00038-2014-0020
Технически редакции | ||
26.06.2014 13:29 ч. : | 26/06/2014 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2014 13:29 ч. : | 26/06/2014 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Миряна Христова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/index.php?l=166.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изготвяне на инвестиционен проект /фаза работен проект/ за обект Благоустрояване ул. „Емануил Манолов“, ул. „Чардафон“ и прилежащи пространства - ЦГЧ Габрово
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е:Изготвяне на инвестиционен проект /фаза работен проект/ за обект Благоустрояване ул. „Емануил Манолов“, ул. „Чардафон“ и прилежащи пространства - ЦГЧ Габрово, в рамките на проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020", финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор за безвъзмездна помощ № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г. Обхват на дейностите: Проектът да се изготви при спазване на изискванията на наредба 4/2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, на базата на кадастрална карта на Габрово, съобразно с действаща устройствена основа - ПУП ПРЗ на Габрово, ЦГЧ изток. Проектът да се съобрази с проектна документация за рехабилитация на подземна техническа инфраструктура – електроразпределителна, водоснабдителна, канализационна, газификационна мрежи. Да съдържа проектни части Геодезия, Пътна, ОБД, Архитектура, Паркоустройство и благоустройство, Конструкции, ВиК, Електроинсталации, ПБЗ, ВОБД, ПБ, КСС във фаза работен проект /еднофазно/.
71220000
Описание:
НЕ
НЕ
Изготвеният проект да съдържа проектни части Геодезия, Пътна, ОБД, Архитектура, Паркоустройство и благоустройство, Конструкции, ВиК, Електроинсталации, ПБЗ, ВОБД, ПБ, КСС във фаза работен проект /еднофазно/. Прогнозният максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е 19 500 лв. (деветнадесет хиляди и петстотин лева) без ДДС или 23 400 лв. (двадесет и три хиляди и четиристотин лева) с ДДС.
НЕ
09.01.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №19 на Банкова гаранция. Гаранцията за участие е в размер на 190лв. (сто и деветдесет лева). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност до 15.02.2015г. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №20 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Плащането ще се извърши по банков път по сметката на изпълнителя в 30-дневен срок след представяне на приемо-предавателен протокол, придружен с оригинална фактура, както следва: 80 % от цената на договора – в 30-дневен срок след представяне на проекта и подписване на двустранния протокол , придружен с фактура Окончателно плащане (20% от цената на договора) – в 30-дневен срок след съгласуването и одобряването на проекта от ОЕСУТ при Община Габрово. За извършване на плащанията Изпълнителя представя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ОБЩИНА ГАБРОВО Адрес: пл. Възраждане № 3 БУЛСТАТ: 000215630 ИН по ДДС BG000215630 МОЛ: Таня Христова Получил фактурата: арх. Татяна Стойкова – ръководител проект Номер на документа, дата, място В описателната им част задължително трябва да е включен и следния текст: ”Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор на № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г. на ОПРР.”
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Одобрената документация се получава в информационния център на Община Габрово след заплащане в касата или представяне на платежен документ за внесената сума (10 лв. с ДДС) по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД, Финансов център - Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.
Български
90
Заседателната зала - ет.3, Община Габрово
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
в рамките на проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020", финансиран по Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор за безвъзмездна помощ № ВG161PO001/5-02/2012/028 от 18.10.2013 г.
Продължение от Раздел ІІІ, ІІІ.2.1. 8. Декл. по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Обр. №5)- В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 9. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал 10. Декларация за оглед (Образец №13). 11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (Образец №6). 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Образец №7). *** В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация Образец № 7 не се попълва и не се прилага. 13. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор/споразумение. 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума (Образец № 8) - ако е приложима. 15. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 9) 16. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – (Образец № 10); 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 11) 18. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – (Образец № 12). Справка може да бъде направена в НАП, НОИ, Агенция по заетостта. 19. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника. 20. Доказателства за техническите възможности и квалификации на участника Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”- Техническото предложение следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация (Образец №17), при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение. Плик №3 „Предлагана цена”-Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Образец № 18). При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал2, т.1-5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
26.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ