Версия за печат

00661-2014-0016

BG-Белене: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул."България" №35, За: Калоян Прокопиев- Зам.-кмет на Община Белене; Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 31036; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор за обект: Основен ремонт на улици в град Белене, с. Деков и с. Бяла вода и изграждане на междублокови площадни пространства в град Белене”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Упражняване на строителен надзор за обект: Основен ремонт на улици в град Белене, с. Деков и с. Бяла вода и изграждане на междублокови площадни пространства в град Белене”, в изпълнение на проект №15/322/00723 - „Подобряване на средата за живот в Община Белене”, финансиран по Договор № 15/322/00723 от 07.11.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). 1. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява възложителя пред всички държавни и общински органи, съгласно § 2 от Допълнителните разпоредби на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; 2. Консултантът (строителният надзор) се задължава да упражнява контрол в строителството в следния обхват в съответствие с чл. 168 от ЗУТ: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията начл. 169, ал. 1 - 3; - Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 3. Консултантът (строителният надзор) се задължава, при констатирано правилно и законосъобразно изготвяне на актовете и протоколите по време на строителството, да ги подписва своевременно; 4. Консултантът (строителният надзор) се задължава да представлява Възложителя и да защитава неговите интереси пред строителя, с който Възложителят има подписан договор за изпълнение на строително-монтажните работи за обекта предмет на този договор; 5. Консултантът (строителният надзор) се задължава да вписва всички свои решения и указания в заповедната книга на строежа; 6. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя. 7. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми Регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 8. След завършване на строежа, да състави технически паспорт на строежа съгласно Чл. 176а. от ЗУТ и свързаните членове.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

А.Осн ремонт на ул.“Странджа”-с.Деков. Ул.Странджа е част от ул. мрежа в с.Деков, общ. Белене, начало и край на обекта:съотв. ОК 16 и ОК 2.Проектн. скорост е 30 км/ч,а габ.. на ул. настилка е 6.0 м. Дълж. на ул-та е 369.14 м. Оста на ул-та не е в средата на настилката, изместена с 0,50 м. Няма чупки и циркул. криви. Оформ. са възлите с преките улици. Макс. запзав. на съществ. бордюри като линия и ниво, не се предв. изместв. на стълбовете на електропровода.Б.Изгражд. на ул.“Люлин” от ОТ 767е до ОТ760е гр.Белене. Ул. Люлин се намира в центр. градска част м/у стр.кв 164 и стр .в.43 по плана на гр.Белене и е част от ул. мрежа. Класифиц. е като обслужв. VI клас. Ул. Люлин в участъка от 767е до от 760е е проектир. с габар. на ул. платно 6.00 м,и тротоари 2.00 и 3.00м. С проектн. реш-е на ул-та са проект. 11 бр. паркоместа за леки МПС за паркиране под ъгъл 90спрямо посоката на движ-е.В.Осн. ремонт на ул. „В. Левски“- с Бяла вода. Ул. „В. Левски“ е част от ул-та мрежа в с.Бяла вода, общ. Белене. Проектн. скорост е 30 км/ч,а габар. е 6.00м. Има 10 чупки и 2 хоризонт.циркул. криви. Дълж-та на ул-та е 1091,74 м. Оста е в средата на настилката, има 10 чупки и два участъка с циркул. криви с радиуси 210 м и 80 м.Макс. запзав. на съществ. бордюри като линия и ниво, не се предв. изместв. на стълбовете на електропровода.Осигуряв. на ефективно отводняване.Г.Осн. ремонт на ул.“Ал. Стамболийски“-гр.Белене. Ул.“Ал.Стамболийски“отОК 485 и до ОК 647 е част от ул-та мрежа в гр.Белене. Проектн. скорост е 30 км/ч, а габар. е от 7.00м до 13.50м. Има 5 чупки, няма хоризонт. циркул. криви. Макс. за запазени съществ бордюрни линии. Дълж. на улицата е 512.64м.Оста е в средата на настилката само в участ. от ОК 653 до ОК 652.В участ. от ОК484 до ОК653 тя е изместена с 10 см.В участ. след ОК652 до ОК647 ширината на дясната лента варира от 3.50м до 4.70м,а лявата е с ширина от 7.15м до 10.20м.Оформ. са връзките с преките улици. Осигуряв. на ефект. отводняване.Д. Изгр. на междубл. пространства в гр.Белене. 1. Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 42 от от677е - от678е - от679е - от680е - от681е - от682е до от 684е. Обектът се намира в центр. градска част стр.кв.42 по плана на гр.Белене.Ул-та с прилеж. паркинги е класифиц. като VI клас обслужваща. С проектн. реш-е се предв. паркингите да са общо 73 бр.паркоместа за леки МПС под ъгъл 90спрямо посоката на движ-е.2. Изгражд на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 164 от от761е до от762е. Обектът се намира в центр. част стр.кв 164 по плана на гр.Белене. С проектн. реш-е е предвид. изгражд. на 18 бр. паркоместа, под ъгъл 90, спрямо посоката на движ-е.3.Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 163 от716а-е - от716б-е - от716в-е. Обектът се намира в центр. градска част стр.кв.163 по плана на гр.Белене. Предвид. за изгражд. гаражи ще обслужват прил. блокове.С проектн. реш-е е решен подхода към гаражите намир. се в блок 4/51 и предвид. 8 бр. външни гаражи.4.Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 15 от от658е - от659е - от660е - от661е - от 662е - от 663е до от664е.Обектът се намира в стр.кв15 по плана на гр.Белене.Паркингът от от658е до от664е, който обслужва прилеж. жил.блок и изград. външни гаражи, е предвид. със 17бр. паркоместа под ъгъл 90, и 24бр.паркоместа под ъгъл 45 спрямо посоката на движ-е.5. Изгражд. на тротоари и междубл. площадни пространства, кв. 43 от от763е - от764е - от765е до от766е. Обектът се намира в стр.кв43 по пл. на гр.Белене. Паркингът от от763е до от765е, който обсл. прилеж. жил.блок 4/43 е предвид. с 15бр. паркоместа под ъгъл 90 и успор. спрямо пос. на движ-е, както и 20бр. гаражи на две нива.Пътн. настилка за междубл. простр. е проектир. за много леко движ-е,и е огран. с бет. бордюри 18/35 в/у бет.основа и височ. 15 см. Констр. на трот.настилка е с бет. плочки 30/30/5 в/у пясъчна осн.. Трот. наст. е огр. с бет. ивици 10/20/50 (скрити бордюри) в/у бет.осн.Офертите не могат да надвишават посочената в обявл-то прогнозна стойност.

Прогнозна стойност без ДДС
26000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 260.00 лв. /Двеста и шестдесет лева/.2.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната банкова сметка на Община Белене :IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC STSA BGSF, Банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене . В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката; б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Белене. Важно! Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата; е за настоящата обществена поръчка.Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка.* Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ със своя подпис и печат.3.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. 4. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Община Белене посочена по-горе сметка или банкова гаранция. Важно! Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след датата на последния гаранционен срок за изпълнените СМР;има възможност за нейното усвояване на части. 5. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. 6. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. 7. Възложителят освобождава гаранциите за участие: на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 8. При прекратяване на процедурата за възлагане на общ. поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за строителния надзор – извършват се три междинни плащания, всяко от които в размер на 30% от възнаграждението по цената за упражняване на строителен надзор. Междинните плащания се извършват по схема, като първо, второ и трето междинно плащане, представляващи по 30% от възнаграждението, се извършва в 45 дневен срок от приемането и издаването на Акт за междинно плащане по договора за строителство, удостоверяващ достигането на 33%, 66% и 90% от стойността на строителните работи.Окончателното плащане в размер на останалите 10% се извършва в срок до 45 дни от издаване на акта за окончателно плащане по договора за строителство, след въвеждане на строежа в експлоатация и след изготвяне на окончателния доклад по чл.168, ал.6 от ЗУТ и технически паспорт на строежа.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедура за възлагане на общ. поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. 2. Съгласно чл. 47, ал. 1 от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник , който е: 2.1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2.2. обявен в несъстоятелност; 2.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 3.Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник: 3.1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 3.2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3.3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 3.4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 4. Изискванията на чл.47, ал. 1, т. 1 и чл.47, ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП, когато е посочено от възложителя в обявлението, се прилагат, както следва: 4.1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 4.2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 4.3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4.4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 4.5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 4.6. при едноличен търговец – за физическото лице - търговец; 4.7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника. 4.8. в случаите по т.1-7 - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. 5.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 5.1. при които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 5.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 6. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал. 2 от ЗОП с декларация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят следните документи:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец); 2.Административни сведения (по образец); 3.Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на оферти – заверено от участника копие. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението (оригинал) с нотариална заверка на подписите, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката и представляващия го; 4.Заверено копие на документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ЗДДС; 5.Документ за внесена гаранция за участие в размер съгласно раздел „Гаранции” (оригинал на банкова гаранция или копие на платежно нареждане за внесена парична сума); 6.Декларация за липсата на обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1, буква „а – д” и ал. 2, т. 5 от ЗОП (по образец); 7.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (по образец); 8.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (по образец); 9.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 10.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (по образец); 12.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо (по Образец); 13.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация; 14. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор за обществената поръчка (по образец); 15. Декларация за електронна кореспонденция (по образец). Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят следните документи: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец); Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа: 1. Ценовото предложение на участника (по Образец). Във всеки плик участниците прилагат и електронен носител със сканирано съдържание на съответния плик, вкл. и с оригиналните електронни файлове - .doc, и т.н.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валидна към крайната дата за подаване на офертите застраховка по чл.171 от ЗУТ, за строежи попадащи в обхвата на ІI-ра група, ІII-та категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от председателя на Камарата на строителите в България, обн., ДВ, бр. 101 от 22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж” от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор; 2. Когато по обективни участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да притежава валидна към крайната дата за подаване на офертите застраховка „Професионална отговорност " по смисъла на чл. 171 от ЗУТ за строежи попадащи в обхвата на ІI-ра група, ІII-та категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (издаден от председателя на Камарата на строителите в България, обн., ДВ, бр. 101 от 22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж” от Закона за устройство на територията. Минималната застрахователна сума на застраховката по чл.171 от ЗУТ трябва да покрива минималната застрахователна сума отговаряща на групата и категорията на обекта на обществената поръчка /ІI-ра група, ІII-та категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.3 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (Обн., ДВ, бр. 101/22.11.2013 г.) във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „ж” от ЗУТ/, определена съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застрахователните полици да съответстват на предмета на поръчката. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък (по образец) на основните договори услуги, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, списъкът се представя за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, списъкът се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 2. Списък на екипа за изпълнение на поръчката (попълва се Образец), придружен със следните документи за доказване на професионалната квалификация и опит на експертите: Автобиография (Образец №); Декларация за разположение на ключовите експерти (Образец №); Заверени копия от дипломи за завършено образование; удостоверения, сертификати и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация или специализация; Заверени копия на документи, удостоверяващи професионален опит на експерта. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 3. Заверено копие от Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 от ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012 г.) или Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166 от ЗУТ; В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, лицензът/удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор;
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) години (до датата определена за краен срок за подаване на офертите) участникът следва да е изпълнил договор/и, сходни с предмета и обема на настоящата поръчка. Под договор/и сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира договор/и за упражняване на независим строителен надзор за строителство. Под „сходни с обема на поръчката" следва да се разбират договор/-и на обща стойност равна или по-голяма от 20 000.00 лева без ДДС; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него; 2. Участникът да разполага с експертен екип за изпълнение на поръчката, както следва: 2.1. Специалист по част „Пътна” с образователна степен “Магистър” със специалност „Пътно строителство” /или еквивалент/ със стаж по специалността минимум 5 (пет) години – 1 брой; 2.2.Специалист по част „Геодезия” с образователна степен „магистър”, специалност „Геодезия” или еквивалентна, със стаж по специалността минимум 2 (две) години – 1 брой; 2.3. Специалист по част „ПБЗ”, с образователна степен минимум „Бакалавър” – висше техническо образование или еквивалентно, притежаващ актуално удостоверение за безопасни условия на труд, със стаж по специалността минимум 2 (две) години – 1 брой; 3. Участникьт да притежава валиден към крайната дата за подаване на офертите Лиценз за упражняване на дейността съгласно § 128 от ПЗР към ЗИДЗУТ (ДВ. бр. 82 от 2012 г.) или Удостоверение съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и ал. 2 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166 от ЗУТ; В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, лицензът/удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закона за устройство на територията; Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор /Наредба № РД-02-20-25/2012г./ издадена съгласно разпоредбата на чл.166 ал.2 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект №15/322/00723 - „Подобряване на средата за живот в Община Белене”, финансиран по Договор № 15/322/00723 от 07.11.2013 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която е публикувана в профила на купувача на на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Калоян Прокопиев- зам.-кмет на Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31031; 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ