Версия за печат

00038-2014-0020

BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Миряна Христова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/index.php?l=166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на инвестиционен проект /фаза работен проект/ за обект Благоустрояване ул. „Емануил Манолов“, ул. „Чардафон“ и прилежащи пространства - ЦГЧ Габрово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: На територията на град Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата процедура е:Изготвяне на инвестиционен проект /фаза работен проект/ за обект Благоустрояване ул. „Емануил Манолов“, ул. „Чардафон“ и прилежащи пространства - ЦГЧ Габрово, в рамките на проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020", финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор за безвъзмездна помощ № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г. Обхват на дейностите: Проектът да се изготви при спазване на изискванията на наредба 4/2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, на базата на кадастрална карта на Габрово, съобразно с действаща устройствена основа - ПУП ПРЗ на Габрово, ЦГЧ изток. Проектът да се съобрази с проектна документация за рехабилитация на подземна техническа инфраструктура – електроразпределителна, водоснабдителна, канализационна, газификационна мрежи. Да съдържа проектни части Геодезия, Пътна, ОБД, Архитектура, Паркоустройство и благоустройство, Конструкции, ВиК, Електроинсталации, ПБЗ, ВОБД, ПБ, КСС във фаза работен проект /еднофазно/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвеният проект да съдържа проектни части Геодезия, Пътна, ОБД, Архитектура, Паркоустройство и благоустройство, Конструкции, ВиК, Електроинсталации, ПБЗ, ВОБД, ПБ, КСС във фаза работен проект /еднофазно/. Прогнозният максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е 19 500 лв. (деветнадесет хиляди и петстотин лева) без ДДС или 23 400 лв. (двадесет и три хиляди и четиристотин лева) с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
19500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

09.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №19 на Банкова гаранция. Гаранцията за участие е в размер на 190лв. (сто и деветдесет лева). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност до 15.02.2015г. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №20 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши по банков път по сметката на изпълнителя в 30-дневен срок след представяне на приемо-предавателен протокол, придружен с оригинална фактура, както следва: 80 % от цената на договора – в 30-дневен срок след представяне на проекта и подписване на двустранния протокол , придружен с фактура Окончателно плащане (20% от цената на договора) – в 30-дневен срок след съгласуването и одобряването на проекта от ОЕСУТ при Община Габрово. За извършване на плащанията Изпълнителя представя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА ГАБРОВО Адрес: пл. Възраждане № 3 БУЛСТАТ: 000215630 ИН по ДДС BG000215630 МОЛ: Таня Христова Получил фактурата: арх. Татяна Стойкова – ръководител проект Номер на документа, дата, място В описателната им част задължително трябва да е включен и следния текст: ”Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор на № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г. на ОПРР.”

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор”:1. Списък на докум., съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от законно представляващия участника. 2. Обща Оферта – Обр.№1 - Когато участникът в проц. е обединение, офертата се представя за обед-ето като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упълн. от чл. на обед-ето, съгл. споразумението. 3. Админ. сведения - Обр. №2 - При участие на обед-ние в процедурата, обр. се попълва за обед-ето като цяло (не и за отделните чл. в него) и се подписва от лицето, което е упълном. от член. на обед-ето, съгласно споразумението. 4. Нот. зав. пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управл. и представляващ Участника съгл. актуалната му регистрация, а от изрично упълн. негов представител 5. Копие от докум. за регистрация или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато участн. е ЮЛ или ЕТ; копие от докум. за самоличност, когато участн. е ФЛ.Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Обр. № 2.1 Съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК, съгл. чл. 23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица, представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, и в официален превод. Документът се представя и от подизпълнителите на Участника, а в случай на обединение – от всички съдружници. 6. Декл. по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП (Обр. №3). В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя/т и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП. 7. Декл. по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т.2 и т. 5 от ЗОП (Обр. №4)- В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя/т и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Продължение в Раздел VІ, VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверено копие от валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалинт за чуждестранни участници.Застраховката се придружава от декларация (в свободен текст), че при изтичане на валидността й преди изпълнение на договора, ще бъде подновена/продължена до прекратяване на договора. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да притежава валидна застраховка "професионална отговорност", съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалент за чуждестранни участници. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася за подизпълнителя, съобразно вида и дела на участието му в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на офертите – попълва се Образец № 14; Списъкът следва да е придружен от Референции (препоръки) за добро изпълнение на договора/ите/, посочен/и/ в него - – заверени от участника копия. Референции (препоръки) се представят само за договорите, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. 2.а) а) Списък – декларация (по Образец №15) за екипа от проектанти за изпълнение на поръчката, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице; Списъкът следва да бъде придружен от заверени копия от удостоверенията за пълната проектантска правоспособност на лицата, издадени от Камарата на архитектите в България или от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или заверени копия от документите, удостоверяващи призната професионална квалификация съгласно ЗППК за чуждестранни лица, както и от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по Образец № 15.1, документи, удостоверяващи техния професионален опит (заверени копия от референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи); 2.б) Декларация за принадлежност на лицата, изпълняващи поръчката (Образец №16); Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор, с предмет сходен с предмета на поръчката. За „договор с предмет, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори за проектиране на технически или работни проекти - за строителство и/или реконструкция, рехабилитация, благоустрояване на улици и прилежащи пространства /вътрешноблокови пространства, детски площадки и/или зелени площи/. 2. Участникът следва да разполага с екип от проектанти, за изпълнение на поръчката - по част Геодезия, част Пътна, част ОБД, част Архитектура, част Паркоустройство и благоустройство, част Конструкции, част ВиК, част Електроинсталации, част ПБЗ, част ВОБД, част ПБ, част КСС, които притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица и опит в проектирането по съответната част на поне един обект, сходен с предмета на поръчката. За „обект, сходен с предмета на поръчката”, възложителят ще приема - улици и прилежащи пространства /вътрешноблокови пространства, детски площадки и/или зелени площи/ Забележка: Едно лице – проектант може да изпълни повече от една част, ако притежава за тях съответната пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица и опит в проектирането по съответните части на поне един обект, сходен с предмета на поръчката. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификации на участниците важат за обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, минималните изисквания за техническите възможности и квалификации важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Одобрената документация се получава в информационния център на Община Габрово след заплащане в касата или представяне на платежен документ за внесената сума (10 лв. с ДДС) по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД, Финансов център - Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала - ет.3, Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

в рамките на проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020", финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор за безвъзмездна помощ № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ, ІІІ.2.1. 8. Декл. по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Обр. №5)- В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 9. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал 10. Декларация за оглед (Образец №13). 11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (Образец №6). 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №7). *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 7 не се попълва и не се прилага. 13. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор/споразумение. 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 8) - ако е приложима. 15. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 9) 16. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 10); 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 11) 18. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 12). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 19. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника. 20. Доказателства за техническите възможности и квалификации на участника Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”- Техническото предложение следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация (Образец №17), при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение. Плик №3 „Предлагана цена”-Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Образец № 18). При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал2, т.1-5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ