Версия за печат

00283-2014-0006

BG-Банско: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024663

община Банско, пл."Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник кмет на община Банско;, РБългария 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88611

Място/места за контакт: Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bansko.bg.

Електронен достъп до информация: www.bansko.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Извършване на услуги по транспортиране на смесени битови отпадъци и биоотпадъци (от зелени площи, паркове и градини), метене на улици, тротоари, площади и други обществени обекти, почистване на вади, шахти и водостоци, зимно снегопочистване и поддържане на вътрешната улична мрежа на населените места в община Банско”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
община Банско
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка включва извършването на услуги по транспортиране на смесени битови отпадъци и биоотпадъци (от зелени площи, паркове и градини), метене на улици, тротоари, площади и други обществени обекти, почистване на вади, шахти и водостоци, зимно снегопочистване и поддържане на вътрешната улична мрежа на населените места в община Банско. Изпълнението на поръчката следва да се осъщестява в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, включително относно опазване на околната среда, защитените със закон обекти и територии, националната сигурност и отбраната на страната и обществения ред, санитарно – хигиенните, шумовите и противопожарните изисквания, правилата за охрана и безопасност на труда, както и съгласно Техническата спецификация, предоставена от възложителя в документацията за участие и „Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, представено от изпълнителя в неговата оферта. Не са предмет на поръчката събирането и извозването на производствени, опасни и други отпадъци, посочени в чл. 2, ал. 2 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511400, 90513000, 90610000, 90620000, 90630000, 90511000

Описание:

Услуги по събиране на смет
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед
Услуги по събиране на битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация и документацията за участие. Възложителят не е обвързан с посочените в документацията прогнозни количества обем работа. Възложителят ще възлага посочените дейности в обем и честота съгласно действителните нужди, както и с оглед приходите в общинския бюджет за съответната бюджетна година.

Стойност, без да се включва ДДС
4828992 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в настоящата обществена поръчка в размер на 48 000 (четиридесет и осем хиляди) лв. Гаранцията за участие следва да бъде представена под формата на банкова гаранция - в оригинал или под формата на парична сума, преведена по следната банковата сметка на възложителя: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP; BIC: FINVBGSF; Банка: Първа инвестиционна банка; град/клон/офис: Банско, титуляр на сметката : община Банско. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Ако участникът представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да е издадена в полза на възложителя и съгласно условията на документацията за участие, със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Участникът, определен за изпълнител, представя най – късно при подписване на договора гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от предложената обща цена, посочена в „Ценово предложение” от офертата на изпълнителя.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по посочената банкова сметка на община Банско. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранциите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. При подаване на офертата, участникът удостоверява липсата на посочените обстоятелства с декларации по образец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В Плик № 1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата - по образец; 2. Оферта - по образец; 3. Нотариално заверено пълномощно за лицето, представляващо участника в процедурата - в случай че офертата или някой от документите, съдържащи се в нея, не са подписани от законния представител на участника, съгласно регистрацията му или от лицето, посочено в договора за обединение (при участие на обединения). Пълномощното следва да е изготвено съгласно изискванията на възложителя, посочени в документациятата; 4. Административни сведения – по образец; 5. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, в офертата следва да се представи документ (Споразумение/Договор за създаване на обединение), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;6.Доказателства за икономически и финансови възможности, посочени в т. III.2.2) от обявлението; 7.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от обявлението; 8. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - по образец; 9. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - по образец; 10. Документ за гаранция за участие;11. Документ за закупена документация; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – по образец; 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - по образец;14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществена поръчка (когато е приложимо) - по образец;15. в Плик № 2-Техническо предложение за изпълнение на поръчката;16. В Плик № 3 – Ценово предложение;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП – по образец.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да имат оборот от услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, сумарно за последните три години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 1 200 000 (един милион и двеста хиляди) лв. без ДДС. Под “услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката”, следва да се разбира: услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата и/или зимно снегопочистване и поддържане на територии за обществено ползване”. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности по този раздел, следва да бъдат изпълнени общо с участието на всички лица, включени в обединението, а документът, удостоверяващ покриването на тези изисквания, следва да бъде представен само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с тези изисквания.В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности по този раздел се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, а документът, доказващ съответствието с тези изисквания, се представя за всеки от тях.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. „Списък с изпълнени договори (по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП)” - по образец, придружен с препоръки за добро изпълнение, в който следва да се посочи предмет и период на изпълнените договори, за които се отнасят, кратко описание на извършените дейности, както и стойността без ДДС . 2. „Списък на експертите” - по образец, придружен с Автобиография по образец, с приложена диплома за завършено висше образование. 3. Декларация за техническо оборудване - по образец, към която се прилагат копия на някои от следните документи: регистрационни талони и/или фактури за покупка и/или други документи, удостоверяващи собствеността, и/или договори за наем или договори за лизинг или други подходящи документи, които доказват, че участникът ще има на разположение за срока на договора посочените специализирани транспортни средства и техника. 4. Декларация за материално-техническа база - по образец, към която се прилагат копия на някои от следните документи: документи, удостоверяващи собствеността или договор за наем или други подходящи документи, които доказват, че участникът ще има на разположение за срока на договора декларираната материално-техническа база. 5. Копие на валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и/или поддържане чистотата на територии за обществено ползване и/или зимно снегопочистване. 6. Копие на валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и/или поддържане чистотата на територии за обществено ползване и/или зимно снегопочистване. 7. Копие на Регистрационен документ за дейности с отпадъци, издаден по реда на ЗУО;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да имат: а) минимум 1 (един) изпълнен договор за последните три години (2011 г., 2012г., 2013 г.), считано до крайния срок за подаване на офертите, за предоставяне на услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на територии за обществено ползване и б) минимум 1 (един) изпълнен договор за последните три години (2011 г., 2012г., 2013 г.), считано до крайния срок за подаване на офертите, за предоставяне на услуги по зимно снегопочистване и поддържане на територии за обществено ползване. Допустимо е едновременно покриване на посочените в настоящата т. 1 минимални изисквания и с изпълнен само 1 договор, който следва да бъде с обхват, включващ едновременно обема от дейности, посочени в букви а) и б) на т.1. 2. Участниците следва да разполагат с ръководен състав за изпълнение на поръчката, който включва най – малко следния посочен експерт: Експерт „Ръководител екип” – висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Екология и опазване на околната среда" или "Управление на отпадъците", или инженерна специалност, или икономическа специалност, или еквивалентна. 3. Участниците следва да разполагат минимум със следното техническо оборудване:4 броя специализирани автомобили вариопреса или ротопреса за обслужване на съдове с обем 1100 и 110 л., минимум ЕВРО 2, от които: 2 бр. с обем от 9 м3 до 12 м3 , а останалите 2 бр. - с обем от 14 м3 - 16 м3. Минимум един от тези автомобили следва да е с колесна формула 4 x 4;1 брой Контейнеровоз за контейнери с вместимост 4 м 3, минимум ЕВРО 2; 1 брой Товарен автомобил или самосвал – 3-5 т, минимум ЕВРО 2;2 броя Мини Челен товарач, минимум ЕВРО 2;1 брой Роторен снегорин – мин. 500 т/ч, минимум ЕВРО 2;1 брой Товарачна машина, минимум ЕВРО 2; 7 броя Комбинирани машини за зимно поддържанеедновременно за снегочистене, прецизно дозиране иразпръскване на сол и течни химикали, минимум ЕВРО 2; 2 броя Автометачка, минимум ЕВРО 2, с капацитет на бункера за отпадъци от 4 куб.м. – 5.5 куб.м. Ширина на почистване от 1400 – 3000 мм, фронтални четки – 3 бр., водна система за оросяване и водоструен модул, чупещо се шаси; 1 брой Шумосъбирач, минимум ЕВРО 2; 3 броя Миячка, с обем от 6 до 8 тона, минимум ЕВРО 2; Специализираните транспортни средства, предназначени за изпълнение на дейностите, предмета на поръчката, следва да са оборудвани с GPS предаватели за контрол на тяхното движение и местоположение в реално време. 4. Участниците следва да разполагат с материално-техническа база, предназначена за престой, паркиране и ремонт на техническо оборудване, разположена в гр. Банско или на разстояние не по-далечно от 4 км от регулационните граници на гр. Банско; В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности по този раздел (от т. 1 до т. 4 вкл.), следва да бъдат изпълнени общо с участието на всички лица, включени в обединението, а документите, удостоверяващи покриването на тези изисквания, следва да бъдат представени само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с тези изисквания.В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията за технически възможности по раздел (от 1 до . 4 вкл.) се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, а документите, доказващи съответствието с тези изисквания, се представят за всеки от тях; 5. Участниците следва да притежават валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и/или поддържане чистотата на територии за обществено ползване и/или зимно снегопочистване. Продължава в Раздел VI.3)Допълнителна информация;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на „Техническото предложение за изпълнение на поръчката”; тежест: 50
Показател: Цена за изпълнение на поръчката; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде закупена в посочения срок всеки работен ден, в сградата на oбщина Банско от 9.00 часа до 17.00 часа, срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става в брой на касата в сградата на oбщина Банско.Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят.Документацията може да бъде доставена по пощата, при постъпило писмено искане от заинтересовано лице, изпратено до възложителя, с приложено преводно нареждане за преведената сума за цена на документацията по следната банковата сметка на възложителя: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5;BIC: FINVBGSF; Банка: Първа инвестиционна банка; град/клон/офис: Банско, титуляр на сметката : oбщина Банско.Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Банско

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на минималните изисквания за Технически възможности на участниците, посочени в т. III.2.3) от обявлението: 6. Участниците следва да притежават валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен, с обхват услуги по сметосъбиране, сметоизвозване и/или поддържане чистотата на територии за обществено ползване и/или зимно снегопочистване. 7. Участниците следва да притежават регистрация за дейности с отпадъци по реда на ЗУО. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания за технически възможности, посочени в т. III.2.3) от обявлението (от т. 5 – до т. 7 вкл.) се прилагат съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, минималните изисквания за технически възможности, посочени в т. III.2.3) от обявлението (от т. 5 – до т. 7 вкл.) се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, а документите, доказващи съответствието с тези изисквания, се представят за всеки от тях.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ