00422-2014-0024
Технически редакции | ||
27.06.2014 09:38 ч. : | 27/06/2014 09:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.06.2014 09:38 ч. : | 27/06/2014 09:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на труда и социалната политика, ул. "Триадица" №2, За: Светлана Делииванова – старши експерт в дирекция "Социално включване", България 1051, София, Тел.: 02 8119532, E-mail: sdeliivanova@mlsp.government.bg, Факс: 02 9810719
Място/места за контакт: София, административната сграда на МТСПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mlsp.government.bg/bg/index.asp.
Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Социална закрила
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на Закона за обществените поръчки с две обособени позиции по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013 г.: Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“; Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчка ще бъде реализирана в две обособени позиции: 1. Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ – доставка на канцеларски материали; 2. Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ – дизайн, предпечатна подготовка, печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология.
22000000, 30100000
Описание:
ДА
НЕ
Максимално допустимата цена за извършване на услугите по Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ – доставка на канцеларски материали не може да надвишава 18 155, 50 (осемнадесет хиляди сто педесет и пет лева и петдесет стотинки) лева без ДДС; Максимално допустимата цена за извършване на услугите по Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ – дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология не може да надвишава 62 500 (шесдесет и две хиляди и петстотин) лева без ДДС, съгласно Документацията за участие, която може да бъде прочетена и изтеглена от интернет страницата на Министерство на труда и социалната политика, рубрика "Профил на купувача", http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp
НЕ
31.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е: По Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ – в размер на 181,55 (сто осемдест и един лева и петдесет и пет стотинки) лева без ДДС, а гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. По Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ – в размер на 625 (шестотин двадест и пет) лева без ДДС, а гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път, по сметката на Възложителя: IBAN: BG83BNBG96613300134102; BIC: BNBGBGSD към БНБ – Централно управление. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да бъде издадена от банка в полза на възложителя – Министерство на труда и социалната политика, и да съдържа следните задължителни атрибути: наименованието на поръчката, дадена от Възложителя – Открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на Закона за обществените поръчки с две обособени позиции по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“, финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013 г.: Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“; Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“, срок на валидност, условия за задържане на гаранцията от страна на възложителя съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават или задържат от Възложителя по реда и условията на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора.
Плащанията ще се извършат по банков път на посочената от Изпълнителя сметка в лева след приемането на работата от страна на Възложителя или от лицето за контакт, определено в договора, с двустранно подписан приемо-предавателен протокол и срещу издадена фактура. Плащанията ще се извършат в съответствие с клаузите в договора за съответната обособена позиция, а именно: – по Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена в размер, съгласно ценовото му предложение, като плащането (100% от ценовото предложение на Изпълнителя) ще се извърши в срок от 10 работни дни след окончателната доставката на канцеларски материали и срещу издадена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; – по Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена в размер, съгласно ценовото му предложение, като плащането (100% от ценовото предложение на Изпълнителя) ще се извърши в срок от 10 работни дни след окончателното изпълнение и доставката на печатните издания на информационните материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ и срещу издадена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Финансовите средства са осигурени от бюджета по Проект „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013.
Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.
МЕРКИ ЗА ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ: При всички дейности, където е приложимо, изпълнителят следва да осигурява информиране и публичност по финансирането на договора и следва да спазва изискванията, описани в Ръководство за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” - http://www.esf.bg/view_doc.php/3682. Всички действия, които Изпълнителят смята да предприеме по отношение спазването на изискванията за информиране и публичност, следва да бъдат предварително съгласувани с изрично упоменатите в договора лица. В изготвените доклади изпълнителят следва да използва емблемата на Европейски съюз /ЕС/, името на проекта, който се изпълнява; името и логото на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 /ОП РЧР/; името на Европейския социален фонд /ЕСФ/; флага на ЕС. Всички участници, вкл. включените в офертата подизпълнители, следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, 3 и 5 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП. II. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОП. Участниците по Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ следва да декларират в свободен текст, че се задължават да предоставят качествени и оригинални консумативи.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
административната сграда на МТСП, гр. София, ул. Триадица № 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца” се изпълнява от Министерство на труда и социалната политика и е финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013
Пълен достъп до документацията за участие се предоставя на официалната интернет страница на Министерство на труда и социалната политика, рубрика „Профил на купувача“ на адрес: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp; * До 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Възложителят отговаря писмено в 4-дневен срок от постъпване на искането, като отговорите се публикуват и на официалната интернет страница на Министерство на труда и социалната политика, рубрика „Профил на купувача“ на адрес: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp, без в тях да се отбелязва лицето, направило запитването.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
27.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“
30100000
Описание:
Количеството и обема по 1. Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ е подробно описано в Техническата спецификация на Документацията.
Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ включва дейности, свързани с дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“.
22000000
Описание:
Количеството и обема по 2. Обособена позиция 2: „Дизайн, предпечатна подготовка и печат на информационни материали, брошури, сборник с добри практики и методология по проект BG051PO001-7.0.02-0006 „Транснационална мрежа за подкрепа на децата и семействата и деинституционализация на грижата за деца“ е подробно описано в Техническата спецификация на Документацията.