Версия за печат

00049-2014-0008

BG-гр. Бургас: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 812114464

"Бургасбус"ЕООД гр.Бургас, ул."Индустриална" 1, За: Кета Янкова Петрова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 988240, E-mail: burgas_bus@b-trust.org, Факс: 056 846763

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.burgasbus.info..

Адрес на профила на купувача: www.burgasbus.info..

Електронен достъп до информация: www.burgasbus.info..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Комплексно обслужване на придобивките на работещите в „Бургасбус” ЕООД, полагащи се по КТД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на "Бургасбус" ЕООД
Код NUTS: BG341
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Комплексно обслужване на придобивките на работещите в „Бургасбус” ЕООД, полагащи се по КТД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22450000

Описание:

Нефалшифицируеми печатни материали

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчната стойност на средствата по КТД е 1 771 200 /един милион седемстотин седемдесет и една хиляди хиляди и двеста/лв. за 3 год.

Стойност, без да се включва ДДС
1840000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

01.01.2015 г. 

Завършване

31.12.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците са длъжни да представят като част от офертата си гаранция за участие в размер на 18 000 /осемнадесет хиляди/ лева, при условията на чл.59, ал.1 и ал.2, чл.60, ал.1 и ал.2 от Закона за обществените поръчки,внесена по банков път по сметката на Възложителя с IBAN BG69SOMB91301034381701, BIC код SOMBBGSF при "Общинска банка" АД, клон Бургас или банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 /три/ % от общата стойност на сключения договор, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от Закона за обществени поръчки, внесена по банков път по сметката на Възложителя с IBAN BG69SOMB91301034381701, BIC код SOMBBGSF при "Общинска банка" АД, клон Бургас или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране със средства на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа:1. Документ за регистрация на участника – съгласно т. 8.5.1. от Указанията;2.Заверен от участника копие от документ за регистрация по ЗДДС;3. Документ за внесена гаранция /парична или банкова/ за участие;4.Ксерокопие от документ за закупена документация;5.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците, съгласно т. 8.5.5. от указанията от Документацията;6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците, съгласно т. 8.5.6. от указанията от Документацията;7.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП;8.Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;9.Декларация от участника, че няма да използва подизпълнители, в случай , че не се предвижда използване на подизпълнител/и при изпълнение на обществената поръчка;10.Информация за участника – на бланка-образец на Възложителя;11.Проект на договор по приложен образец, подписан и подпечатан от участника. Проект - договорът не следва да се попълва с данни и информация, предоставящи възможност за предварително узнаване на ценовото предложение на участника.В случай, че в проект - договора са посочени стойности, цени и др., участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата;12.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Неспазването на това изискване води до отстраняване на участника на основание чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП;13Нотариално заверено пълномощно, ако офертата се подписва от лице, което не притежава управителни функции;14.Техническо предложение по образец с приложенита към към него, съгласно образецав Документацията;15.Предлагана цена - (Образец № 1) представя се в отделен запечатан непрозрачен плик № 3 с надпис “Предлагана цена”, в съответствие с чл.57, ал.2, т.3 от ЗОП. Всички документи, свързани с офертата следва да са на български език, или да са придружени с легализиран превод и трябва да са заверени с гриф "Вярно с оригинала". Минимално изискване: наличието на минимум 3 ( три) договора с големите хранителни вериги (хипермаркети): Билла, Кауфланд, Карфур, Пикадили, Т-Маркет, СБА, Лидл, и други. Критерии за допустимост: Декларация, че могат да осигурят (разполагат и/или запазят) свободна квота за предоставяне на ваучери за храна за работниците и служителите в дружеството на Възложителя.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50, от ЗОП - представят се следните документи: o Годишен финансов отчет (ГФО) за 2013 година, заверен "Вярно с оригинала". Подлежащите на одиторска заверка, следва да представят копие на Одиторски доклад,

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците в съответствие с чл. 51 от ЗОП - представят се следните документи: o Заверено копие (вярно с оригинала) на Заповед за издаване на разрешение за осъществяване на дейност като Оператор на ваучери за храна от Министъра на финансите, съгласно чл. 3 от Наредба № 7 /09.07.2003 г.; o Декларация, че могат да осигурят (разполагат и/или запазят) свободна квота за предоставяне на ваучери за храна за работниците и служителите в дружеството на Възложителя. Критерии за допустимост: Да се декларира горецитираното обстоятелство. /представя се в свободен текст/ o Декларация, че разрешението за извършване на дейност, като оператор не е отнето по реда на чл.11 от Наредба №7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор и участникът не е в процедура по отнемане на разрешението /представя се в свободен текст/ o Списък на сключените действащи договори с големи търговски вериги в страната, включително в област Бургас. Минимално изискване: наличието на минимум 3 ( три) договора с големите хранителни вериги (хипермаркети): Билла, Кауфланд, Карфур, Пикадили, Т-Маркет, СБА, Лидл, и други. Доказва се със заверено от кандидата копие от договора със съответната верига.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 076231 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.07.2014 г.  Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без включен ДДС. Плащане в "брой" в касата на дружеството на адреса посочен в т.I.1. или по банков път по сметката на Възложителя с IBAN BG69SOMB91301034381701, BIC код SOMBBGSF при "Общинска банка" АД, клон Бургас.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
25.07.2014 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

240

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на административната сграда на "Бургасбус" ЕООД на адреса, посочен в т.I.1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ