Версия за печат

00171-2014-0002

BG-БОЖУРИЩЕ: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БОЖУРИЩЕ, БУЛ."ЕВРОПА" 85, За: СОНЯ ГЕОРГИЕВА ВЪЛЧЕВА, РБЪЛГАРИЯ 2227, БОЖУРИЩЕ, Тел.: 02 9932913, E-mail: bojurob@mail.bg, Факс: 02 9933104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bozhurishte.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bozhurishte.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА БОЖУРИЩЕ, БУЛ."ЕВРОПА" 85, За: ЛЮБКА ЦВЕТАНОВА ВЛАДИМИРОВА - ДЕЛОВОДСТВО, РБЪЛГАРИЯ 2227, БОЖУРИЩЕ, Тел.: 02 9933104

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Приготвяне на подкрепителна закуска и топъл обяд в стола на СОУ „Летец Христо Топракчиев” – гр.Божурище за учениците от І до ІV клас”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: Стола на СОУ "Летец "Христо Топракчиев - гр.Божурище
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Приготвяне ежедневно на подкрепителна закуска и топъл обяд в стола на СОУ „Летец Христо Топракчиев” – гр.Божурище за учениците от І до ІV клас.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55510000

Описание:

Услуги на столове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на приготвяната храна за учениците на СОУ „Летец Христо Топракчиев” ще бъде в зависимост от броя на учениците през периода на изпълнение на договора. Приблизителният брой на децата, за които ще се заявява закуска е 250, а за обяд – 140.

Прогнозна стойност без ДДС
186000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

15.09.2014 г. 

Завършване

30.05.2017 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 600 лв., внесени под формата на банкова гаранция или депозит в касата на общината или по банков път. Гаранция за изпълнение - в размер на 0,5% от стойността на договора. Представя се при сключване на договора под формата на парична сума или като безусловна или неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - от бюджета на СОУ "Летец Христо Топракчиев" - гр.Божурище. Плащане - по банков път, с платежно нареждане, в български лева, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на представляващият Обединението, Възложителя и процедурата за участие, за която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението/анекс/ еквивалентен документ) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. 1.2. всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 1.3. е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква участникът да представи следните документи: Плик № 1 "Документи за подбор":1.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2.Оферта; 3.Административни сведения; 4. Копие от документа за регистрация или посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участника е регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод; 5.Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка - документът за създаване на Обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или нотариално заверено копие и в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението; 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника - съобр. раздел ІІІ.2.2.; 7.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника - съобр. раздел ІІІ.2.3.; 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б."а" - б."д" от ЗОП; 9.Декларация по чл. 47, ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП; 10.Декларация по чл. 47, ал.5, т.1 от ЗОП; 11.Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП; 12.Декларация по чл. 47 ал.2, т.1, т.2а, т.3 и т 4 от ЗОП; 13.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.2 от ЗОП; 15. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 16. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 16.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 17.Документ за внесена гаранция за участие (оригинал); 18.Документ за закупена документация за участие (копие); 19.Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване); Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката": 1. Срок за изпълнение на поръчката; 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; Плик №3 "Предлагана цена": 1. Ценова оферта на участника; 2. Две примерни предложения за седмично меню (закуска и обяд) за хранене на учениците, като същите следва да бъдат калкулирани и изготвени в съответствие с изискванията на нормативните документи, уреждащи ученическото столово хранене
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копия от отчета за приходите и разходите от предходните три години (2011г., 2012г., 2013г.) – за юридическите лица и едноличните търговци и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му, в което число и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011г., 2012г., 2013г.), в която е извършвал подлежаща на деклариране трудова/стопанска дейност, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подписани от него на всяка страница. 2.Справка за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейности, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) години (2011г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си
Минимални изисквания: Участникът следва да има: 1.Реализиран общ оборот за последните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или започнал дейността си 2.Реализиран оборот от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка (ученическо столово хранене), общо за предходните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012г., 2013г.), в размер на не по-малко от 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лева), без ДДС (в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си) 3.Участникът следва да има положителен финансов резултат за всяка от последните три години (2011г., 2012г., 2013г.)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък - декларация на лицата, пряко ангажирани с изпълнението на поръчката, придружен от документи, доказващи образованието и професионалната им квалификация
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да докаже, че разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, в т.ч. поне един готвач и един инструктор по хранене.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да закупят документация за участие в процедурата от касата на община Божурище на адрес гр.Божурище, бул."Европа" 85 от 8:30 до 17:00 часа всеки работен ден до датата и часа, посочени в обявлението. Цената на документацията за участие е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващите участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На снование чл.8, ал.6 от ЗОП е сключено споразумение между СОУ "Летец Христо Топракчиев" и Община Божурище за провеждане на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно чл.120, ал.5 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ