Версия за печат

00761-2014-0003

BG-Сапарева баня: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сапарева баня, ул. „Германея” № 1, За: инж. Васил Маргин, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строително-монтажни работи по проект № 10/313/00272 „Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня” изпълнявани по Договор 10/313/00272 от 19.12.2013г., мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на община Сапарева баня
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително-монтажни работи за обект:"Изграждане и обзавеждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел III – за училище, кв.125 по плана на гр. Сапарева баня” изпълнявани по Договор 10/313/00272 от 19.12.2013г., мярка 313 от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.” съгласно одобрен Инвестиционен проект.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са подробно посочени в количествената сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
359695.8 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3500 лева.Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Сапарева баня: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615 Титуляр на сметката : Община Сапарева баня Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция , тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция,изготвена по образец №14.1 на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Сапарева баня: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615 Титуляр на сметката : Община Сапарева баня Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция,изготвена по образец №14.2 на Възложителя , в полза на Община Сапарева баня и със срок на валидност – най-малко 3 (три) месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начина на плащане е уреден в чл. 3 от проекта на договор за строителство.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано образувание.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията с мотивирана обосновка предлага за отстраняване от участие в поръчката всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор и същият не отговаря на изискванията на Възложителя,посочени в т.III.2.2. и т.III.2.3 от настоящето обявление. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: •за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; •за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; •за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; •за престъпление против собствеността по чл. 194- 217 от Наказателния кодекс; •за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Участникът да няма лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, което да е свързано лице със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Участникът да няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от "Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси”

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик №1" Документи за подбор":Оферта за участие Образец № 1 и списък на документите- Приложение № 1.1 към Образец № 1; Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2;в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката Образец № 3;Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката - Образец № 4;Регистрационни документи на участника:За юридически лица и ЕТ - копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. За физически лица – копие от документа за самоличност;Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 14.1); Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП – попълват се Образец № 5 (по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д” и ал. 2, т. 4 и 5 от ЗОП), Образец № 6 (по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП), Образец № 7.1 (по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП) и Образец № 7.2 (по чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП);Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители, декларациите по чл.47 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - образец №8;Справка (Образец № 9) за оборота от строителство на участника за последните 3 (три) години, (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си),придружена от заверени копия на отчети за приходите и разходите на участника за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си); Удостоверение от банка, доказващо достъп на участника до собствени финансови ресурси, свободни средства по кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент. Заверено копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и декларация, че след изтичане на срока на валидност на застраховката, същата ще бъде удължена до изтичане на срока на сключения договор.Застрахователни полици за застраховка „Трудова злополука“ по НЗЗРСРТЗ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива.Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, заедно с талон, удостоверяващ неговата валидност или еквивалентен документ.Списък на техническите лица (Образец № 10) . Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец № 11), заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения, сертификати, списък на граждански договори и др.)Към списъка се прилагат и декларации (Образец № 15) от лицата посочени в него, че са на разположение.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от Търговския регистър);Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 12 ;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 13;Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 20;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – попълва се Образец 18.Декларация за оглед на обекта- Образец №16;Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”- Техническо предложение по Образец № 17 с приложени към него:Строителна програма и Линеен план - график за изпълнение на поръчката;Съдържание на плик №3 „Предлагана цена” - Ценовото предложение, попълнено по Образец № 19 „Ценово предложение” и се прилагат към него изготвено от участника КСС и анализи на единичните цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1). Справка (Образец № 9) за оборота от строителство на участника за последните 3 (три) години, (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си). Заверени копия на отчети за приходите и разходите на участника (одобрени и заверени съгласно изискванията на съответното национално законодателствона участника) за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си). Представянето на заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) не е задължително за участници, които са регистрирани в Търговския регистър на Агенция по вписванията и са публикували в него, отчети за приходите и разходите за последните три приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.). Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си, от които да е видно общия оборот от извършена дейност от участника за последните 3 (три) приключили финансови години, (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си). Ако участникът е физическо лице – възложителят ще приеме копие на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващи дохода му за последните три години 2011г., 2012г. и 2013г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. 2). Удостоверение от банка, доказващо достъп на участника до собствени финансови ресурси, свободни средства по кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент. Удостоверението трябва да установява по несъмнен начин, че достъпът до финансовите ресурси не зависи от никакви условия (включително такива, свързани с правилата на банката за отпускане на финансиране). 3). Заверено копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на застраховката по чл. 171, ал. 1 ЗУТ, издаден от компетентните органи на държавата, в която са установени. Заедно със копието от застраховката, участникът представя и декларация, че след изтичане на срока на валидност на застраховката, същата ще бъде удължена до изтичане на срока на сключения договор 4. Застрахователни полици за застраховка „Трудова злополука“ по НЗЗРСРТЗ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има сумарно за последните 3 (три) приключили финансови години (2011г., 2012г. и 2013г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от строителство в размер не по-малко от 1 000 000,00 лв. без ДДС. 2. Достъп на участника до собствени финансови ресурси, свободни средства по кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 179 800 лв. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен. 3. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката, определено съобразно Наредбата за условията и реда задължително застраховане в проектирането и строителството 4)Участникът да има застрахователни полици за застраховка „Трудова злополука“ по НЗЗРСРТЗ на участника и на всеки от подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, за общия брой работници и служители, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката, валидни към датата на отваряне на офертите. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, заедно с талон, удостоверяващ неговата валидност или еквивалентен документ, за чуждестранните участници, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установено лицето, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. 2. Списък на техническите лица (Образец № 10) . Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (Образец № 11), заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения, сертификати, списък на граждански договори и др.) Към списъка се прилагат и декларации (Образец № 15) от лицата посочени в него, че са на разположение. Чуждестранните лица могат да удостоверят съответствието си с поставените изисквания за екипа от експерти, чрез представяне на еквивалентни документи, според законодателството на държавата, където участникът е установен 3. Копия на валидни сертификати за въведени: система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен, система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен. Сертификатите, трябва да са с обхват, съответстващ на предмета на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи Първа група, V-та категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. 2. В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: 1 (един) ръководител екип - дипломиран строителен инженер или строителен техник, със минимум 5 (пет) години стаж в областта на строителството. 1 (един) технически ръководител - дипломиран строителен инженер или строителен техник, със минимум 5 (пет) години стаж в областта на строителството. 1 (един) специалист по контрол на качеството - правоспособно лице (притежаващо сертификат), отговарящо за контрола на качеството, притежаващо минимум 3 (три) години стаж в областта на строителството. 1 (един) специалист по безопасността и здравето на служителите при извършване на СМР - правоспособно лице (притежаващо сертификат), отговарящо за безопасността и здравето на служителите при извършване на СМР, притежаващо минимум 3 (три) години стаж в областта на строителството 3. Участникът да има внедрени: - система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; - система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Цена; тежест: 50
Показател: 2. Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: 3. Гаранционен срок; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00761-2014-0003

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 584129 от 05.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.07.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.07.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Община Сапарева баня

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.Представителят се допуска при представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на съдебно решение). Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник и чрез обявяване на посочения в настоящата документация Интернет адрес на Община Сапарева баня: www.saparevabanyа.bg., четири дни преди деня на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договор за отпускане на финансова помощ № 10/313/00272 от 19.12.2013 г. по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от „Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г.” (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата, попада в праговете по чл. 14, ал.1 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп до документацията на посочения по-горе Интернет адрес, което обуславя предвидените съкратени срокове.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайния срок за подаване на жалби е уреден в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ