Версия за печат

00761-2014-0005

BG-Сапарева баня: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сапарева баня, ул. „Германея” № 1, За: инж. Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строително-монтажни работи по проект № 10/321/01442 за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20”, изпълнявани по Договор № 10/321/01442 от 12.12.2013 г., мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на община Сапарева баня
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Основни дейности, включени в предмета на поръчката: 1.Разрушителни дейности Демонтаж на съществуващата еластична ограда, фрезоване, натоварване и извозване на съществуващата асфалтова настилка, разваляне на малки съоръжения и др.; 2.Земно-изкопни дейности Изкопи с различна степен на трудност в различни по структура почви, натоварване и извозване на излишният изкоп; 3.Изграждане на малки пътни съоръжения Тук влизат всички стомано-бетонни дейности и свързаните с тях земно-изкопни и насипни работи, т. е. Изграждане на цялата отводнителна система на пътя, малки мостове и плочести водостоци, подпорни стени, конзоли и др. 4.Насипни дейности Доставка, полагане, уплътняване и профилиране на различни по структура инертни материали до достигане на проектния габарит и проектната нивелета на земната основа; 5.Пътни дейности Изпълнение на пътната основа до достигане на проектната нивелета на ниво долен пласт асфалтова настилка, полагане на пътни бордюри и бетонови улей; 6.Асфалтови дейности, риголи и банкети Полагане на битумизиран, неплътен и плътен асфалтобетон и битумен разлив, доставка, полагане, уплътняване и профилиране на инертни матерали за банкети и риголи и полагане на бетон за банкети; 7.Довършителни дейности Изпълнение на еластична ограда, вертикална и хоризонтална пътна сигнализация;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45230000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са подробно посочени в количествената сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
5175499.92 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 51 000 лева.Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Сапарева баня: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615 Титуляр на сметката : Община Сапарева баня Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Сапарева баня: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615 Титуляр на сметката : Община Сапарева баня Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Сапарева баня и със срок на валидност – най-малко 3 (три) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начина на плащане е уреден в чл. 3, ал. 2-4 от проекта на договор: - Плащане в размер на 50% от цената по чл. 3, ал. 1 в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на последното настъпило събитие, както следва: Влизане в сила на настоящия договор; Съставяне на Протокол обр. 2 (2а) по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво; Издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Междинно плащане – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на последното настъпило събитие, както следва: Подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата, Представяне на фактура/и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; Получено при Възложителя междинно плащане от Фонд "Земеделие", за финансиране на проект № 10/321/01442 за обект ,,Път IV – 62084 Сапарева баня – Паничище в участъка от км. 3+569.38 до км. 9+147.20”. - Окончателно плащане – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор, текста: „Разходът е по Договор за отпусната финансова помощ № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. с ДФЗ”. Плащането по настоящия договор ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано образувание

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: •за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; •за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; •за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; •за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс; •за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - Образец № 1, Приложение № 1.1; 2. Административни сведения за участника- Образец № 2; 3.Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката -Образец № 4 и Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката - Образец № 3. 4.Регистрационни документи на участника: Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат към офертите си удостоверение за актуално състояние (чл. 24, ал. 1 ППЗОП). Когато участникът е чуждестранно лице, се прилага документ за регистрация съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да приложи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващ обединението, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 ЗОП. 5. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата (оригинал); Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума или - банкова гаранция - Образец № 15.1 (участниците могат да представят банкова гаранция по различен образец, ако документът съдържа условията от образеца на възложителя и отговаря на изискванията на възложителя, посочени в поле III. 1.1) от настоящото обявление). 6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д” и ал. 2, т. 4 и 5; по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3; по чл. 47, ал. 5, т. 1 и по чл. 47, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки - Образци № 5, 6, 7.1 и 7.2; 7.Декларация за участието на подизпълнители - образец №13; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, в декларацията се посочват имената на подизпълнителите, вида и дела на участието им и се представя Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - Образец № 14; 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор -Образец № 8; 9. Декларация по чл.56,ал.1.,т.11 от ЗОП - Образец № 19. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната от Национална агенция за приходите, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”; 10. Декларация за оглед на обекта - Образец № 17; 11. Декларация от членовете на обединението /ако участват обединения, които не са юридически лица/, включваща точките - всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; -всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно информацията от Търговския регистър). 13. Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или Декларация за наличие на такова вписване или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице. 14. Документите, посочени в раздели III.2.2 и III.2.3 от настоящото обявление за доказване на икономически и финансови възможности и на технически възможности. Плик 2 15. Техническо предложение, съдържащо информация за срок за изпълнение на поръчката и гаранционните срокове- по образец, към него се прилагат обяснителна записка, линеен календарен график и диаграма на работната ръка - Образец № 18. Плик 3 16. Ценово предложение с приложени към него количествено-стойностна сметка и анализи на единичните цени -Образец № 20.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. а) Справка за оборота от строителство на пътни обекти за последните 3 (три) години – Образец № 9, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. б) Заверено копие на справка за приходите на строителните предприятия по видовете строителство за последните 3 (три) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен. Изискването за представяне на копия от посочените документи не се отнася за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър. Ако някой от документите липсва в Търговския регистър, се изисква неговото представяне на хартиен носител в офертата. Ако участникът е физическо лице – възложителят ще приеме копие на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващи дохода му за последните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. 2. Документ, издаден от банка или небанкова финансова институция или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя документа в оригинал; 3. Заверено копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Чуждестраните участници представят еквивалентен документ, съгласно законодателството на страната, където са установени.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има документално доказан оборот от строителство на пътни обекти (извършени строително-монтажни работи на пътни обекти), през последните три финасово приключени години (2011, 2012 и 2013 г.) сумарно, равен или по-голям от 5 000 000,00 (пет милиона) лева без ДДС, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът трябва да разполага със свободен финансов ресурс (собствени средства, достъп до свободно кредитна линия, банкова гаранция или еквивалентен финансов инструмент, изчистени от други договорни ангажименти) за финансиране предмета на обществената поръчка в размер не по-малък от 500 000 (петстотин хиляди) лева. 3. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката, определено съобразно Наредбата за условията и реда задължително застраховане в проектирането и строителството в съответствие с категорията строежи, за които участникът е вписан в ЦПРС. Професионалната дейност от застрахователната полица да отговоря на удостоверенето за вписване на участника в Централния професионелен регистър на строителя и да е със срок на валидност минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. В случай, че застраховката е с по-кратък срок на валидност, участникът представя и декларация, че след изтичане на срока на валидност на застраховката, същата ще бъде удължена до изтичане на срока на сключения договор. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство – Образец № 10, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите. В края на списъка участникът посочва договорите с предмет строителство на обекти, подобни на предмета на настоящата поръчка. За договорите посочени от участника като договори с предмет, подобен с предмета на настоящата процедура задължително се представят и препоръки за добро изпълнение, които трябва да отговарят на изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 2.Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или Декларация за наличие на такова вписване или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице. 3.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен - ксерокопие. 4.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен - ксерокопие. Сертификатите по предходните точки трябва да са с обхват, съответстващ на обекта на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 5. Списък на инженерно-техническия състав от правоспособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на поръчката - по образец № 11. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец № 12) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение - по образец №16.
Минимални изисквания: 1. Участникът през последните 5 години, считано от крайния срок за получаване на офертите, да има и докаже опит с договори и препоръки в изпълнението на пътно-строителни обекти, сходни с предмета на поръчката, сборно не по -малко от размера на поръчката. Под предмет „сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция на пътища и пътни съоръжения 2.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи - Втора група -III-та (трета) категория или за по-висока категория строежи. 3.Участникът да е сертифициран за въведена система за управление на качеството в строителството по междунараден стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; 4.Участникът да е сертифициран за въведена система за управление за околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; 5. Участника да има на разположение в инженерно – техническия си състав, за изпълнение на настоящата процедура следните специалисти: 1 (един) ръководител обект - дипломиран строителен инженер, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, със стаж минимум 5 г. (пет ) години като ръководител обект или технически ръководител и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години; 4 (четири) технически ръководители – инженер или строителен техник със средно-специално строително образование (техникум или професионална гимназия) и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 5 (пет) години; 1 (един) геодезист – дипломиран инженер или строителен техник (средно-специално образование), със стаж по специалността минимум 5 г, (пет) години; 1 (един) дипломиран инженер озеленител или ландшафтен архитект, със стаж по специалността минимум 5 г. (пет) години; 1 (един) специалист по контрол на качеството - лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо удостоверение за преминато обучение по осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност. 1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда - лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо удостоверение за преминато обучение по безопасност и здраве в строителството; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Срок за изпълнение - П1; тежест: 20
Показател: 2. Техническо предложение -П2; тежест: 30
Показател: 2.1 Организация за изпълнение; тежест: 18
Показател: 2.2 Управление на риска; тежест: 12
Показател: 3. Ценово предложение - П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00761-2014-0005

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 584131 от 05.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Сапарева баня

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за отпускане на финансова помощ № 10/321/01442 от 12.12.2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от „Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г.” (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата, попада в праговете по чл. 14, ал.1 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайния срок за подаване на жалби е уреден в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ