Версия за печат

00732-2014-0005

BG-Ловеч: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 110503990

Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев - изп. директор, Таня Георгиева Хинкова - икономист, ОП тел.068 667250, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371

Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"№27, МБАЛ АД-Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mbal-lovech.com.

Адрес на профила на купувача: www.mbal-lovech.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на медицински изделия за пациенти с терминална бъбречна недостатъчност на диализа за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч, чрез периодично повтарящи се доставки след направени от възложителя заявки по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Ловеч,ул."Съйко Съев"№27, Болнична аптека
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на медицински изделия за пациенти с терминална бъбречна недостатъчност на диализа за нуждите на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч, чрез периодично повтарящи се доставки след направени от възложителя заявки по обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката е разделена на 6 обособени позиции в които са включени медицински изделия с различно прогнозно количество, посочено в ПРИЛОЖЕНИЕ №1 -Техническа спецификация на възложителя, която е неразделна част от документацията за участие за възлагане на обществената поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
13726.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

20.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При участие за цялата поръчка /за всички обособени позиции/, гаранцията за участие е в размер на 27.45лв. При участие за отделни обособени позиции, гаранцията за участие за всяка обособена позиция е в размерите, посочени в ПРИЛОЖЕНИЕ №4, част от документацията за участие за възлагане на поръчката. Възложителят допуска с един документ да бъде представена гаранция за участие за няколко обособени позиции. В този случай, в документа е необходимо да бъдат изброени обособените позиции и стойността на гаранцията, по които се внася тя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от прогнозната стойност без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банкаСосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22; банкова гаранция с валидност 120 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка сe осъществява със собствени средства на МБАЛ АД гр.Ловеч. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя в срок до 60 календарни дни от датата на фактурата за извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Доставките следва да се извършват само след писмена заявка на Възложителя и само в количествата, посочени в съответната заявка.Доставките следва да се извършват в срок до 72 /седемдесет и два/ часа от получаване на заявката на Възложителя. Комисията назначена от Възложителя ще има право да изиска от участниците предоставяне на мостри от участниците в разумен срок, но не по дълъг от 5 дни ,считано от датата на получаване на писмото с искане за предоставяне на мостри. За обособена позиция №1 всеки участник трябва да подаде оферта за всички номенклатурни единици включени в обособената позиция. За тази обособена позиция ще бъдат допуснати за участие само кандидати подали оферта за всички номенклатурни единици от нея.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.ЕИК съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. 2.Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай, че това не е законният представител на кандидата. 3. Оригинал /или нотариално заверено копие/ на оторизационно писмо /или друг документ/ удостоверяващ представителната власт на кандидата изрично упълномощен : 3.1. За медицинските изделия от производителя или негов представител на името на кандидата, да оферира предлаганите продукти за настоящата процедура за срока на действие на договора, както и доказателства за удостоверяване подписа под оторизационното писмо / за проследяване на връзката между производител и неговия упълномощен представител , ако има такъв/ . 4.Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП. 5.Документ за внасена гаранция за участие 6.Други посочени в документацията Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществената поръчка участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП .

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Годишен финансов отчет /копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година/ за последната година - 2013 г. В случаите на новорегистрирани търговски дружества, такива документи не се изискват . -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, но в търговския регистър не са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците трябва да представят заверени с мокър печат следните раздели: баланс и отчет за приходите и разходите – подава се от Участника, от всички членове в Обединението и от всички Подизпълнители; -Когато е представен ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър и в националния регистър са обявени в пълния обем и за съответните години финансовите отчети, Участниците не ги представят – отнася се за Участника, за всички членове в Обединението и за всички Подизпълнители; -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя финансовите отчети съгласно националното му законодателство. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 2.Декларация с информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът представя декларация ,че медицинските изделия отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия (ЗМИ). 2. Заверено от участника копие на валидно разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия. 3. За медицинските изделия да се представи декларация за съответствие от производителя или негов упълномощен представител или сертификат за СЕ марка издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ. 4. Декларация от участника , съдържаща списък на основните договори за доставка на и медицински изделия, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години -2011г.,2012г. и 2013г., включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение 5.Декларация за срок на отложено плащане и срок на изпълнение на обществената поръчка. 6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 7.Други посочени в документацията за участие

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 043 - 068398 от 01.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.08.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.08.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.08.2014 г.  Час: 09:00
Място

Библиотеката на "МБАЛ" -АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.Информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, комисията ще оповестени публично в интернет страницата на МБАЛ АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки-профил на купувача/ не по-късно от 2/два/ работни дни от датата на отваряне на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документацията за участие в процедурата е безплатна, като се предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки-профил на купувача / . 2.Допълнителна информация, както и разясненията на Възложителя по документацията ще бъдат своевременно публично оповестени в интернет страницата на МБАЛ „Проф.д-р П.Стоянов” АД, гр.Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , /Рубрика – Обществени поръчки-профил на купувача/. 3.Обявлението е изпратено по електронен път и е осигурен пълен достъп до документацията в профила на купувача www.mbal-lovech.com /Рубрика - Обществени поръчки-профил на купувача/. Възложителя се възползва от възможността по чл.64,ал.3 от ЗОП "срока по чл.64,ал.1 от ЗОП да се намали с 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1.Ръкавици нитрилни /нестерилни/ с пудра
1) Кратко описание

1.Ръкавици нитрилни /нестерилни/ с пудра

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
9360 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2.Катетър за времене съдов достъп -феморален двулуменен 20см-сет
1) Кратко описание

2.Катетър за времене съдов достъп -феморален двулуменен 20см-сет

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

50бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция 3.Катетър за времене съдов достъп - субклавия двулуменен - сет
1) Кратко описание

3.Катетър за времене съдов достъп - субклавия двулуменен - сет

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

20бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция 4.Катетър за времене съдов достъп - югуларен двулуменен - сет
1) Кратко описание

4.Катетър за времене съдов достъп - югуларен двулуменен - сет

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

20бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция 5.Катетър за постоянен съдов достъп двулуменен -230 мм от върха до маншона - сет
1) Кратко описание

5.Катетър за постоянен съдов достъп двулуменен -230 мм от върха до маншона - сет

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

6бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция 6.Катетър за постоянен съдов достъп двулуменен -190 мм от върха до маншона - сет
1) Кратко описание

6.Катетър за постоянен съдов достъп двулуменен -190 мм от върха до маншона - сет

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

4бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване