Версия за печат

02378-2014-0016

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176040023

Българска агенция по безопасност на храните, бул. Пенчо Славейков № 15А, За: Пенчо Маджаров, България 1606, София, Тел.: 02 9159835, E-mail: t_koleva@bfsa.bg, Факс: 02 9159837

Място/места за контакт: БАБХ, София, бул. Пенчо Славейков № 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.babh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.babh.government.bg/bg/public-orders.html.

Електронен достъп до информация: http://www.babh.government.bg/proceduri.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Друг: контрол по безопасност на храните

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Техническо обслужване и ремонтни дейности, включително доставка и монтаж на резервни части за автомобилите, собственост на Българската агенция по безопасност на храните"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централното управление на БАБХ, областни дирекции по безопасност на храните включващи всички териториални поделения и специализирани структури на БАБХ.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Техническо обслужване и ремонтни дейности, включително доставка и монтаж на резервни части за автомобилите, собственост на Българската агенция по безопасност на храните“, включва в себе всички териториални поделения и специализирани структури, както следва: Обслужване на автомобилите на Централно управление на БАБХ, НДНИВМИ, ЦЛКР, ЦЛХИК, ЦЛВСЕЕ, ОДБХ-София-град и ОДБХ - София-област; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Благоевград; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Бургас; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Варна; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Велико Търново; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Видин; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Враца; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Габрово; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Добрич; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Кърджали; бслужване на автомобилите на ОДБХ – Кюстендил; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Ловеч; Обслужване на автомобилите на ОДБХ –Монтана; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Пазарджик; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Перник; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Плевен;Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Пловдив; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Разград; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Русе; Обслужване на автомобилите на ОДБХ –Силистра; обслужване на автомобилите на ОДБХ – Сливен; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Смолян; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Стара Загора; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Търговище; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Хасково;Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Шумен; Обслужване на автомобилите на ОДБХ – Ямбол.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50100000, 50110000, 50111000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване
Услуги по управление, техническо обслужване и ремонт на автомобилния парк

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

"Техническо обслужване и ремонтни дейности, включително доставка и монтаж на резервни части за автомобилите, собственост на Българската агенция по безопасност на храните", съгласно изискванията, посочени в ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА, представляващ ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ, включени в документацията.

Стойност, без да се включва ДДС
919500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с банкова гаранция в оригинал или парична сума за участие преведена по сметка на БАБХ: IBAN: BG82BUIB98883327198300, BIC: BUIBBGSF, БАНКА: "СИБАНК"ЕАД, ОФИС ТУНДЖА. Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 9195 лева. Размерът на банковата гаранция за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената на услугата се извършва в български лева, по банков път. Плащането на дължимото възнаграждение за всяка извършена дейност, посочена в заявката на възложителя и приета с протокол по чл.7 ал.3, се извършва в български лева чрез бюджета на съответното поделение на БАБХ, в чиито баланс се намира автомобила, по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура и предавателно - приемателен протокол, придружена с калкулация на ремонта в ЦУ на БАБХ. Фактурата съдържа информация за наименованието на вложения консуматив (ако има такъв), резервната част със съответния й каталожен (номенклатурен или пореден) номер, вложен в обекта на поръчката, и цената на труда. Фактурирането на ремонта на допълнително придобити от възложителя автомобили, които не са посочени в техническата спецификация, се извършва по предложената цена за един сервизен час труд, лв./час от участника и предложената търговска отстъпка (в проценти) от цената на дребно на резервните части за съответната марка и модел, действащи към момента на ремонта.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора, следва да се регистрира юридическо лице - търговско дружество, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да представи заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; когато участникът е обединение - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Удостоверението за актуално състояние трябва да е с дата на издаване не по-рано от датата на обявлението на обществената поръчка.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП.Заверено от участника копие от документ за регистрация по ЗДДС. В случай, че участникът няма такава регистрация следва да представи декларация в свободен текст, че не е регистриран по ЗДДС;Оригинален документ за гаранция за участие /парична или банкова/;Декларация относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а”, „б”, „в”, „г”, „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - /Приложение № 6/. В зависимост от правно организационната форма на участниците, декларацията се представя от всяко едно от лицата посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.Декларация относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - /Приложение № 7/. Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларацията от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват; Административни сведения за участника; Пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции;Данни за подизпълнителите /ако се ползват такива/ съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, както и декларация, подписана от управителя на участника, че е изискано предварително съгласие за участие; Декларации /оригинал/ от подизпълнителя/ите, съответно от членовете на управителния орган на участника, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката;Образец на декларация за участие на подизпълнители/ако се ползват такива/ – /Приложение № 9/ - от която са видни видът и делът на дейностите, подлежащи на изпълнение.Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка /Приложение № 10/;Образец на декларация за приемане условията на договора – Приложение № 8;Декларация по чл. 56, ал. 1, т, 8 от ЗОП - Приложение № 15 ;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - Приложение № 16; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Приложение № 17.Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП (списък на основните договори)-Приложение №18;Техническо предложение за изпълнение на поръчката.– Приложение № 13; Ценово предложение, съгласно образец по Приложение № 2. Всички описани документи следва да бъдат представени съгласно описания начин в указанията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да представи доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, а именно: а)годишен финансов отчет за 2011 г., 2012 г. и за 2013 г.; б)информация за общия оборот на участника и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години: 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Информацията за общия оборот и за оборота на услугите, обект на поръчката за посочените три години се доказват с декларация в свободен текст, попълнена от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Общият оборот от услуги за последните три финансови години трябва да е не по-малък от два и половина пъти от прогнозната стойност на поръчката 2 298 750 лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и квалификация за изпълнение на поръчката по смисъла на чл. 51 от ЗОП, които участника следва да представи: а)Декларация /Приложение № 14/, съдържаща списък на основните договори за услуги (сходни с предмета на настоящата поръчка), изпълнени от участника, през последните три години назад от крайния срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Референциите/препоръките трябва да съдържат най-малко предмет на договорите, кратко описание на дейностите, извършвани по тях, периода, през който са изпълнявани договорите, изпълняваната от експерта функция по договора. За сходни на предмета на поръчката услуги се приемат услуги, свързани с техническото обслужване и ремонт на МПС. В случаите, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася за обединението като цяло. б)Участникът следва да е изпълнил минимум два договора, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните три години назад (в зависимост от датата на учредяване )от крайния срок за подаване на оферти, придружени от препоръки за добро изпълнение в) кратко описание на дейността на участника и неговите и неговите ресурсни и организационни възможности в свободен тексткато се посочи брой обучен персонал за всеки един от технологичните процеси. Персонала следва да бъде в трудовоправни или гражданскоправни отношения, което се доказва с трудов или граждански договор.; г)Участникът да представи Декларация, валидна за срока на договора по настоящата обществена поръчка, от юридическо лице, притежаващо разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътни превозни средства, по смисъла на Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, издадена от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията, обн., ДВ, бр. 104 от 2011 г., изм. и доп., бр. 99 от 2012 г. д)Участникът да разполага със собствена или оторизирана сервизна база в минимум 90 % от градовете, в които има ОДБХ на територията на съответния областен град, а именно: София, Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол или на не повече от 100 (сто) километра от съответния областен град.Сервизната база трябва да е оборудвана минимум с 4 подемника и прилежащото към тях ремонтно- диагностично оборудване, в т.ч. възстановителна база за извършване на ремонт с необходимите съоръжения и инструмент, електро-техническо отделение, отделение за климатични системи, гумо-монтажно отделение, отделение за регулиране на ходовата част, отделение за диагностика на бензинови и дизелови двигатели, бояджийно-тенекеджийно отделение, участък за смяна на масла и течности, приемен пункт, склад с резервни авточасти и консумативи. е)други документи за доказване на техническите възможности и квалификация на участника, описани в минималните изисквания. ж)участникът да представи копие на сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент и EN ISO 14001:2004 или еквивалент заверено вярно с оригинала.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Да е изпълнил минимум два договора с подобен предмет. Участникът да разполага с внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент и EN ISO 14001:2004 или еквивалент с обхват управление и контрол на сервизната дейност или сходни на предмета на настоящата обществена поръчка дейности.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Фn - финансова оценка ; тежест: 30
Показател: Тn - техническа оценка ; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

БАБХ, гр. София, бул. "Пенчо Славейков" № 15А, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът за получаване на офертите се намалява от 52 на 40 дни на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Обявлението за настоящата обществена поръчка е изпратено по електронен път чрез електронен подпис и се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: http://www.babh.government.bg/proceduri.html.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ