Версия за печат

00009-2014-0005

BG-гр.Девин: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Девин, ул."Дружба" №1, За: Надежда Ризова, Р.България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.devin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт на общинска и републиканска пътна мрежа на територията на община Девин през 2014г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: 1.Обект: Рехабилитация на улици в с.Беден – с.Беден; 2.Обект: Основен ремонт на път IV- 19782 Тешел - Триград – Гьоврен – път IV- 19782 Тешел - Триград – Гьоврен; 3.Обект: Основен ремонт на път IV- 86835 Михалково - Селча от км. 0+000 до 13+600 - път IV- 86835 Михалково - Селча от км. 0+000 до 13+600; 4.Обект: Основен ремонт на път IV- 19776 Тешел - Триград – Кестен – път IV- 19776 Тешел - Триград – Кестен; 5.Обект: Текущ ремонт на път ІІІ – 866 Смолян – Стойките – Широка лъка – Михалково – Кричим и път ІІІ – 197 Доспат – Борино – Тешел – Грохотно – Настан - /ІІІ- 866/ - Девин – път ІІІ – 866 Смолян – Стойките – Широка лъка – Михалково – Кричим и път ІІІ – 197 Доспат – Борино – Тешел – Грохотно – Настан - /ІІІ- 866/ - Девин.
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1.Обект: Рехабилитация на улици в с.Беден :Обхваща направата на кръпки по съществуваща асфалтова настилка на улиците в с.Беден, включва всички дейности необходими за изрязване, почистване, полагане на битумна емулсия, полагане на асфалтобетон за кръпки с плътна асфалтова смес и уплътняване- валиране. 2.Обект: Основен ремонт на път IV- 19782 Тешел - Триград – Гьоврен:Направата на кръпки по съществуваща асфалтова настилка на път IV-19782 Тешел-Триград-Гьоврен, участъкът е с дължина 1+300 км и започва от разклона за с.Гьоврен. Ремонтът обхваща всички дейности необходими за изрязване, почистване, полагане на битумна емулсия, полагане на асфалтобетон за кръпки с плътна асфалтова смес и уплътняване- валиране. 3.Обект: Основен ремонт на път IV- 86835 Михалково - Селча от км. 0+000 до 13+600:Направа основно на кръпки по съществуващата асфалтова настилка на общински път „Михалково - Селча“.Направата на кръпки по съществуваща асфалтова настилка включва всички дейности необходими за изрязване, почистване, полагане на битумна емулсия, полагане на асфалтобетон за кръпки с плътна асфалтова смес и уплътняване- валиране. 4.Обект: Основен ремонт на път IV- 19776 Тешел - Триград – Кестен:Началото на обекта е при кръстовище с общински път към с. Жребово при км.16+ 400, а краят е в началото на с. Кестен (км 19+140) като привързването е към съществуваща асфалтобетонова настилка. В рамките на предвидените средства за 2014г. ще следва да се изпълни само участък от целия път. Габарита на пътя е 6.00 м. (3.50 м. пътно платно, 0.75 м. ригола вляво и 1.75 м. банкет вдясно). Поради тежките теренни условия не са проектирани уширения в хоризонталните криви, а на места ширината на банкета е намалена (от 1.50м. до 0.50 м.) От км. 16+400 до км. 16+445 ширината на пътното платно е 5.00 м., с цел да се облекчи движението през кръстовището при км. 16+400. Предвидени са 4 площадки за разминаване с дължина 40 м. (20 м. с пълна ширина и преходи до 10 м.) и ширина 2.50 м. При км. 18+875 вляво е предвидена площадка за отдих.Съществуват три отклонения от главното направление, към които ще се изградят зауствания.Детайли – видове настилки:Новата пътна настилка е за много леко движение:-5 см. плътен асфалтобетон Е = 1200 МРа;-35 см. несортиран трошен камък 0-40 Е= 250 МРа;- земна основа. Задължително трябва да бъде постигнат модул на земната основа minЕ = 30МРа.Напречният наклон на пътната настилка в права е едностранен 2.5 %. В кривите напречния наклон е изчислен в зависимост от радиуса за проектна скорост 30 кm/h. Риголата ще се изпълни от бетон В25 ( и 10 см. подл. Бетон В 15). Тя е с напречен наклон 10% и минимална дебелина 10 см. В някои участъци, за да се осигури отводняване, наклонът варира между 4 и 18%. Бордюрите са тип 15/25/50 с височина на регулата от 15 см. Предвидена е берма със ширина 0.50 м. и наклон 5%.Банкетите ще бъдат от несортиран трошен камък 0-40 с напречен наклон 6%.Наклонът на земната основа 4%.В някои участъци за да се осигури минимална ширина на банкета от 0.50 м. се налага преоткосиране на съществуващия откос.Отводняване:Отводняването на обекта ще се осъществи посредством надлъжните и напречни наклони директно към прилежащите площи или посредством и ригола и напречни отводнители. Предвидени са 13 напречни отводнителя със сечение на тръбата Ф50. Има съществуващи 2 водостока. В Общинска администрация се намира проект, който е на разположение за разглеждане от 08.00 часа до 12.00 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа всеки работен ден в срока за представяне на оферти. 5.Обект: Текущ ремонт на път ІІІ – 866 Смолян – Стойките – Широка лъка – Михалково – Кричим и път ІІІ – 197 Доспат – Борино – Тешел – Грохотно – Настан - /ІІІ- 866/ - Девин: Текущият ремонт обхваща направата на кръпки по съществуваща асфалтова настилка и включва всички дейности необходими за изрязване, почистване, полагане на битумна емулсия, полагане на асфалтобетон за кръпки с плътна асфалтова смес и уплътняване- валиране.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233222

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Обект: Рехабилитация на улици в с.Беден – 15 000 лв. с ДДС; 2.Обект: Основен ремонт на път IV- 19782 Тешел - Триград – Гьоврен – 10 000 лв. с ДДС; 3.Обект: Основен ремонт на път IV- 86835 Михалково - Селча от км. 0+000 до 13+600 - 15 000 лв. с ДДС; 4.Обект: Основен ремонт на път IV- 19776 Тешел - Триград – Кестен – 231 120 лв. с ДДС и 13 480 лв. с ДДС /под условие, ако в срок до 31.12.2014г. възложителят осигури посочените средства/; 5.Обект: Текущ ремонт на път ІІІ – 866 Смолян – Стойките – Широка лъка – Михалково – Кричим и път ІІІ – 197 Доспат – Борино – Тешел – Грохотно – Настан - /ІІІ- 866/ - Девин – 6 684 лв. с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
242736.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

за обект „Основен ремонт на път IV- 19776 Тешел - Триград - Кестен“ ремонтни работи за сумата в размер на 13 480 лв. с ДДС ще бъдат възложени, ако в срок до 31.12.2014г. възложителят осигури посочените средства.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 000 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума внесена по банковата сметка на община Девин: IBAN: BG79IABG74913301516603 BIC: IABGBGSF при банка: „Интернешънъл Асет Банк" АД или б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В случай, че участникът е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие в процедурата, в една от горепосочените форми. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от бюджета на община Девин и на основание чл.30, ал. 2 и 3 от Закона за пътищата и Правилника за прилагане на закона за пътищата /ППЗП/ и споразумителен протокол между Община Девин и Агенция „Пътна инфраструктура” са отпуснати средства на Община Девин за текущ ремонт на републиканска пътна мрежа за път ІІІ – 866 Смолян – Стойките – Широка лъка – Михалково – Кричим и път ІІІ – 197 Доспат – Борино – Тешел – Грохотно – Настан - /ІІІ- 866/ - Девин. Схема на плащане: В срок до 30 дни от подписване на договора и издаване на фактура Възложителят изплаща на Изпълнителя аванс в размер на 50 % от сумата по договора. Възложителят се разплаща с Изпълнителя за извършените СМР до размера на сумата по договора, въз основа на заверени протоколи за извършени и подлежащи на заплащане натурални видове СМР и по офертните му единични цени, съгласно стойностните сметки. Обемът на текущо извършените СМР се удостоверява чрез подписване на тристранен протокол (между Възложител, Изпълнител и Строителен надзор). Плащането се извършва в срок от 10 дни след подписване на протокола. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва в срок от 10 дни след отстраняване на несъответствията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия /строител/ или дейност /строителна/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определениe за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик №3 с надпис „Предлагана цена”. Съдържание на Плик №1: Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника;Административни сведения;Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката;Регистрационни документи на участника:копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; когато не е представен ЕИК, участниците в процедурата - ЮЛ или ЕТ, прилагат в офертата си освен документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние; копие от документа за самоличност, когато участник е ФЛ;документ за регистрация на чуждестранното ЮЛ или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно ФЛ следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен.Документ за закупена документация за участие – заверено копие;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т. 2, т.4 и т.5 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е ЮЛ установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците съгласно посоченото в т.ІІІ.2.2 от обявлението за обществена поръчка.Доказателства за технически възможности съгласно посоченото в т.ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие;Декларация за участието на подизпълнители;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв.Декларация, че е спазено изискването за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда, определена съгласно § 1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки и условията на труд.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Оферта за участие. Съдържание на Плик№2:1.Техническо предложение. Съдържание на Плик №3:1. Попълва се образеца на Ценова оферта.2.Попълнени стойностни сметки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Информация за оборота на участника от строителство, за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница. 3) Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, съобразно тяхната категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – трета и четвърта категория обекти съгласно ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката по т.3 следва да бъде еквивалентна на посочената и изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. Когато Участникът в процедурата е Обединение документите по т. 1 и т.2 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, документа по т.3 се представя от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 и т.2 се представят за всеки от посочените подизпълнители, а документа по т.3 се представя съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1) Оборот от договори за строителство, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер не по-малко от 720 000 лв. (седемстотин и двадесет хилидя лева), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2) Участникът да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обектите, предмет на поръчката, съобразно тяхната категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – трета и четвърта категория обекти съгласно ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се прилага за обединението като цяло. Застраховката по т.2. следва да бъде представена от тези от членовете в него, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията по т. 1 и 2 се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 2) Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – заверени от участника. 3) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – заверени от участника; 4) Списък на собствените или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строително – монтажните работи. Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит, вкл. и професионална автобиография. 5) Заверено от участника копие от Удостоверениe за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително - монтажни работи минимум за категория строеж, която да отговаря на категорията строеж на обектите или еквивалентен от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 6) Списък на техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на предмета на обществената поръчка. Забележка: представете документи, удостоверяващи наличието на посоченото техническо оборудване и механизация.
Минимални изисквания: 1) Участникът трябва да има изпълнени през последните 5 години не по – малко от 2 договора за СМР, сходни с предмета на поръчката; «Сходни с предмета на поръчката» са СМР по изграждане, ремонт – основен или текущ, реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици. Забележка: Посоченият период се изчислява към датата, определена като краен срок за получаване на оферти. 2) Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или екв. или да представи други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 3) Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 14001:2004 – система за управление на околната среда или екв.или да представи др.доказателства за екв.мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. 4) Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: “Технически ръководител на обекта” – който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: -има висше образование – магистър, с професионална квалификация „строителен инженер” или строителен техник със специалност «Строителство и архитектура» или еквивалентна; -има минимум 5 години проф.стаж по специалността и опит като технически ръководител или ръководител обект на минимум 2 обекта, сходни с предмета на поръчката. «Сходни с предмета на поръчката» са СМР по изграждане, ремонт – основен или текущ, реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици. Експерт “Строителство” за част Пътна – участникът да разполага с архитект/инженер или строителен техник, който да има минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността и опит на най-малкото 1 обект, сходен с предмета на поръчката. «Сходни с предмета на поръчката» са СМР по изграждане, ремонт – основен или текущ, реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици. Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба №2 от 200 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. 5) Участникът трябва да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи от Втора група, Трета категорията и Втора група, Четвърта категория съгласно ПРВВЦПРС. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден екв.документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава – страна по СЕИП или да докаже регистрацията си в екв.проф.регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. !!! Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице документите се представят от тези членове на обединението, които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията на строежите, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. 6) Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване и механизация за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката: 1.Асфалтополагаща машина 2 броя 2.Багер, челен товарач 1 брой 3.Фадрома 2 броя 4.Транспортна техника – самосвали 6 броя 5.Валяк вибрационен 3 броя 6.Валяк бандажен 3 броя 7.Автогрейдер 1 брой
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и технология за качествено изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 10
Показател: Ценово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа от деловодството на община Девин. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: Административната сграда на община Девин, находяща се на ул.„Дружба” № 1 – деловодство, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа. Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа от деловодството на община Девин. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва в касата в община Девин. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 03041/ 2661, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер: IBAN: BG79IABG74913301516603 BIC: IABGBGSF; При банка "Интернешънъл Асет Банк" АД. В случаите по чл.27а, ал.1 ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: www.devin.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Девин - гр.Двин, ул.„Дружба” №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ползва възможноста на чл.64, ал.3 от ЗОП като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена:www.devin.bg. Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ