Версия за печат

00169-2014-0015

BG-Ловеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул."Търговска" №22, За: Наталия Методиева, Република България 55000, Ловеч, Тел.: 068 688280, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Закупуване на материали, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката, преместването и настаняването на децата в новите услуги, за период не повече от три месеца преди реалното настаняване на услугата по проект ”Нови възможности за деца и младежи с увреждания в Община Ловеч чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип”, като обществената поръчка е разделена на три обособени позиции: Обособена позиция I - „ Чехли и обувки” Обособена позиция II - “Лична козметика и средства за хигиена” Обособена позиция III - “Бельо и дрехи”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

”Закупуване на материали, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката, преместването и настаняването на децата в новите услуги, за период не повече от три месеца преди реалното настаняване на услугата по проект ”Нови възможности за деца и младежи с увреждания в Община Ловеч чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип”, като обществената поръчка е разделена на три обособени позиции: Обособена позиция I - „ Чехли и обувки” Обособена позиция II - “Лична козметика и средства за хигиена” Обособена позиция III - “Бельо и дрехи”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18310000, 18200000, 18412000, 18812300, 18813300

Описание:

Долни дрехи
Връхни дрехи
Спортни дрехи
Всекидневни обувки с горна част от каучук или пластмаса
Обувки за използване в градски условия


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22774.4 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № D-11 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Чехли и обувки"
V.1) Дата на сключване договора
24.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Маркар Прогрес" ЕООД, ЕИК 201870942, ул. "Цар Освободител" №64, Република България 55000, Ловеч, Тел.: 068 601313, Факс: 068 601313

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4118.4 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № D-13 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:"Бельо и дрехи"
V.1) Дата на сключване договора
25.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Джени спорт" ЕООД, ЕИК 200502607, ул. "Захари Стоянов" №79, ет.2, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 632323, Факс: 038 632323

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18656 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.2.12-0016-C0001 от 29.08.2013 г. по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос 5: Социално включване и насърчаване на социалната икономика; Основна област на интервенция 5.2.: Социални услуги за превенция на социалното изключване и преодоляване на неговите последици на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Да не изоставяме нито едно дете” – Компонент 2: Разкриване на социални услуги в общността, бюджетна линия: BG051PO001-5.2.12.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

През 2014 г., Община Ловеч в качеството си на бенефициент по проект ”Нови възможности за деца и младежи с увреждания в Община Ловеч чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип”, финансиран с подкрепата на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ и съфинансиран от Европейския социален фонд, открива процедура за „Закупуване на материали, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката, преместването и настаняването на децата в новите услуги, за период не повече от три месеца преди реалното настаняване на услугата по проект ”Нови възможности за деца и младежи с увреждания в Община Ловеч чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип”/номер на преписката в РОП 00169-2014-0004/. Процедурата е открита с Решение № 010/04.02.2014 г. на Кмета на Община Ловеч и ID номер в РОП 584112. При разглеждане на подадените оферти, назначената от Възложителя комисия е констатирала, че постъпилите оферти на участниците по Обособена позиция III - ” Бельо и дрехи ” не отговарят на изискванията по чл.47-53а от ЗОП, а по Обособена позиция I - ” Чехли и обувки” и Обособена позиция II - ” Лична козметика и средства за хигиена” не са подадени оферти, поради което Възложителят частично прекратява и частично възлага процедурата, видно от решение за прекратяване 039 от 28.04.2014 г. и ID номер в РОП 601307. С оглед на изложеното по-горе и възникнала необходимост по проект ”Нови възможности за деца и младежи с увреждания в Община Ловеч чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип”, се налага възлагането на нова обществена поръчка с предмет: ”Закупуване на материали, необходими и произтичащи от дейности, свързани с подготовката, преместването и настаняването на децата в новите услуги, за период не повече от три месеца преди реалното настаняване на услугата по проект ”Нови възможности за деца и младежи с увреждания в Община Ловеч чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип”, като доставката на материалите е предназначена за нуждите на ползвателите на социалната услуга. Поради естеството на материалите Обществената поръчка е разделена на три обособени позиции: Обособена позиция I - ” Чехли и обувки”, Обособена позиция II - ” Лична козметика и средства за хигиена” и Обособена позиция III - ” Бельо и дрехи ”. Обществената поръчка ще се осъществи по реда на чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП чрез процедура на договаряне без обявление, тъй като предходната е прекратена на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са променени.