Версия за печат

00589-2014-0010

BG-ПЕРНИК: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386751

ОБЩИНА ПЕРНИК, пл. "Свети Иван Рилски" №1А, За: Кирчо Маринковски - тел.: 076 684 202 и Ирина Шадова - тел.: 076 684 210, Р. БЪЛГАРИЯ 2300, ПЕРНИК, Тел.: 076 684290; 076 602933, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: ОБЩИНА ПЕРНИК

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pernik.bg/obshhestveni-porchki.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на машини и съоръжения свързани с механизация на Обект: „Регионално депо за твърди отпадъци” по Проект: №DIR-592115-1-11 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Перник” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/09/2.10/03/15, съфинансирана от Европейски фонд за регионално развитие на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №DIR-592115-С001/30.11.2011г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Перник
Код NUTS: BG414
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на техническо оборудване за експлоатация на Депото, състояща се в следното: Колесен багер клас 14 т – бр.1 Челен товарач - клас 18 -20 т – бр.1 Булдозер – бр.1 Санитарен компактор – бр.1 Многофункционален товарен автомобил – бр.1

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

43210000, 43250000, 34134000, 43240000

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи
Товарачни машини с челно товарене
Камиони с платформи и самосвали
Трамбовъчни машини

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на техническо оборудване за експлоатация на Депото, състояща се в следното: Колесен багер клас 14 т – бр.1 - (с максимално допустима прогнозна стойност от 228 294,26 без ДДС) Мощност на двигателя kW - 89 kW Работна маса kg - 14 500 kg Макс. дълбочина на копаенe mm - 5 220 mm Обем на стандартна кофа m - 0.71 m Грайферна щипка Тегло t - 370 kg Сила на затваряне kg - 1 500 kg Обем в затворено положение l - 350 l Отваряне на челюстите mm - 1 730 mm Челен товарач - клас 18 -20 т – бр.1 - (с максимално допустима прогнозна стойност от 172 113,04 без ДДС) Мощност на двигателя kW - 164 kW Работна маса kg - 18 000 kg Обем на стандартна кофа m по SAE - 3.3 m Булдозер – бр.1 - (с максимално допустима прогнозна стойност от 199 729,36 без ДДС) Мощност на двигателя kW - 120 kW Работна маса kg - 17 000 kg Обем на греблото m - 4.5 m Рипер - троен Защита срещу проникване на отровни газове, прах и миризма в кабината - Да Централно смазване на машината - Да Kлиматик - Да Санитарен компактор – бр.1 - (с максимално допустима прогнозна стойност от 524 162,44 без ДДС) Максимална мощност на двигателя kW - 274 kW Работна маса kg - 32 000 kg Работна широчина mm - 3 660 mm Сила на натиск на 1 барабан - 157 kN Просвет - 910 mm 1.Барабани – 2 броя (един отпред и 1 отзад) с ширина - 2 660 mm 2.Кабина разположена в предната половина на шасито с цел по добра видимост - да 3.Дъска за прибутване - да 4. Защита срещу проникване на отровни газове, прах и миризма в кабината - да 5. Климатик - да 6. Централно смазване на машината - да Многофункционален товарен автомобил – бр.1 - (с максимално допустима прогнозна стойност от 230 787,94 без ДДС) Колесна формула - 4 х 4 Максимална скорост на движение - 90 km/h Ходонамалител - да Товарна самосвална платформа с тристранно разтоварване - да Диференциална блокировка на предна и задна ос - да Aнтиблокираща система (ABS) - да Промяна на спирачната сила в зависимост от товара - да Двигател с Euro 5 или еквивалентен, мощност HP - 150 HP Свободни хидрвалични изводи за прикачно оборудване - да Преден силоотводен вал - да Челно огледало, отопляемо; външни огледала, отопляеми, с ел.регулиране от двете страни - да Допълнителни високи фарове за предни работни уредби - да Устройство за повдигане на кабината - да Интегрален носач за предна монтажна плоча - да Общо тегло /с равно разпределение върху двете оси/ - 8.5 t Габарити: Максимална височина - 2 720 mm Клирънс - 304 mm Междуосие - 2 700 mm Дължина - 4 970 mm Участник предложил по-висока стойност от индивидуално посочената прогнозна стойности на съответната машина и/или съоръжение, ще бъде отстранен

Стойност, без да се включва ДДС
1355087.04 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1 300 лева. Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на ОБЩИНА ПЕРНИК или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считани от крайния срок за подаване на офертите и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№16 – Банкова гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева: IBAN: BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД-клон Перник Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. При представяне на гаранция в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на обществената поръчка без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния - ОБРАЗЕЦ№18 – Банкова гаранция за Авансово плащане. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде най-малко 10 (десет) дни след съставяне на „Сертификат (Протокол) за окончателно приемане“, Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя в 30 (тридесет) дневен срок от Датата на Уведомление за доставка (възлагателно писмо), изпратено от Възложителя. Гаранцията е винаги във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или внесена на касата на Възложителя гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG36CECB97903360879300, BIC: CECBBGSF, ЦКБ АД-кл.Перник Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№17 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора. В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 10 (десет) дни след изтичане на гаранционния срок При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащане на поръчката е съгласно отразената такава в Договора, а именно: Авансово плащане е в размер на 30% от стойността на заявеното за доставка оборудване, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на фактура оригинал придружена с банкова гаранция за аванс. (Авансовото плащане се заявява, чрез предоставяне на фактура оригинал придружена с банкова гаранция за аванс в срок от 30 (тридесет) календарни дни от Датата на писмо-уведомление (възлагателно писмо), изпратено от Възложителя). Едно Междинни плащане след подписване на приемо-предавателни протоколи за съответната изпълнена доставка, между Изпълнителя и определения представител на Възложителя и одобряването на представената от Изпълнителя оригинална фактура – в размер на 65% от стойността на доставеното оборудване при наличие на авансово плащане или 75% от стойността на доставеното оборудване при липса на авансово плащане, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на фактура оригинал. От междинното плащане се приспадат съответните удръжки, ако има такива, които са дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Окончателно плащане се извършва с одобрението на „Сертификат (Протокол) за окончателно завършване“ от страна на Възложителя, като с него се разплаща остатъка до достигане на ЦЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА от 5% от стойността на доставеното оборудване при наличие на авансово плащане или 25% от стойността на доставеното оборудване при липса на авансово плащане, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на фактура оригинал. От окончателното плащане се приспадат съответните удръжки, ако има такива, които са дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаването на юридическо лице, когато участникът е определен за изпълнител и е обединение. Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: - Да е посочен Възложителя и предмета на процедурата, за която се обединяват; - Да е определен представляващ обединението, който да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката и който ще подписва и подпечатва всички документи и кореспонденция от името на обединението; - Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; - Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите - Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. - Да е определено наименованието на участника Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. Договора/Споразумението и/или допълненията и/или анексите към него за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по ЕИК/БУЛСТАТ (ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата по настоящата Обществена поръчка). Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В случай че участника избран за изпълнител на поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той следва да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписване преди сключването на договора за поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по Чл.56, ал.1, т.1 и т.6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по Чл.56, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по Чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани от предмета на настоящата обществена поръчка Общи изисквания, към Подизпълнителите Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по Чл.56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Административни изисквания Съгласно изискванията на чл. 47, ал.1, т.1 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс Съгласно изискванията на чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и ал.5 т.2 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) Когато дружеството е: а) Обявено в несъстоятелност; б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. в) В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, участникът е преустановил дейността си; г) Със задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен д) Сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси Съгласно изискванията на чл.47, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: 1) Като Лице по Чл.47, ал.4 от ЗОП е: а) Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки б) Свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; Забележка: 1) За обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и ал.5, т.2, от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 2) Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и 3 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал. 2, т.1, 3 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. 3) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, всеки участник, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик “1” – “Документи за подбор” ОБРАЗЕЦ№1 – Писмо, към Офертата; ОБРАЗЕЦ№2 – Административни сведения; ОБРАЗЕЦ№3 – Декларация за Единен идентификационен код ИЛИ удостоверение за актуално състояние (за юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България); Копие на документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Копие на документ за самоличност (копие) за участник - физическо лице; Договор за създаване на обединение и при наличие на анекси/допълнения към Договора, същите се прилагат (В Договора или анексите/допълненията към него трябва да отговарят на минималните изисквания отразени ва настоящите указания – изисква се когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) Пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (Изисква се, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и когато тази функция на представляващия, не е изрично вписано в Договора или допълненията му) ОБРАЗЕЦ№4 – Декларация за запознаване и приемане условията на обществената поръчка и действащото законодателство; ОБРАЗЕЦ№5 – Декларация за запознаване и приемане на условията в проекта на договора и техническите спецификации ОБРАЗЕЦ№6 – Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д” от ЗОП; ОБРАЗЕЦ№7 – Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и ал.5 т.2 от ЗОП; ОБРАЗЕЦ№8 – Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП; ОБРАЗЕЦ№9 – Декларация по Закона за защита на личните данни; ОБРАЗЕЦ№10 – Декларация за използването или не използването на подизпълнител/и (съдържа информация относно вида на работите, които подизпълнителите ще извършват, както и дела на тяхното участие) ОБРАЗЕЦ№11 – Декларация от подизпълнител за съгласие ОБРАЗЕЦ№12 – Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици ОБРАЗЕЦ№13 – Декларация за съгласие по Чл.51а, ал.1 и ал.2 от ЗОП ОБРАЗЕЦ№14 – Декларация за Информацията на оборота; ОБРАЗЕЦ№15 – Декларация за Списъка на основните договори; Копия на Референции/препоръки за изпълнение за всеки един договор, с които се покриват минималните изисквания на възложителя за технически възможности. Референциите/препоръките - копия, заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала. Участникът може да докаже техническите си възможности и квалификация с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Документ - декларация, подписана от лицето(лицата) представляващо(и) участника, че същият разполага на основание чл.51а от ЗОП или собствена оторизирана сервизна база, съдържаща списък на сервизите с посочване на точния им адрес, придружена с документ, в който е посочено основанието за ползване (собственост, наем, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника, напр. възможностите на трети лица), местонахождение, телефонен номер и лице за контакт. Документ /копие, заверено за вярност с оригинала/ от производителя, с който той удостоверява оторизирането на сервизите, посочени от участника в декларацията. ОБРАЗЕЦ№16 – Банкова гаранция за участие в обществена поръчка Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на платежен документ, когато гаранцията е паричен депозит/сума ПЛИК “2” – “Предложение за изпълнение на поръчката” ОБРАЗЕЦ№19 – Техническо Предложение за изпълнение на поръчката ПЛИК “3” – “Предлагана цена” ОБРАЗЕЦ№20 – Ценово предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКОТО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ ОБРАЗЕЦ№14 – Декларация за Информацията на оборота; Забележка: 1) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискваните документи за доказване на икономическото и финансово състояние на основание Чл.25, ал.8 и Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2) Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че изискваните документи за доказване на икономическото и финансово състояние, които са на чужд език се представят и в превод.. 3) Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискваните документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на основание Чл.56, ал.2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР, ВКЛЮЧВАЩИ МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ Участникът трябва да е реализирал Оборот сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) финансово приключени години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си на стойност не по малка от 2 000 000лв. (Под „сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбират доставка на нова тежкотоварна техника и/или машини и съоръжения). Забележка: 1) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице на основание Чл.25, ал.8 от ЗОП, минималното изискване трябва да бъдат изпълнено от обединението като цяло, а не от всеки от участниците в него. 2) При участие на подизпълнители, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се прилагат на основание Чл.56, ал.2 от ЗОП, съобразно вида и дела на тяхното участие в изпълнение на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ ОБРАЗЕЦ№15 – Декларация за Списъка на основните договори; Копие на Референция/препоръка за изпълнение на договора, с която се покрива минималните изисквания на възложителя за технически възможности. Референцията/препоръката - копие, заверено от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала. Участникът може да докаже техническите си възможности и квалификация с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Документ - декларация, подписана от лицето(лицата) представляващо(и) участника, че същият разполага на основание чл.51а от ЗОП или собствена оторизирана сервизна база, съдържаща списък на сервизите с посочване на точния им адрес, придружена с документ, в който е посочено основанието за ползване (собственост, наем, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника, напр. възможностите на трети лица), местонахождение, телефонен номер и лице за контакт. Документ /копие, заверено за вярност с оригинала/ от производителя, с който той удостоверява оторизирането на сервизите, посочени от участника в декларацията; Забележка: 1) Ако участникът не представи препоръка за договора, с които покрива минималните изисквания на Възложителя за технически възможности, или препоръката или други предоставени документи съвместно не доказват декларираното за съответния договор в Списъка на основните договори, то съответния цитиран договор няма да бъде признат за покриване на минималните изисквания. 2) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискваните документи, за доказване на техническите възможности и квалификация на основание Чл.25, ал.8 и Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критерия за подбор. 3) Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че изискваните документи за доказване на техническите възможности и квалификация, които са на чужд език се представят и в превод.. 4) Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискваните документи за доказване на техническите възможности и квалификация на основание Чл.56, ал.2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. Възложителят и Комисията за провеждане на процедурата, ще приемат, че участникът ще има на разположение ресурсите на други физически и/или юридически лица, при предоставяне на обвързващи документи между тях или при предоставяне на ОБРАЗЕЦ№13 – Декларация за съгласие по Чл.51а, ал.1 и ал.2 от ЗОП подписан и когато е приложимо и подпечатан от всяко едно физическо и/или юридическо лице, което е ангажирано в обществената поръчка и е посочено в офертата от участникът, че ще предоставят своя ресурс

Изисквано минимално/ни ниво/а:

КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР, ВКЛЮЧВАЩИ МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ Участника, трябва да е изпълнил минимум 1 (един) приключен договор сходен с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считани до датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си. (Под „сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбират доставка на нова тежкотоварна техника и/или машини и съоръжения) и минимум 1 (една) препоръка за добро изпълнение на договора издадена от съответния възложител Участника, трябва да има на разположение на основание чл.51а от ЗОП или собствена оторизирана от производителя на предлаганото оборудване, сервизна база за осигуряване на гаранционна и следгаранционна поддръжка и сервиз на оборудването Забележка: 1) При участие на обединения, които не са юридически лица на основание Чл.25, ал.8 от ЗОП, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението 2) При участие на подизпълнители на основание Чл.56, ал.2 от ЗОП, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. По отношение на броя изпълнени договори от подизпълнителя, той следва да има поне един изпълнен успешно договор съобразно вида на изпълняваната от него работа, независимо от неговия обем и стойност

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 074872 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Отварянето на офертите ще се извърши в часа и датата посочени в Обявлението, в сградата на ОБЩИНА ПЕРНИК II-I.7.1.1. Комисията за провеждане на процедура за обществена поръчка се назначава от възложителя след изтичане на срока за приемане на офертите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Комисията отваря офертите по реда на тяхното постъпване и проверява за наличието на три отделни запечатани плика, след което най-малко ТРИМА от нейните членове подписват ПЛИК №3 с надпис „Предлагана цена“. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише ПЛИК №3 на останалите участници, след което пликовете с предлагана цена се прибират за съхранение. Комисията отваря ПЛИК №2 и най-малко ТРИМА от членовете й подписват всички документи, съдържащи се в него. Комисията предлага по един представител от присъстващите участници да подпише документите в ПЛИК №2 на останалите участници. Комисията след това отваря ПЛИК №1 и оповестява документите, които той съдържа, но в съответствието със списъка, съгласно Чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. Комисията продължава своята работа в закрито заседание при спазване разпоредбите на ЗОП. На този етап Комисията разглежда документите в ПЛИК № 1 за съответствие с критериите за подбор, поставени от възложителя, и съставя протокол. Когато Комисията установи липса на документи и/или несъответствия с критериите за подбор или с други изисквания на възложителя, комисията изпраща протокола до всички участници. Участниците представят на комисията съответните документи в срок 5 работни дни от получаването на протокола. Участникът няма право да представя други документи освен липсващите и тези за отстраняване на несъответствията, посочени в протокола на комисията. След изтичането на срока по ТОЧКА II-I.7.1.13 от настоящите указания комисията пристъпва към разглеждане на допълнително представените документи относно съответствието на участниците с критериите за подбор, поставени от възложителя. Комисията не разглежда документите в ПЛИК № 2 на участниците, които не отговарят на критериите за подбор. След като приключи проверката на ПЛИК №1 за съответствие с критериите за подбор, поставени от възложителя, Комисията пристъпва към установяване на съответствието на ПЛИК №2 с изискванията на възложител с цел доказване на обстоятелството от Чл.37, ал.3, т.1 и Чл.69а, ал.1 от ЗОП само на допуснатите оферти. Комисията не отваря ПЛИК №3 на участниците, които не съответстват и изискванията на възложителя. Възложителят обявява по подходящ начин датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите предложения. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Комисията пристъпва към проверка на ПЛИК №3 за съответствието с изискванията на възложител с цел доказване на обстоятелството от Чл.37, ал.3, т.1 от ЗОП. След това се пристъпва към проверка дали е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка. Комисията не оценява документите в ПЛИК №3 на участниците предложени за отстраняване. След действията на комисията по предходната точка същата пристъпва, към оценяване на ОБРАЗЕЦ№20 – Ценово предложение. - ПЛИК №3, като извършва класиране по най-ниско предложена цена.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект: №DIR-592115-1-11 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Перник” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/09/2.10/03/15, съфинансирана от Европейски фонд за регионално развитие на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №DIR-592115-С001/30.11.2011г.

VI.3) Допълнителна информация

МЯСТО И СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ Документацията за обществената поръчка се предоставя на свободен достъп и безвъзмездно на следният линк http://pernik.bg/obshhestveni-porchki, Раздел: Обществени поръчки. Участниците не прилага платежен документ за закупена/придобита документация в своята оферта, тъй като тя се предоставя безвъзмездно. Документацията за участие може безплатно да се изтегли на посоченият линк по-горе до 10 (десет) дни, съгласно Чл.28, ал.6 от ЗОП преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на следният линк http://pernik.bg/obshhestveni-porchki , Раздел: Обществени поръчки, съгласно Чл.28, ал.8 от ЗОП. ИСКАНЕ НА РАЗЯСНЕНИЯ И СРОКОВЕ ЗА ДАВАНЕ НА РАЗЯСНЕНИЯ Всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното предоставяне. Възложителят е длъжен да отговори в 4 (четири) дневен срок от датата, на която е постъпило искането/запитването, съгласно Чл.29, ал.1 от ЗОП. В случай че от предоставяне на разяснението от възложителя до крайния срок за получаване на оферти или заявления за участие остават по-малко от 6 (шест) календарни дни, възложителят е длъжен да удължи срока за получаване на оферти за участие с толкова дни, колкото е забавата, съгласно Чл.29, ал.2 от ЗОП. Възложителят публикува Разясненията на своята интернет страница, а именно същите, ще бъдат публично обявявани на следния линк: http://pernik.bg/obshhestveni-porchki , Раздел: Обществени поръчки ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИЦИ Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 1) Който не е представил някой от необходимите документи, посочени по чл.56 от ЗОП и настоящата документация; 2) За когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а-д”,т.2 и т.3 и ал.5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 3 и 5 от ЗОП; 3) Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; 4) Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал. 2 от ЗОП. 5) За когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор 6) За когото са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

ОБЖАЛВАНЕ Обжалването се извършва по реда на чл.120, ал. 5, т.1 и ал.6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ