Версия за печат

00106-2014-0017

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. Славянска 1, За: Георги Карамешев, България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: G_Karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Министерство на правосъдието

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Имуществено застраховане на сгради и оборудване, управлявани, ползвани и стопанисвани от Министерство на правосъдието”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Министерство на правосъдието
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Имуществено застраховане на сгради и оборудване, управлявани, ползвани и стопанисвани от Министерство на правосъдието”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66510000

Описание:

Застрахователни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Списък на имуществото на МП съгласно Приложение № 3 - неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
300000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 3 000,00 (три хиляди лева ) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 210 календарни дни от крайния срок за получаване на офертите или платежен документ в оригинал за внесена по банков път парична сума. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; банков код (BIC): BNBGBGSD; банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Представя се под формата на банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранция. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна и неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност 90 календарни дни след датата на изтичане срока на договора. При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва на осем равни вноски през срока на договора при условията, указани в проекто - договора - неразделна част от документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с нотариално пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

-Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. -Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. -Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – по образец. -Техническото предложение на участника, включващо технология и организация за изпълнение на предвидените видове дейности – по образец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице,както и техни обединения. На отстраняване подлежат лицата, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а” до „д”, ал.2,т. 5 и ал.5,т.1 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 и ал.5.т.2 от ЗОП.Чуждестранните юридически и физически лица удостоверяват, че за тях не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а” до „д”, т. 2, т .3 и ал. 2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП съгласно законодателството на държавата, в която са установени. При подаване на офертата липсата на гореописаните обстоятелствата се удостоверяват със собственоръчно подписани,с трите имена и подпис, декларации. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за 2011, 2012 и 2013 г. Участникът следва да има общ оборот за последните три финансови години /2011, 2012 и 2013 г./ 2.Участникът следва да представи банкова референция от обслужващата банка, че е коректен клиент; 3. Информация за общия премиен приход на участника за последните три години и за оборота на услугите, които са обект на подобни поръчки.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Отчет за приходите и разходите на участника за 2011, 2012 и 2013 г. Участникът следва да има общ оборот за последните три финансови години /2011, 2012 и 2013 г./ не по-малък от 900 000 лв. /деветстотин хиляди лева/, за което следва да бъде представена декларация – свободен текст. 2. Участникът следва да представи банкова референция от обслужващата банка, че е коректен клиент; 3.Информация за общия премиен приход на участника за последните три години и за оборота на услугите, които са обект на подобни поръчки, за което следва да бъде представена декларация – свободен текст.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги (сходни с настоящата поръчка), изпълнени от участника през последните три години, 2. Участникът следва да има минимум три години опит в сферата на застраховането. 3. Участникът следва да представи декларация /свободен текст/ за наличните клонове на територията на гр. София и на територията на страната; 4.Участникът следва да представи нотариално заверено копие на Лиценз за извършване на застрахователна дейност и за право за сключване на застраховки. 5. Участникът следва да представи списък с имената на лицата от персонала на участника, отговорни за изпълнението на договора, професионалната им квалификация 6. Кратко представяне на дейността на участника по предмета на поръчката; 7. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги (сходни с настоящата поръчка), изпълнени от участника през последните три години,между които поне един изпълнен през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за доброто им изпълнение - /приложение № 13/; 2. Участникът следва да има минимум три години опит в сферата на застраховането. Това обстоятелство се доказва с датата на регистрация на участника и с изпълнените от него договори; 3. Участникът следва да представи декларация /свободен текст/ за наличните клонове на територията на гр. София и на територията на страната; 4.Участникът следва да представи нотариално заверено копие на Лиценз за извършване на застрахователна дейност и за право за сключване на застраховки, издаден от съответния компетентен орган и нотариално заверено копие на допълнителен лиценз /ако има такъв/ за съответния вид застраховка, предмет на процедурата; 5. Участникът следва да представи списък с имената на лицата от персонала на участника, отговорни за изпълнението на договора, професионалната им квалификация /доказва се с копия от дипломи за завършено образование и/или други документи/; 6. Кратко представяне на дейността на участника по предмета на поръчката; 7. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Съгласно чл.8 от Кодекса за застраховането.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.08.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 6 лв. (шест лв.), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD, се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ