Версия за печат

00589-2014-0009

BG-Перник: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, За: инж.Ема Михаилова, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684272, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и Екология"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Обследване на енергийна ефективност общински обекти” по реда на чл.16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ на 12 броя обекти на територията на община Перник

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на обследвания за енергийна ефективност по реда на чл. 16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ в общински образователни, културни и социални институции. Обследването за енергийна ефективност на сгради има за цел да установи нивото на потребление на енергия, да определи специфичните възможности за намаляването му и да препоръча мерки за повишаване на енергийната ефективност, вкл. мерки за изпълнение на възможностите, предвидени в чл. 16, ал. 2 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315200

Описание:

Консултантски услуги, свързани със сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на обследвания за енергийна ефективност по реда на чл. 16 от ЗЕЕ и сертифициране за актуално състояние на потреблението на енергия по реда на чл.17 от ЗЕЕ в общински образователни, културни и социални институции. Обследването ще се извърши за следните обекти: 1.Детска ясла №3”Мечо пух” 2. ОУ Батановци 3. ОУ Кладница 4. ОУ Дивотино 5.ОУ Рударци 6. ПГТС”Арх.Й.Миланов” 7. Кметство Изток 8. Почивна станция Рударци 9. Физкултурен салон VII ОУ 10. ОДЗ №12 филиал 11. Помощно училище”Л.Каравелов”,кв.Църква 12. ДКЦ III, кв.Изток

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 7.1. Гаранцията за участие в процедурата е в абсолютна сума и е в размер на 500 лв. /петстотин лева/. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, съгласно приложеният в документацията образец . Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. В случай, че гаранцията за участие е банкова, срокът и на валидност трябва да бъде не по-малък от срока на валидност на офертата. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се внася. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. . Гаранция за изпълнение на договора се превежда по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, съгласно проекто-договора и приложеният в документацията образец . Банковата гаранция следва да задължава неотменяемо, независимо от валидността и действието на Договора, институцията издател, да заплати на възложителя всяка сума максимум до нейния размер, при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че участникът не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по Договора. Ангажиментът по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане, извършено по нея по силата на предявен иск. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковите разходи по откриването на съответната гаранция, са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения от възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. - Авансово плащане, в размер на 30 % - до 10 работни дни след сключването на договора и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; - Окончателно плащане, в размер на 70 % до 30 работни дни след окончателното приемане на всички доклади и резюмета за резултатите от обследването и сертификати за енергийни характеристики на сградите от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с крайните корекции по тях, подписване на протокол по образец - приложение № 4 от НАРЕДБА № 16-1594 от 13.11.2013 г. и представяне на оригинална фактура. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Договора за услуга – Приложение № 13 от настоящата документация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението/анекса към такова споразумение задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: • че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора • да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. • че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. При участници обединения – същите трябва да представят документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (ако тази информация липсва в представеното споразумение). След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: • към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или • в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в по-горе и/или • съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. 2. Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на Възложителя за участие в настоящата процедура. 3. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК; • подкуп по чл. 301 - 307 от НК; • за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. й/ който е регистриран или е свързано лице с лице, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, съгл. чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, с изключение на случаите по чл. 4 от същия закон.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците представят Декларация по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП за реализираните от участника оборот от сходни* с предмета на поръчката услуги, заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за отчетните 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) – за юридическите лица и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. 2. Участниците следва да представят валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, „Застраховка за професионалната отговорност в проектирането“ на основание чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която чуждестранното лице е установено.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали оборот от сходни* с предмета на поръчката услуги, не по-малко от 150 000,00 лева (сто и петдесет хиляди лева), общо за трите години . * Под „сходни“ с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира дейности, включващи обследване и сертифициране на сгради, съгласно ЗЕЕ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, „Застраховка за професионалната отговорност в проектирането“ на основание чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която чуждестранното лице е установено. Към копието се прилага в свободен текст декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на договора. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с обследването и сертифицирането на сгради, съгласно разпоредбите на ЗЕЕ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на ангажираните лица, придружен с копия от дипломи, удостоверения за пълна проектантска правоспособност и удостоверения съгласно Наредба №16-1594/2013г. 2.Участниците следва да представят Справка по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за изпълнени договори , сходни с предмета на поръчката, през последните 3 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, стойността и обема на услугата, периода и мястото на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3.Участниците представят валидно удостоверение за обследване на енергийна ефективност, сертифицирането на сгради, изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционните проекти и изготвяне на оценки за енергийни спестявания, издадено от АУЕР. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, документите се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с обследването и сертифицирането на сгради, съгласно разпоредбите на ЗЕЕ.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да разполага с екип за изпълнение на поръчката , който включва: - Eдин специалист в областта на топлотехниката; - Един специалист в областта на строителната техника и архитектурата; - Един специалист в областта на електротехниката. 2. През последните 3 години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил договори за обекти, сходни с предмета на поръчката, както следва: изпълнен минимум един договор с предмет, който включва обследване и сертифициране на сгради по ЗЕЕ. Под „сходни“ с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира дейности, включващи обследване и сертифициране на сгради, съгласно ЗЕЕ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по-горе трябва да бъде изпълнено общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3. Участникът трябва да е вписан в публичен регистър към Агенцията за устойчиво енергийно развитие, по чл. 23а от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: Техническото предложение; тежест: 30
Показател: Финансовото предложение; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №129/27.06.2014г. на Кмета на Община Перник

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Перник , Заседателна зала ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията при отваряне на офертата са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно с нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Детайлното обследване за енергийна ефективност включва 1. Подготвителен етап, който включва следните дейности: оглед на сградите, включени в списъка с обекти; събиране и обработка на първична информация за функционирането на сградите и разходите за енергия за представителен предходен период от време. 2. Етап на установяване на енергийните характеристики на сградите, който включва следните дейности: анализ на съществуващото състояние и енергопотреблението; изготвяне на енергийни баланси, определяне базовата линия на енергопотребление; огледи и измервания за събиране на подробна информация за енергопреобразуващите процеси и системи; обработка и детайлен анализ на данните; анализ на съществуващата система за управление на енергопотреблението; определяне енергийните характеристики на сградите и потенциала за тяхното подобряване. 3. Етап на разработване на мерки за повишаване на енергийната ефективност, който включва следните дейности: изготвяне на списък от мерки за повишаване на енергийната ефективност; остойностяване на мерките, изчисляване годишния размер на енергоспестяването, подреждане по показател „срок на откупуване”; формиране на пакети от мерки, изчисляване годишния размер на енегоспестяване при отчитане на взаимно влияние и технико-икономически анализ на пакета от енергоспестяващи мерки; изчисляване спестените количества потребна енергия, първична потребна енергия и емисии въглероден диоксид в резултат на прилагане пакета от енергоспестяващи мерки. 4. Заключителен етап, който включва следните дейности: изготвяне на доклад и резюме за отразяване резултатите от енергийното обследване; издаване сертификат за енергийните характеристики на сградата; представянето им на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Докладът за енергийното обследване трябва да съдържа: 1. Подробно описание на всяка сграда, вкл. режим на обитаване, конструкция и енергоснабдяване; 2. Анализ и оценка на състоянието на сградните ограждащи конструкции и елементи; 3. Анализ и оценка на състоянието на системите за производство, пренос, разпределение и потребление на енергия; 4. Енергиен баланс на сградата и базова линия на енергопотребление за основните енергоносители; 5. Сравнение на показателите за специфичен разход на енергия с референтните; 6. Оценка на специфичните възможности за намаляване разхода на енергия; 7. Подробно описание с технико-икономически анализ на енергоспестяващите мерки; 8. Анализ и оценка на годишното количество спестени емисии въглероден диоксид в резултат на разработените мерки. Резюмето към доклада следва да бъде изготвено съгласно регламентиран образец – Приложение №2 на Наредба №16-1594/13.11.2013 г. Сертификатът за енергийни характеристики на сградата следва да се оформи съгласно регламентиран образец – Приложение №3 на Наредба №16-1594/13.11.2013 г. При изпълнение на поръчката следва да се спазват изискванията на: Закон за енергийна ефективност; Закон за устройство на територията; Наредба №16-1594/13.11.2013 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради; Наредба №РД-16-1058/12.2009 г. за показателите на разход на енергия и енергийните характеристики на сградите; Наредба №7/2005 г. за топлосъхранение и икономия на енергия в сгради; Наредба за методиките за определяне на националните индикативни цели, реда за разпределяне на тези цели като индивидуални цели за енергийни спестявания между лицата по чл. 10, ал. 1 от ЗЕЕ, допустимите мерки по енергийна ефективност, методиките за оценяване и начините за потвърждаване на енергийните спестявания. от 10.04.2009 г

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен и обществени поръчки" Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684324, Факс: 076 603890

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ