /2011, 2012 и 2013 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК- Декларация по Образец № 6 (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията); Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по-горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. 3. Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват проектиране, с минимален лимит на отговорността, отговарящ на групата и категорията на строежите, за които се изготвят проектите предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Копие на валидна застраховка за „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ в проектирането, се прилага за всеки в случай, че проектантите са наети от участника на граждански договори. В случай, че са в трудово-правни отношения, застраховката може да бъде на самия участник.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните минимални икономически и финансови изисквания съгласно чл.50 от ЗОП: 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали оборот от проектиране сходно с предмета на поръчката за последните три финансово приключили години (2011, 2012 и 2013 год.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на не по – малко от 150 000. 00 лева (сто и петдесет хиляди) без вкл. ДДС, като под „сходен” оборот навсякъде в документацията и обявлението следва да се разбира оборот от проектиране на улична и/или пътна мрежа, и/или малки открити игрища и спортни съоръжения и/или паркове и/или водопроводи. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие, като стойността на оборота от проектиране сходно с предмета на поръчката, в размер на 150 000. 00 лева, без ДДС, се умножава по процента на участие на подизпълнителя, като оборотът следва да е реализиран от дейности, които подизпълнителят е посочил, че ще извършва. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват проектирането, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката. Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в проектирането» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). Застраховката трябва да е валидна, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с проектиране. Изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на технически възможности и квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП. 1. Списък на основните договори по Образец № 9, изпълнени през последните 3 (три) години (считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен от референции (препоръки) за добро изпълнение, в които се посочват наименованието на възложителя, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Заверено от участника копие на Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3. Списък - декларация – по Образец № 10 на екипа съдържащ данни за ръководния персонал, който ще участва при изпълнение на поръчката, включващ лицата, които ще попълнят задължителната част от екипа от експерти с професионален опит, специфичен професионален опит и квалификация, за изпълнение на поръчката, придружен от Автобиографии във формат по Образец № 11 и документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените към ключовите експерти минимални изисквания и обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки, препоръки, застраховки „Професионална отговорност в проектирането” на ключовите експерти и др.), както и Декларация за разположение на ключов експерт по Образец № 12. Представянето на застраховка на физическото лице не е задължителна, когато е представена застраховка на името на участника – юридическо лице и съответният експерт е в трудово правоотношение с участника или е представляващ съответния участник, за което се представя копие от трудовия договор/информация относно представителството.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните минимални технически възможности и квалификация съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността, поне 3 /три/ договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под „сходен” предмет навсякъде в документацията и обявлението следва да се разбира проектиране на улична и/или пътна мрежа, и/или малки открити игрища и спортни съоръжения и/или паркове и/или водопроводи. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Всеки участник трябва да притежава Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008, еквивалентен или еквивалентни мерки, издаден от акредитиран сертифициращ орган с обхват на сертификация предмета на поръчката (проектиране). Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатите се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани с проектиране. 3. Участникът следва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на проектирането, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 3.1. Изисквания към ръководителя на екипа: Строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна; да има професионален опит - минимум 7 /седем/ години стаж по специалността, от които минимум 5 (пет) години в областта на проектирането; да има опит като ръководител на проектантски екип при изработването на минимум 2 инвестиционни проекта с предмет сходен с предмета на обществената поръчка. 3.2. Изисквания към проектантския екип: Всеки участник трябва да разполага с екип от специалисти които ще участват при осъществяването на проектирането по всички части на проектите и които притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Членовете на екипа следва да притежават минимум 5 – годишен стаж по специалността. 3.3. Участникът следва да разполага минимум със следните експерти, които да притежават квалификация и пълна проектантска правоспособност в следните специалности: - архитект; - геодезист; - строителен инженер пътно строителство; - електроинженер; - инженер по водоснабдяване и канализация; - инженер конструктор; - ландшафтен архитект.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за предаване на техническите инвестиционни проекти ; тежест: 20
Показател: Срок за отстраняване на забележки/нередности ; тежест: 20
Показател: Работна програма - Последователност и взаимообвързаност на предлаганите дейности ; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в касата на общинска администрация Каолиново, пл. „Украйна” № 4 от 8.30 часа до 16.30 часа, всеки работен ден след заплащане на определената цена в размер на 15 лева с ДДС по касов път или по приходната сметка на община Каолинова в Банка: "Търговска банка Д", Шумен, Банков код (BIC): DEMIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG41DEMI92408400055096, ВИД плащане 447000. При поискване от заинтересовано лице, възложителят не може да откаже изпращането на документацията за сметка на лицето, отправило искането. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Каолиново, пл. "Украйна" № 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел II.2) Количество или обем на поръчката 3. Обект: „Обновяване и реконструкция на площад и парк в с.Тодор Икономово в имот № І, кв. 61 по плана на с.Тодор Икономово” – площ 14 000 м2; 4. Обект: „Включване в експлоатация дълбок сондаж Сини вир” в т.ч. Изработване на Подробни устройствени планове - План за застрояване за санитарно-охранителна зона при ПС „Сини вир”, ПУП - ПП за трасе на напорен водопровод, Трасировъчен план. Техническите проекти да бъдат изготвени в обхват и съдържание, съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. ТИП се предава в 3 оригинални екземпляра на хартиен носител и 2 копия на ел. носител в обем и съдържание, отговарящи на изискванията на Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и заданията. Максималният финансов ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката е до 158 000.00 /сто петдесет и осем хиляди/ без вкл. ДДС. Недопустимо е надхвърляне на максималната прогнозна стойност на поръчката, както и на пределния финансов ресурс по дейности, който е посочен в документацията. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Каолиново, гр. Каолиново, пл. "Украйна" №4пл, Дирекция "АУЧР", РБългария 9960, гр. Каолиново, Тел.: 0536 12210, E-mail: kaolinovo@abv.bg, Факс: 05361 2110

Интернет адрес/и:

URL: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ