Версия за печат

02724-2014-0103

BG-Ихтиман: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение "Държавно горско стопанство Ихтиман" към Югозападно държавно предприятие гр. Благоевград, ул."Цар Освободител"№172а, За: Ася Христова, България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82547, E-mail: dl_iht@abv.bg, Факс: 0724 82547

Място/места за контакт: ТП ДГС Ихтиман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg www.dgs-ihtiman.com..

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg www.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Териториално поделение на Югозападно държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване, управление,възпроизводство, ползване и опазване на държавни горски територииДруго (моля пояснете): Стопанисване, управление,възпроизводство, ползване и опазване на държавни горски територии

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП ДГС Ихтиман"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на ТП ДГС Ихтиман, гр. Ихтиман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на прогнозно количество канцеларски материали и офис консумативи, посочни в приложение, неразделна част от документацията за нуждите на ТП ДГС Ихтиман за срок от 1 година

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000, 30197630, 30192000

Описание:

Офис принадлежности
Хартия за печатане
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1933.65 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 598359 от 08.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 24 / Обособена позиция №: / Заглавие:ДОГОВОР
V.1) Дата на сключване договора
27.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.04.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Офис консумативи"ООД ЕИК 201417931, ул."Професор Иван Шишманов"№4, ап.1, България 4000, Пловдив, Тел.: 0700 13999, E-mail: tender@okoffice.bg

URL: okoffice.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1933.65 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е сключен на основание чл. 41а,т.2 от ЗОП- определеният за изпълнител е единственият заинтересован участник и няма заинтересовани кандидати.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор