00265-2014-0099
Технически редакции | ||
27.06.2014 14:27 ч. : | 27/06/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.06.2014 14:27 ч. : | 27/06/2014 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: въпроси по процедурата - инж.Георги Дамянов, по техническите въпроси - инж.Емил Колев, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/;0417 83305/3068/, E-mail: georgi.damianov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "Механичен"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”Проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на адаптери и зъби Ultralok U45 или еквивалент
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на адаптери и зъби Ultralok U45 или еквивалент, които ще се монтират на багер SRs 4000 , работещ в РТНК 3 на рудник „Трояново 1”.
42420000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количеството изделия за доставка са посочени в документацията зя участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 3 500 лв или евровата им равностойност. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в „Първа Инвестиционна Банка”АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BG SF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) дни след датата на доставка, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представеният документ.
В предложението за изпълнение на поръчката (плик 2), всеки участник да приложи проспектни материали на производителя на изделията, удостоверяващи съответствието им с изискванията на Възложителя. Ако се предлага еквивалент на изделията, в офертата си участникът прилага и чертежи на адаптера и зъба. Еквивалентността се доказва по реда на чл. 33, ал.3 от ЗОП. Не се допуска адаптера и зъба да са произведени от различни производители. Възложителят си запазва правото по време на изпълнението на договора да променя количествата на адаптерите и короните в рамките на общата стойност на договора. Договора ще се изпълнява по заявка на възложителя, като срока за изпълнение на всяка заявка е до 60 дни от датата на подаването и. Доставката да бъде придружена със сертификат за качество от производителя на изделията.
Не се изискват.
Участниците да представят списък на изпълнените договори с предмет аналогичен на предмета на поръчката (доставка на адаптери и зъби за багери SRs 4000 и Rs 2000/242) за последните три години: 2011, 2012 и 2013 (по приложен в Документацията образец). Участникът да е изпълнил поне един договор за доставка на адаптери и зъби, придружен с референция от съответния Възложител (чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП). Участниците да декларират производителя на изделията.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф.№98/2014
НЕ
ДА
Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника(кандидата при ДО) или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 13:00 до 15:30 часа в Регистратурата, ет.6, стая 609, след представяне на бланка с данните на участника(кандидата при ДО) (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: „Първа Инвестиционна Банка”АД по сметка в лева: IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BG SF или в „КТБ”АД по сметка в евро: IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01, BIC: KORP BG SF. По желание на участника(кандидата при ДО), изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на участника (кандидата при ДО).
Български
150
Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала
1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
27.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ