Версия за печат

01558-2014-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Екатерина Младенова, инж. Румен Луканов, Република България 1080, София, Тел.: 0884 238189; 0886 469990, E-mail: emladenova@bdz.bg, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" при "Холдинг БДЖ" ЕАД, отдел "Ремонт на локомотиви" при "БДЖ - Товарни превози" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на металогумени пакети за теглично-отбивачни съоръжения за нуждите на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Република България, гр. София, ул. Майчина слава 2
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на металогумени пакети за теглично-отбивачни съоръжения за нуждите на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД; делима на седем обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка на металогумен пакет 165 х 454 мм - 416 броя; Обособена позиция № 2 – Доставка на металогумен пакет 185 х 115 мм - 200 броя; Обособена позиция № 3 – Доставка на металогумен пакет 209 х 454 мм - 200 броя; Обособена позиция № 4 – Доставка на металогумен пакет 210/ 72 х 300 мм - 416 броя; Обособена позиция № 5 – Доставка на металогумен пакет 134,5 х L 120 мм - 200 броя; Обособена позиция № 6 – Доставка на тарелка метална за тегл. апарат на лок. серия 46 - 224 броя; Обособена позиция № 7 – Доставка на тампон гумен за тегл. апарат на лок. серия 46 - 240 броя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация за доставка на металогумени пакети за теглично-отбивачни съоръжения - Приложение № 2 към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
194094.24 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

•Гаранцията за участие представлява абсолютната сума - 1835 лева общо за всички обособени позиции, но не повече от 1% от общите стойности на всяка обособена позиция и се представя по преценка на участника в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 150 (сто и петдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти или парична сума, внесена по следната сметка на Възложителя - "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано – “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет “Доставка на металогумени пакети за теглично-отбивачни съоръжения за нуждите на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД”. Участникът представя гаранция за всяка обособена позиция за която участва, в пълния й размер. Гаранцията за участие, определена от Възложителя, за всяка обособена позиция е както следва: 645 лева за първа обособена позиция „Доставка на металогумен пакет 165 x 454 мм.”; 84 лева за втора обособена позиция „Доставка на металогумен пакет 185 x 115мм.”; 360 лева за трета обособена позиция „Доставка на металогумен пакет 209 x 454мм.”; 632 лева за четвърта обособена позиция „Доставка на металогумен пакет 210/ 72 x 300мм”; 70 лева за пета обособена позиция „Доставка на металогумен пакет 134,5 х L 120”; 24 лева за шеста обособена позиция „Доставка на тарелка метална за тегличен апарат на лок. серия 46”; 20 лева за седма обособена позиция „Доставка на тампон гумен за тегл. апарат на лок. серия 46.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева по банков път в срок до 30 дни след доставката на всяка партида, удостоверена с датата на приемо-предавателния протокол за доставените металогумени пакети, представяне на оригинална данъчна фактура и сертификат за качество от производителя, съдържащ данни, касаещи техническите параметри и изисквания за предлаганото изделие. Сертификатът за качество трябва да удостоверява съответствието с техническите изисквания на Възложителя - копие, заверено от участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице,както и техни обединения.Офертата трябва да съдържа следните документи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. В последния случай се представя нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата. Пълномощното следва да съдържа всички данни за лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 2.Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, съгл. чл. 23 от Закона за търговския регистър – заверено с подпис със син цвят и печат на представляващия участника по търговска регистрация. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е физическо лице, следва да представи и заверено от него копие на документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. ІІІ.2.1.2 се представя в официален превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 3.В случай,че участникът е обединение,което не е юридическо лице,към офертата се представя и документ,с който е създадено обединението,подписан от лицата в обединението,в който задължително се посочва представляващия–оригинал или нотариално заверено копие. 4. Удостоверение за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност /идентификационен № по ДДС/ - копие заверено с подпис със син цвят и печат на представляващия участника. При липса на регистрация по ЗДДС, се представя декларация за липса на регистрация - оригинал. 5.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП: 5.1.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а-д", ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП /Приложение № 7/ - представя се от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, /оригинал/. 5.2.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1,3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП /Приложение № 8/ – представя се от представляващия участника по търговска регистрация, /оригинал/. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и/или ал. 2, и/или ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. Участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП с декларации 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП /Приложение № 9/ /оригинал/. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП /Приложение № 10/ /оригинал/. 8. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /оригинал/. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – оригинал. 10. Документ за закупена документация за участие в процедурата /заверено от участника копие/. 11. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – представя се по преценка на участника под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 150 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или копие на документ за внесена парична сума по сметката на Възложителя. Пликът с офертата съдържа отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор"; Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", отделен за всяка обособена позиция, за която участника участва; Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", отделен за всяка обособена позиция, за която участника участва. Документите, които се поставят във всеки плик, са подробно описани в "Условия за участие в процедурата и указания за подготовка на офертата" - Приложение № 6.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Годишен финансов отчет – части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” за последната счетоводно приключила година /2013 г./ – копия, заверени с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е обединение, следва да бъдат представени копия от годишен финансов отчет – част „Баланс”и „Отчет на приходите и разходите” за последната счетоводно приключила година /2013 г./ - на всички субекти, включени в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори за доставки на металогумени пакети за теглично-отбивачни съоръжения за товарни вагони и/или локомотиви, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите – представя се в оригинал. Списъкът да е придружен от минимум 2 броя копия (заверени от участника със син подпис и печат) на препоръки/референции/ за добро изпълнение от възложители, посочени в списъка. 2. Когато участникът не е производител, следва да представи документ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му през 2014/2015 год. – оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др. - в оригинал или нотариално заврено копие. 3. Сертификат по ISO 9001:2008, или еквивалентен на него, за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – копие, заверено с подпис и печат на участника. Обхватът на спецификацията трябва да съдържа дейността, за която участника участва. 4. Техническа спецификация на предлаганите металогумени пакети, изготвена от участника – оригинал с подпис и печат със син цвят. 5. Образец на сертификат/и за качество на предлаганите резервни части, издаден от производителя - заверено от участника копие с подпис и печат със син цвят. 6. За тарелка метална и тампон гумен: - образец на сертификат за качество, с който се удостоверява, че предлаганата тарелка метална/тампон гумен съответства на чертежа и техническите изисквания – заверено от участника копие с подпис и печат със син цвят; - сертификат по ISO 9001:2008 / или еквивалентен на него / за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя –– заверено от участника копие с подпис и печат със син цвят.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ – Товарни превози" ЕООД - „Уни Кредит Булбанк” АД, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61 и се получава срещу представен платежен документ, в деловодството на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа. Оферти се подават в деловодството на Възложителя на ул."Иван Вазов" № 3 всеки работен ден от 8:00 до 16:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

в сградата на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД - гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осводомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на металогумен пакет 165 х 454мм
1) Кратко описание

Доставка на металогумен пакет 165 х 454мм

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Общо количество 416 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
65992.89 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на металогумен пакет 185 х 115мм
1) Кратко описание

Доставка на металогумен пакет 185 х 115мм

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Общо количество 200 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
9912.89 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на металогумен пакет 209 х 454мм
1) Кратко описание

Доставка на металогумен пакет 209 х 454мм

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Общо количество 200 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
37512.89 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на металогумен пакет 210/ 72 х 300мм
1) Кратко описание

Доставка на металогумен пакет 210/ 72 х 300мм

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Общо количесто 416 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
64744.89 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на металогумен пакет 134,5 х L 120
1) Кратко описание

Доставка на металогумен пакет 134,5 х L 120

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Общо количество 200 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
8512.89 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тарелка метална за тегл. апарат на лок. серия 46
1) Кратко описание

Доставка на тарелка метална за тегл. апарат на лок. серия 46

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Общо количество 224 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
3864.89 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тампон гумен за тегл. апарат на лок. серия 46
1) Кратко описание

Доставка на тампон гумен за тегл. апарат на лок. серия 46

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34631000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

Общо количество 240 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
3552.9 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6