Версия за печат

00038-2014-0022

BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: инж. М. Костадинова; В. Ганева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818334; 066 818312, E-mail: mkostadinova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/index.php?l=166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за „Благоустрояване на дворни площи на детски градини“ на 11 (единадесет) броя детски заведения.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за „Благоустрояване на дворни площи на детски градини“ на 11 (единадесет) броя детски заведения.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно изготвените от Община Габрово разчети, прогнозният максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е 72 500 лв. (седемдесет и две хиляди и петстотин лева) без ДДС или 87 000 лв. (осемдесет и седем хиляди лева) с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
72500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Гаранцията за участие е в размер на 700лв. (седемстотин лева). В нареждането за плащане следва да бъде записано следното основание: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за „Благоустрояване на дворни площи на детски градини“ на 11 (единадесет) броя детски заведения. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №19 на Банкова гаранция. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 90 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 14 дни от датата на приключване на договора за изпълнение. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №20 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно Проект на договор

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор” 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал) или от упълномощено от него лице. 2. Обща Оферта – попълва се Образец №1;Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се представя за обединението като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението, което се изисква по-горе в указанията за участие в настоящата процедура. 3. Административни сведения - попълва се Образец №2;Пояснение: При участие на обединение в процедурата, образецът се попълва за обединението като цяло (не и за отделните членове в него) и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител 5. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документ за регистрация в официален превод. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП (Образец №3). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя/т и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП (Образец №4).В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя/т и в превод на български език.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Образец №5). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя и в превод на български език.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 9. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал; 10. Декларация за оглед (Образец №13). 11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №6). 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - (Образец №7). Продължава в раздел VІ.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалент. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да притежава валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалент. Забележка: При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася за подизпълнителя, съобразно вида и дела на участието му.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на офертите – попълва се Образец №14; Списъкът следва да е придружен от: 2. Референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в него - – заверени от участника копия. Референции (препоръки) се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. 3. Декларация (по Образец №15) за екипа от проектанти за изпълнение на поръчката, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице; Декларацията следва да бъде придружен от заверени копия от удостоверенията за пълната проектантска правоспособност на лицата, издадени от Камарата на архитектите в България или от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или заверени копия от документите, удостоверяващи призната професионална квалификация съгласно ЗППК. 4. Декларация за принадлежност на лицата, изпълняващи поръчката (Образец №16); Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката. За „договор с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори за проектиране на подобни технически или работни проекти (вкл. за ново строителство и/или реконструкция, рехабилитация на детски площадки - самостоятелни или в обхват на различни проекти за благоустройствени дейности) 2. Участникът следва да разполага с екип от проектанти, за изпълнение на поръчката - по част геодезия; част паркоустройство и благоустройство; част водоснабдяване и канализация; част ЕЛ; част план за безопасност и здраве; част пожарна безопасност; част ПСД, част план за управление на строителните отпадъци които притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател ; тежест: 30
Показател: Показател за цена; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 14 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 14 лв. (четиринадесет лева) с ДДС за всеки отделен комплект или срещу представяне на писмено искане и платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на 3-ти етаж в Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел ІІІ.2.1. 13. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 8) - ако е приложима. 15. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 9) 16. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 10); 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 11); 18. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 12). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 2. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”; Техническото предложение следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация (Образец №17), при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение. 3. Плик №3 „Предлагана цена” Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Образец № 18). Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестр. лице - се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзак. актове, включ. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упр. опр. професия или дейност/ свързана с предм. на поръчката/ съгласно законодат. на държ., в която е извършено нарушението;3. който е виновен за неизпълнение на задълж.по договор за общ.поръчка, доказано от възлож. с вл. в сила съд. решение;4. който има задълж. по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп., освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълж., или има задълж. за данъци или вноски за социалн.осигуряване съгласно законодат. на държавата, в която участникът е установен; 5. който има наложено адм. наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общест.поръчки; !!! Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ