Версия за печат

00019-2014-0010

BG-Монтана: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: инж. Калин Каменов, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394227, E-mail: kali_monti@abv.bg, Факс: 096 300462

Място/места за контакт: Дирекция "Териториално устройство и строителство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.montana.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" № 1, За: Нели Димитрова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102 - каса

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" № 1, За: Мая Лъчезарова, Република България 34000, Монтана, Тел.: 096 394265

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102, гише 3

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт на фасади и покрив на сградата на Обединен детски комплекс Монтана"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на откритата процедура за възлагане на обществената поръчка е Възложителят да избере изпълнител за обект: "Основен ремонт на фасади и покрив на сградата на Обединен детски комплекс Монтана". Целите поставени пред Възложителя и проект "Красива България" да избере изпълнител в сферата на извършването на строително ремонтни работи по обновяване и ремонт на сградата на Обединен детски комплекс Монтана, с които да се подобрят енергийните и показатели. По фасади: Ще се демонтира и подмени с PVC цялата външна дървена дограма . По всички стени да бъде положена топлоизолационна система от EPS плочи с необходимата дебелина, мрежи, шпакловки завъшваща силиконова мазилка. По покрив: Покрива е с керемиди върху дървена конструкция. Ще подменят керемидите, както и частична подмяна на дървената покривна конструкция и дъсчените обшивки. Полагане на хидроизолация от битумизирана мушама и топлоизолация. Подмяна на олуци и водосточни тръби. Вертикална планировка: Около цялата сграда ще се изгради тротоарна настилка. Демонтаж на каменни настилки и нановото им полагане. Облицовка от дялани каменни плочи по подпорни стени. Изграждане на парково осветление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Избор на изпълнител в сферата на извършването на строително-ремонтни работи по обновяване и ремонт на сградата на Обединен детски комплекс Монтана.

Прогнозна стойност без ДДС
184092 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

28.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 2 200 лв. (две хиляди и двеста лева); При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: “Инвестбанк” – клон Монтана Банков код (BIC): IORTBGSF Банкова сметка (IBAN): BG40 IORT 8266 3301 7222 01 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №21 на Банкова гаранция. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: “Инвестбанк” – клон Монтана Банков код (BIC): IORTBGSF Банкова сметка (IBAN): BG40 IORT 8266 3301 7222 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обекта се реализира по Проект "Красива България" Реализирането на ремонтните дейности ще се финансират със собствени средства от бюджета на Община Монтана и Проект "Красива България" на Министерство на труда и социалната политика.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал). 2. Обща Оферта – попълва се Образец №1; 3. Административни сведения - попълва се Образец №1.1; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) 5. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП (по Образец №4.1.). 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП (Образец №4.2.). 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Образец №4.3.). 9. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал: под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя 10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №3). 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №3.1.) 12. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 13. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 16) - ако е приложима. 14. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 15) 15. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 20); 16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 11) 17. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 13). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 18. Декларация, за оглед на обекта (Образец № 2) 19. Документ за закупени тръжни книжа. 20. Удостоверение от НАП за наличието или липсата на задължения по чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, издадено не по-рано от 25 дни преди крайния срок за получаване на оферти, като в случай на допуснато разсрочване/отсрочване на задълженията се представя разрешението за това. 21. Документ за внесена гаранция за участие. 22. Докумен за закупена докуменация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация (Oбразец №12), съдържаща информация за оборота, от дейност сходна с предмета на поръчката, за последните три финансово приключили години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. 2. Отчет за приходите и разходите и баланс (заверено от участника) за последните 3 (три) финансово приключили години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ. или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника. 3. Заверено копие от валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ, придружено от декларация за продължаване срока й на действие до изтичане срока на договора за изпълнение на обществената поръчка /свободен текст/. 4. Заверено копие от валидна застраховка, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”, за всички работещи на обекта, придружено от декларация за продължаване срока й на действие до изтичане срока на договора за изпълнение на обществената поръчка /свободен текст/.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има оборот, от дейност сходна с предмета на поръчката общо за предходните 3 (три) финансово приключили години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от: 552 275 лв. (петстотин петдесет и два хиляди двеста седемдесет и пет лева) без ДДС. Минималното изискване се доказва със: - декларация (Oбразец №12), съдържаща информация за оборота, от дейност сходна с предмета на поръчката, за последните три финансово приключили години и - отчет за приходите и разходите и баланс за последните 3(три) финансово приключили години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника. 2. Участникът следва да притежава валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ със срок на валидност минимум 120 дни след датата, определена в Обявлението за обществената поръчка като краен срок за подаване на оферти. Минималното изискване се доказва със: - заверено копие от валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ, придружено от декларация за продължаване срока й на действие до изтичане срока на договора за изпълнение на обществената поръчка /свободен текст/. - заверено копие от валидна застраховка, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”, за всички работещи на обекта, придружено от декларация за продължаване срока й на действие до изтичане срока на договора за изпълнение на обществената поръчка /свободен текст/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите, с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години (ОБРАЗЕЦ №5), включващ стойности, дати и възложители, който е придружен от препоръки за добро изпълнение, в оригинал или заверени копия, за най-важните строителни обекти с посочена стойност, дата, място на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на техническите лица, включително на отговарящите за контрола на качеството - Образец №17; 3. Професионална автобиография /Образец №18/ и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 години; 5. Списък на квалифицирани строителни работници (Декларация работници ОБРАЗЕЦ №6), съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България и справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори към датата на кандидатстване или уведомление до съответната ТД на НАП; 6. Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката – (Образец № 19.) 7. Заверено от участника копие от актуален лиценз за регистрация за строежи първа група, IV –та категория в Централния професионален регистър на строителя или еквивалент за чуждестранен участник.. 8. Заверено от участника копие от сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор за всяка календарна година, с предмет сходен с предмета на поръчката. Минималното изискване се доказва със: - списък на договорите, с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години (ОБРАЗЕЦ №5.), включващ стойности, дати и възложители, който е придружен от препоръки за добро изпълнение, в оригинал или заверени копия, за най-важните строителни обекти с посочена стойност, дата, място на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Референции (препоръки) се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. 2. Участникът следва да разполага с Ръководен и технически персонал, притежаващ опит и квалификация, съответстващи на предмета на поръчката и да има на разположение за целия срок за изпълнение на СМР/СРР/КРР на обекта необходимият брой квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС, както и: - технически ръководител на обекта - да има придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството или строителен техник, или еквивалент за чуждестранни участници и минимум 5 години професионален опит - минимум 1 бр. експерт по качеството - притежаващ актуално удостоверение за: Осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно. - минимум 1 бр. експерт - координатор по безопасност и здраве - притежаващ актуално удостоверение за: Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2 на МРРБ или еквивалентно. Минималното изискване се доказва със: - списък на техническите лица, включително на отговарящите за контрола на качеството /Образец №17/; - Професионална автобиография /Образец №18/ и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които отговарят за извършването на строителството - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 години; - списък на квалифицирани строителни работници ( Декларация работници ОБРАЗЕЦ №6), съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България и справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори към датата на кандидатстване или уведомление до съответната ТД на НАП. - Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката – (Образец №19.)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се закупува на касата на Община Монтана, на адрес: град Монтана, ул. "Извора" № 1 или да бъде заплатена и по банковата сметка на общината -“Инвестбанк” – клон Монтана, IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000, като в основание за плащане да бъде посочен предмета на обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.07.2014 г.  Час: 13:30
Място

Заседателна зала на Община Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно от участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 14-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ