Версия за печат

00106-2014-0015

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, За: Георги Карамешев, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: g_karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" №1, За: Силвина Собаджиева, Р. България 1040, София, Тел.: 02 9237460, E-mail: project3@justice.government.bg, Факс: 02 9802675

Място/места за контакт: Дирекция ППРБЕСПЧ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Анализ на ефективността на административния механизъм за обезщетяване по глава ІІІ а от ЗСВ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Анализ на ефективността на административния механизъм за обезщетяване по глава ІІІ а от ЗСВ“. Анализиране на административния механизъм по ЗСВ с оглед задълженията на България като страна по Конвенцията за правата на човека и основните свободи на СЕ и практиката на Европейския съд по правата на човека (по-нататък „ЕСПЧ“), в частност решенията по допустимост по делата Вълчева и Абрашев с/у България (жалби № 6194/11 и № 34887/11) и Балъкчиев и други с/у България (жалба № 65187/10). Формулиране на препоръки, включително относно законодателни промени.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79140000

Описание:

Други юридически консултации и услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Анализ на ефективността на административния механизъм за обезщетяване по глава ІІІ а от ЗСВ“, съгласно Техническото задание на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
48895 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

110


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 480.00 ( четиристотин и осемдесет лева) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Анализ на ефективността на административния механизъм за обезщетяване по глава ІІІ а от ЗСВ“. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок,срока на договора плюс 30 календарни или парична сума, внесена по сметката на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предложена цена - представя се в лева без ДДС. В ценовото предложение следва да се посочи обща цена в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие. Начин на плащане - в левове, по банков път, въз основа на сключен договор и както следва: Плащането ще се извърши въз основа на издадена оригинална фактура, с включен ДДС, както следва: Плащането ще се извърши въз основа на издадена оригинална фактура, с включен ДДС и след подписване на протоколите по чл. 9 от договора, както следва: 1.в срок от 10 дни след подписването на приемо-предавателен протокол за приемане на доклада на Изпълнителя се изплащат до 50 % от възнаграждението. 2. в срок от 10 дни след провеждане на дейностите по валидиране и обществено обсъждане и подписване на приемо-предавателен протокол се изплащат останалите 50 % от възнаграждането.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. Ако в договорът (споразумението) не е посочен вида на работите и дела на участие на всеки от членовете в дейностите предмет на обществената поръчка, участникът ги представя чрез декларация в свободна форма подписана от лицето което го представлява. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците представят: -Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. -Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. -Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката. - Декларация за приемане на условията в проекта на договор;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.,2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. Ако участникът е обединение, документът се представя поне от едно физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците представят документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.). Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. Ако съгласно законодателството на държавата на участника/подизпълнителя, финансовата година още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовия отчет още не е изтекъл, участникът/подизпълнителят представя междинен финансов отчет или незаверен годишен финансов отчет, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника/подизпълнителя или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. - Информация за общия оборот за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец.
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните финансови изисквания: Участникът следва да има реализиран сходен оборот за последните 3 (три) приключили финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 96 000 /деветдесет и шест хиляди/ лева без включен ДДС. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Икономическото и финансово състояние на участника се доказва с документи по чл. 50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи списък на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до датата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение. За доказване опита на участника се прилагат , референции, описващи предмета на услугата, адрес, телефон и лице за контакт, стойност на услугата и дали тя е изпълнена качествено Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. 2.Участникът следва да представи обща справка–декларация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, съдържаща информация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, съгласно Образец № 3. За всяко лице, включено в екипа, в офертата на участника трябва да е представена автобиография според Образец №4 от документацията за участие. Автобиографии на ръководителя и на ключовите експерти; За доказване на образованието – дипломи за завършено образование; За доказване на общия и специфичен професионален опит – един и/или няколко от следните документи, които в съвкупност трябва да доказват изискванията за професионален опит: копие от трудови/служебни/осигурителни книжки и/или други документи, доказващи изискванията за професионален опит, както и копия от договори за изпълнени дейности, доказващи брой анализи. Препоръките трябва да съдържат най-малко предмет на договорите, кратко описание на дейностите, извършвани по тях, периода през който са изпълнявани договорите, изпълняваната от експерта функция по договора. Участниците трябва да разполагат следния минимум от експерти: -Ръководител на екип; -Четирима ключови експерти; За ръководител на екип: представят се документи, доказващи опита, с минимум 3 договора и 3 препоръки като ръководител на проекти. За четиримата ключови експерти, да има опит в разработване на правни анализи, сходни с предмета на поръчката, представят се 3 договора и 3 препоръки. Участникът трябва да приложи подробни професионални автобиографии на предложените ключови експерти, включени в основния екип за изпълнение на поръчката, с приложени копия от документите, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация/дипломи, сертификати, референции, договори, декларации и др. Техническите възможности на участника се доказват с документи по чл. 51, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, през последните 3 години.Под „договор със сходен предмет“ се разбира договор с предмет експертен правен анализ на законодателството по повод на нарушения на човешките права. 2. Участниците трябва да разполагат или да докажат, че ще имат на разположение екип от експерти с професионална квалификация и опит, които да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на предмета на поръчката. Предложеният екип от участника, който ще осъществява дейностите, предмет на поръчката, следва да включва следния минимум от експерти: - Ръководител на екип; - Четирима ключови експерти; Членовете на екипа трябва да отговарят на посочените по-долу минимални изисквания. Изпълнителят следва да приложи квалифициран и добре структуриран екип от експерти, отговарящ на целите и задачите на техническото задание и способен да извърши предвидените дейности с необходимото качество. При представяне на своята оферта и през целия период на изпълнение на обществената поръчка всеки участник следва да разполага с основен екип, включващ най-малко четирима ключови експерти, които отговарят на следните минимални изисквания: - Ръководител на екипа Ръководителят на екипа ще отговаря за организацията, контрола и цялостното управление на дейностите на Изпълнителя като гарантира неговото своевременно и ефективно изпълнение в съответствие с техническото задание и определения график. Квалификация, умения и опит: - да има образователно-квалификационна степен „магистър“ по право; - да има минимум 8 (осем) години професионален стаж по специалността; - да има опит като ръководител на минимум 3 проекта; - Ключови експерти 4 (четирима) Квалификация, умения и опит: - да има образователно-квалификационна степен „магистър“ по право; - има минимум 8 (осем) години професионален стаж по специалността; - да има опит в разработване на правни анализи, сходни с предмета на поръчката в минимум 3 договора със сходен предмет ; Участникът трябва да приложи подробни професионални автобиографии на предложените ключови експерти, включени в основния екип за изпълнение на поръчката, с приложени копия от документите, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация/дипломи, сертификати, референции, договори, декларации и др. Техническите възможности на участника се доказват с документи по чл. 51, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 6 лв. (шест лева), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD. Документацията се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ