Версия за печат

00334-2014-0004

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

Агенция "Митници, ул. Г.С.Раковски № 47, За: Мариана Митева, Република България 1202, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594060

Място/места за контакт: Централно митническо управление, отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.customs.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.customs.bg/bg/page/358.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: митническа дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Разработване и интегриране на 13 нови електронни административни услуги, предоставяни от Агенция „Митници” с цел разширяване на функционалността на електронния портал на Агенция „Митници”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София 1202, ул. Г.С.Раковски № 47, Централно митническо управление
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Разширяването на функционалността на единния портал за предоставяне на електронни административни услуги, който е част от Автоматизираната информационна система за деловодство и административна дейност /АИДА/, включва: a. Реализирането на тринадесет нови електронни административни услуги, предоставяни от АМ, подлежащи на вписване в регистъра на електронните услуги и регистъра на информационните обекти. Изпълнителят изготвя нужните за това документи, включая и заявленията, и извършва всички действия, свързани с вписването в регистрите. b. Подготовка на документация и попълнени заявления за вписване на тринадесетте електронни услуги, поддържани и предоставяни от АИДА в съответствие с изискванията за вписването им, съгласно ЗЕУ и подзаконовите нормативни актове. c. Анализирани процеси и осъществен реинженеринг във връзка с предоставянето на съществуващи административни услуги като електронни, в това число: • пълен анализ на предвидените за реализиране административни услуги, предоставяни от Агенция „Митници”; • разработени вътрешни за администрацията правила, с които да се регламентира предоставянето на услугите в електронна среда; • автоматизирани административни процедури, засегнати от предвидените за реализация нови електронни административни услуги, предоставяни от Агенцията; • разработени нови оптимизирани и/или актуализирани действащи в администрацията процедури с цел да се отговори на изискванията за електронното им осъществяване; • детайлизирани етапи по предоставянето на всяка услуга във връзка с електронно протичащите административни производства; • детайлизирани етапи на вътрешно административния процес по предоставянето на всяка от услугите; • реализирани съгласувателни процедури и управленски правомощия чрез използване на информационни и комуникационни технологии при онлайн предоставяните услуги.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72262000, 72212311, 72212780, 48613000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
Услуги по разработване на софтуер за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Електронно управление на данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
259000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: финансова оценка; тежест: 40
Критерий: техническа оценка; тежест: 60
Критерий: подпоказател ТО1:Предложения за изпълнение на фази и дейности по проекта, в съответствие с изискванията на ТЗ;; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО2:Гарантиране на дейностите през гаранционния период; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО3:Методика за разработване на модела на данни; ; тежест: 2
Критерий: подпоказател ТО4:Организационна схема за управление на проекта; тежест: 1
Критерий: подпоказател ТО5: Методика за управление на риска;; тежест: 2
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 024 - 037957 от 04.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 076 - 131848 от 17.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1602/9 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Разработване и интегриране на 13 нови електронни административни услуги, предоставяни от Агенция „Митници” с цел разширяване на функционалността на електронния портал на Агенция „Митници”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

06.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

АЙ БИ ЕС БЪЛГАРИЯ ЕООД, ЕИК 131086564, ул. Пимен Зографски № 4, Република България 1172, София, Тел.: 02 9615455, Факс: 02 9615456

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 265567.5 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 259000 BGN без ДДС
Брой месеци: 11
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Агенция „Митници”, София 1202, ул. „Г. С. Раковски” № 47 е бенефициент по Договор № 13-32-6 ОТ 22.01.2014 г. Приоритетна ос: ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление” Подприоритет: 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост” Бюджетна линия: BG051PO002/13/3.2-04 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, за изпълнение на проект „Подобряване на административното обслужване чрез разработване на нови електронни административни услуги, предоставяни от Агенция „Митници”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2014 г.