04176-2014-0002
Технически редакции | ||
30.06.2014 11:40 ч. : | 30/06/2014 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.06.2014 11:40 ч. : | 30/06/2014 11:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Поморие: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Обединено детско заведение Детелина гр. Поморие, кв. Свобода, ул. Солна № 1, За: Гинка Атанасова, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 26027, E-mail: detelina@abv.bg
Място/места за контакт: гр. Поморие, кв. Свобода, ул. Солна № 1Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/schools/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти, по обособени позици, за нуждите на детско заведение ОДЗ „Детелина” гр. Поморие, общ. Поморие”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на хранителни продукти, по обособени позици, за нуждите на детско заведение ОДЗ „Детелина” гр. Поморие, общ. Поморие”. Обособените позиции са, както следва: Позиция № 1 – хляб и тестени изделия; Позиция № 2 – мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба; Позиция № 3 – консерви (зеленчукови консерви и компоти), варива, подправки, замразени хранителни продукти, разни хранителни продукти; Позиция № 4 – пресни плодове и зеленчуци; Място и начин на изпълнение на обществената поръчка – чрез периодични доставки в съответствие с предварително подадени заявки франко складовата база на детското заведение, намираща се на територията на СОУ „Иван Вазов” гр.Поморие, ул.”Солна” №19. Изисквания за качество – доставките на хранителните продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните; изискванията на нормативни документи, свързани с детско-юношеско хранене. Задължително да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и означен срок на годност на продуктите, които трябва да имат не по-малко от 70 % остатъчен срок на годност към момента на доставката. Начин на образуване на предлаганата цена и заплащане: 1. Предложената от участниците цена за всеки отделен хранителен продукт /Ц предлагана/ се формира за единична мерна единица (килограм, литър и брой) по заложени количества съгласно Количествена сметка, явяваща се неразделна част от документацията за участие, като сума или разлика между: А) Усреднената цена /Ц сапи/ на хранителния продукт на едро за област Бургас по бюлетина на „Система за агропазарна информация” (САПИ), валиден към 10.07.2014 г. и приложен от участника в процедурата.Б) Търговска надбавка до 8% над цената по пункт първи или отстъпка от същата с точност до втория знак след десетичната запетая. Използва се утвърдена от Агенцията за обществени поръчки методика за определяеми цени, като гореописаният начин на ценообразуване, респективно процентното съотношение между предложената цена за всеки отделен хранителен продукт /Ц предлагана/ от определения за изпълнител на поръчката участник и усреднената цена /Ц сапи/ за продукта на едро за област Бургас по бюлетина на САПИ, валиден към 10.07.2014 г. се запазва през целия период на действие на договора, където К = (Ц предлагана/Ц сапи) х 100, в процент, с точност до втория знак след десетичната запетая. Към ценовата оферта, изготвена по образец съгласно Образец, участниците прилагат бюлетин на САПИ, валиден към 10.07.2014 г., с цени на едро за област Бургас на САПИ. Оферта, предлагаща надбавка по-голяма от 8% няма да бъде разглеждана и участникът ще бъде предложен за отстраняване. 2. Промяната в единичните цени на отделните хранителни продукти след подписването на договора с определения за изпълнител участник не се допуска, освен при удостоверена промяна на усреднените цени на хранителните продукти на едро за област Бургас съобразно сезона и икономическата обстановка в страната с актуален бюлетин на САПИ. В този случай начина на формиране на единичните цени се актуализират съобразно методика за определяемост на цените подробно описана в документацията за участие 3. Стъкленият амбалаж (буркани и бутилки) е включен в цената на продуктите.
15810000, 15100000, 15500000, 15200000, 15300000, 15400000, 03212000, 03220000
Описание:
ДА
НЕ
Посоченото количество за съответната обособена позиция е прогнозно и е посочено в Количествена сметка, приложение към документацията за участие. Възложителят има право да завишава или намалява количествата на отделните асортименти, съобразно промяната на базовата цена, сезона, изискванията на здравословно хранене на децата и предписанията на държавни контролни органи. При необходимост Възложителят може да поиска от Изпълнителя извънредна доставка (която не може да бъде по-често от два пъти седмично), като той от своя страна трябва да е готов да реагира и да извърши доставката в срок, посочен от него в предложението за изпълнение на поръчката. Обща прогнозна стойност на цялата обществена поръчка 140 000 (сто и четиридесет хиляди) лева, без ДДС. Прогнозната стойност за всяка обособена позиция е както следва: 1. Обособена позиция № 1 Хляб и тестени изделия – 9 000 лв.( девет хиляди лева) без ДДС 2. Обособена позиция № 2 Мляко и млечни продукти; месо и месни продукти; риба – 81 300 лв. (осемдесет и една хиляди и триста лева) без ДДС 3. Обособена позиция № 3 – Консерви /зеленчукови консерви и компоти; варива, подправки; замразени хранителни продукти; разни хранителни продукти – 30 000 лв. (тридесет хиляди лева) без ДДС 4. Обособена позиция № 4 Пресни плодове и зеленчуци – 19 700 лв. (деветнадесет хиляди и седемстотин лева) без ДДС Прогнозната стойност не се явява максималния ресурс, който Възложителя може да осигури.
НЕ
31.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Тъй като възложителят прилага „опростените правила” за възлагане на обществена поръчка, то той е взел решение съобразно с разпоредбата на чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, съгласно която „Възложителят може да не изисква гаранция за участие или за изпълнение, когато: … стойността на поръчката е по чл. 14, ал. 3.”, т.е. участниците не дължат внасяне на гаранции за участие в настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от неговата стойност без ДДС и се представя в една от следните форми при сключване на договора: А) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; Б) банкова гаранция в полза на Възложителя. В този случай в банковата гаранция задължително следва да бъде посочено, че: - тя е безусловна и неотменима; - тя е в полза на Възложителя; - тя е със срок на валидност най-малко за срока на изпълнение на договора; - има възможност за усвояването й на части. 2.2. Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Разходите по откриването на гаранцията са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 2.4. Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.5. Конкретните условия и срокове за задържане и/или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и са съгласно проекта на договор, приложен към настоящата документация.
Заплащането на цената на договора ще се извършва по банков път в български лева при условията, подробно описани в проекта на договор по образец, при следната схема за плащане: 1. авансово плащане по договора не се предвижда; 2. действително доставените и приети количества хранителни продукти се заплащат при спазване на изискванията за ценообразуване по точка 6.1. в 30-дневен срок, след представяне на фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството, придружена със складова разписка за предаването на хранителните продукти в мястото за изпълнение на доставките и двустранно подписан приемно-предавателен протокол. 3. Плащане е платимо само при одобряване на фактурата от възложителя. 4. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството те следва да съдържат следната задължителна информация: Получател: ОДЗ „Детелина” – Поморие гр. Поморие 8200, ул. „Солна” № 1 ЕИК: 000048671 MOЛ: Гинка Атанасова Номер на документа, дата, място Получател: Гинка Атанасова, или друг упълномощен представител на ОДЗ „Детелина” – Поморие.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр. Поморие, ул. Солна № 1
Съгласно разпоредбата на чл.68, ал. 3 от ЗОП: „Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.”
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Документацията за участие е безплатна за получаване и може да се изтегли свободно и безплатно от официалния сайт на Община Поморие http://pomorie.bg/ (тъй като възложителя не разполага със самостоятелен интернет сайт), Раздел „Профил на купувача”, Подраздел „Училища и детски градини”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 120 от Закона за обществени поръчки.
30.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Хляб: Доставката на хляб се извършва до складовата база на детското заведение всеки работен ден до 10:00 часа по предварително подадена в края на предходната седмица заявка. В последния работен ден от седмицата се оформят счетоводните документи за извършената доставка. Видовете хляб са определени в Справка за видовете хранителни продукти и ориентировъчните количества за едногодишна доставка на ОДЗ „Детелина” гр. Поморие. За останалите видове хляб се посочва грамажа на производител. Цената се фактурира за бройка, като тя следва да е пропорционална на предложената в офертата за 1 (един) кг. Тестени изделия: Доставките на тестени изделия се извършват веднъж седмично до 10.00 ч. по предварително подадена заявка в края на предходната седмица. Доставките трябва да отговарят на Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качествата на храните, предлагани в детските заведения и училищата и на Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения
15810000
Описание:
Прогнозното количество е посочно в Количествена сметка - приложение към докментацията за участие.
Мляко и млечни продукти: Доставките на мляко (краве прясно и кисело мляко) се извършват всеки работен ден до 10.00 часа по предварително подадена заявка. Изпълнителят трябва да разполага с оборотен амбалаж за две поредни доставки. Продуктите се доставят в опаковки, отговарящи на изискванията, в разфасовка за прясно мляко – 1 (един) литър, за кисело мляко – 0.500 кг. (петстотин грама) или 0.400 кг.(четиристотин грама), като цената в случай, че се фактурира за бройка, трябва да е пропорционална на предложената в офертата за 1 (един) кг. Доставките на другите млечни изделия, опаковани според изискванията за обезпечаване съхранението на продуктите, се извършват един път седмично по предварително подадена заявка, в тридневен срок от получаване на заявката. Предлаганата цена за позицията следва да съдържа пълния асортимент от млечни изделия, които се използват в детското хранене. Месо и месни продукти: Доставките на месо и месни продукти се извършват всеки работен ден до 10.00 ч. по предварително подадена заявка в края на предходната седмица. Риба: Доставките на риба веднъж седмично до 10.00 ч. по предварително подадена заявка в края на предходната седмица. Доставките трябва да отговарят на Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качествата на храните, предлагани в детските заведения и училищата и на Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения
15100000, 15200000, 15500000
Описание:
Прогнозното количество е посочено в Количествена сметка - приложение към документацията за участие.
Консерви (зеленчукови консерви и плодови консерви – компоти): Доставките се извършват два пъти седмично. Предлаганата цена следва да бъде преизчислена в килограм спрямо Базовата цена от справката на Информационния бюлетин на САПИ, като за грамаж на „буркан 08/07” се приема грамаж от 0.700 кг. От офертата да е виден грамажа и вида на амбалажа на предлагания продукт, като цената в случай, че се фактурира за бройка трябва да е пропорционална на предложената в офертата за 1 (един) кг. Варива, подправки: Доставките се извършват два пъти седмично, като асортиментът и количествата се определят според заявката. В офертата да се посочи вида на опаковката и грамажа. Разни хранителни продукти: Доставките се извършват два пъти седмично, като асортиментът и количествата се определят според заявките. В офертата да се посочи вида на опаковката и грамажа. Замразени хранителни продукти: Доставките на замразени хранителни продукти се извършват два пъти седмично по предварително подадена заявка в края на предходната седмица. От офертата да е видно грамаж и вид на амбалажа на предлагания продукт. Доставките трябва да отговарят на Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качествата на храните, предлагани в детските заведения и училищата и на Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения.
15300000, 15400000
Описание:
Прогнозното количество е посочено в количествена сметка - приложение към документацията за участие.
Пресни плодове и зеленчуци: Доставките се извършват всеки работен ден до 10.00 ч. по предварително подадена заявка. Асортиментът в заявката, ще се определя съобразно сезона и предлагането на видовете пресни плодове и зеленчуци и цените им в Информационния бюлетин на САПИ. Плодовете и зеленчуците, които се предлагат в детското заведение трябва да отговарят на Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качествата на храните, предлагани в детските заведения и училищата; на Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения и Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци.
03212000, 03220000
Описание:
Прогнозното количество е посочено в количествена сметка - приложение към документацията за участие.