Версия за печат

00009-2014-0004

BG-гр.Девин: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Девин, ул."Дружба" №1, За: Надежда Ризова, Р.България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.devin.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект „Рехабилитация и реконструкция на участък от водопровод за термални води „Беденски бани-град Девин” – с финансиране по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Девин
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка се изпълнява в рамките на проект „Рехабилитация и реконструкция на участък от водопровод за термални води „Беденски бани-град Девин”, финансиран по Договор № 335/03.06.2014 г. за отпускане на финансова помощ по Мярка 2.2 Подкрепа за инфраструктура и услуги, свързани с малките рибарски стопанства и туризма, в полза на малки рибарски общности от Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013г. Основни цели на проекта са: Да допринесе за подобряване атрактивността на средата, свързана с предоставяне на туристически услуги и такива, в полза на рибарските общности в РО. Да допринесе за подобряване условията за развитие на бизнес, в т.ч. и в сектор „Рибарство” в община Девин. Предвидени инвестиционни дейности в рамките на проекта Тръбопроводът за термални води от Беденски бани до гр. Девин е проектиран и изграден в периода 1960-1965 г. За целия експлоатационен период до сега са извършвани множество аварийни ремонтни дейности по трасето му и съоръженията към него. Високото минерално съдържание на водите е довело и до частично затлачване на напречното сечение на топлопровода, поради което значително е спаднал обема на доставените водни количества и крайната температура на водата в резервоарите в град Девин. Топлопроводът е изграден в периода 1963 – 1965 г. Изпълнен е от азбестоциментови тръби Ф185 с дължина около 11 км 550 м, положен по цялото трасе в стоманобетоново корито, топлоизолиран. Началото на топлопровода с дължина около 1 км е изпълнен от азбестоциментови тръби Ф250. Одобреният Инвестиционен проект предвижда полагане на нова тръба по безизкопен метод и изграждане на съоръжения по трасето за гарантиране правилната работа на системата от хидравлична гледна точка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232150

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности в съответствие с изготвения и одобрен инвестиционен проект, издаденото Разрешение за строеж и съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ). Инвестиционният проект е приложение към тръжната документация за обществена по-ръчка с предмет: Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект „Рехабили-тация и реконструкция на участък от водопровод за термални води „Беденски бани-град Де-вин” – с финансиране по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013, където е посочен подробно обхватът от видовете СМР и количества. Инвестиционният проект е разработен в следните части: - Част В и К; - Част Пътна; - Част Временна организация и безопасност на движението; - Част Геология; - Част План безопасност и здраве; - Част Пожарна безопасност.

Прогнозна стойност без ДДС
380095.96 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3000 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а) парична сума внесена по банковата сметка на община Девин: IBAN: BG79IABG74913301516603 BIC: IABGBGSF при банка: „Интернешънъл Асет Банк" АД или б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В случай, че участникът е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие в процедурата, в една от горепосочените форми. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно сключен от община Девин Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №335/03.06.2014г. по проектно предложение „Рехабилитация и реконструкция на участък от водопровод за термални води „Беденски бани-град Девин” по мярка Мярка 2.2 Подкрепа за инфраструктура и услуги, свързани с малките рибарски стопанства и туризма, в полза на малки рибарски общности от Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013г., финансирана от Европейския фонд за рибарство за програмен период 2007-2013г. Договорът предвижда следния начин на плащане: АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 50 % /петдесет процента/ от общата стойност на договора с ДДС, в срок до 30 /тридесет/ дни от датата на получаване на авансово плащане по проекта.. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година и подписване на Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (Образец № 17 съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството), в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ДФЗ за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях. Участниците следва да отговарят на условията на Възложителя, съгласно настоящите условия посочени в обявлението и документацията, ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е:а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г/ при които лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП е „свързано лице” по смисъла на § 1, точка 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки, с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси; е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ е признат за виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; й/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; к/ Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата, в която е установен, не се издават документите по чл. 47, ал. 2 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 „Документи за подбор" 1) Подробен списък по чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП по образец на участника, изчерпателно изброяващ документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощено лице. 2) Регистрационни документи на участника - юридическите лица и едноличните търговци представят заверено "вярно с оригинала" копие на документ за регистрация (БУЛСТАТ) или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Законаза търговския регистър (ЗТР), а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Участници обединения-когато са създадени съгласно Закона за регистър БУЛСТАТ преди подаване на офертата, представят заверено копие от регистрацията си по БУЛСТАТ. 3) Доказателства за изпълнение на минималните икономическите и финансовите изисквания към участника, посочени от Възложителя в настоящата документация и съгласно т.ІI. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците - попълнено Приложение №9, справка на строителното предпрятие за видовете строителство или декларация че са публикувани на сайта на Търговския регистър, застраховки по чл.171 от ЗУТ, декларации за представяне на допълнителни застраховки при сключване на договор. 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация съгласно т.IІІ. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 б. „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а(предложение първо), т.2(предложение първо), т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Приложения № 2 и № 3; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 7) Декларация за ползване на подизпълнители по чл.56 ал.1 т.8 ЗОП – Приложение № 5.8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнителя /когато се предвижда участие на такъв/ – Приложение № 6; 9) Документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата;10) Декларация за съгласие с електронна кореспонденция - Приложение №20; 11) Офертно предложение (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – Приложение № 1; 12) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лице/лица, които имат право на това, съгласно информацията посочена по ЕИК в Търговския регистър или в удостоверението за актуално състояние, или по друг еквивалентен документ за регистрация); 13) Декларация от членовете на обединението – попълва се Приложение № 19.14) Декларация за приемане на условията в проекта на договора и специфичните му клаузи по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Приложение № 14; 15) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект – Приложение № 15; 16). Декларации за разположение и ангажираност на експертите от квалифицирания персонал и декларация по закона за защита на личните данни - Приложение № 13 и 13.1. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката" - Приложение № 16; Плик № 3 „Предлагана цена" - Приложение № 17. Ценовото предложение задължително включва одобрения за финансиране обем дейности съгласно Техническия проект и приложената Количествена сметка
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Попълва се приложение №9 от тази документация за специализирания оборот от строителство (или доход) по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП на участника (предприятието или лицето) за всяка от последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013) в зависимост от датата, на учредяване или започване дейността му. Участникът представя заверени копия на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, като съставна част от годишния финансов отчет за всяка от предходните три години 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (в зависимост от датата, на която предприятието или лицето е учредено или е започнало дейността си) – за ЮЛ и ЕТ, или декларация свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни и видими на адрес http://www.brra.bg, когато е посочен ЕИК. Чуждестранно лице или предприятие, представя еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото национално законодателство на страната, където то е установено и в превод. 2. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участниците/подизпълнители/членове на обединения-неюридически лица, които ще извършват строителство по договора за обединение, като се представят в офертата в плик №1 заверени "Вярно с оригинала" копия от застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обект/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на поръчката и със срок на валидност, за етапа на участие, не по-малко от 200 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите. Участниците прилагат и Декларация в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
Минимални изисквания: 1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да има минимален документално доказан специализиран оборот от строителство за предходните три приключени финансови години (2011, 2012, 2013), в размер не по-малък от 1 000 000 (един милион лева). При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността от 1 000 000 лв. оборот за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му като строител, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Застрахователната сума по «Застраховката за професионална отговорност» трябва да покрива минималната застрахователна сума отговаряща на категорията строеж (ІI-ра категория), предмет на настоящата поръчка, съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък по образец – Приложение №10, съдържащ описание на основните успешно изпълнени договори, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен от препоръки /референции/ отговарящи на изискванията на чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП, за изпълнение за всеки един от договорите. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, издадени на съответния участник/член на обединение/подизпълнител. 2. Участниците предствят списък на предложените лица по т.2.1-т.2.4 в Приложение № 11, Автобиография на лицата посочени в Приложение № 11 във формат по Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея. Възложителят ще търси в офертата един или комбинация от няколко от посочените по-долу документи, които самостоятелно или комбинирано доказват съответствие на предложените лица по т.2.1- т.2.4 с минималните условия по поръчката: - официални документи удостоверяващи образование, професионална квалификация и опит на лицата по т.2.1-т.2.4, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри (където е приложимо), сертификати, трудови или осигурителни книжки, референции, препоръки и др., включително копие от сертификат за преминат курс за координатор по безопасност и здраве – по отношение на експерта „Координатор по безопасност и здраве” или еквивалент. 3. Изпълнението на това минимално изискване се доказва с прилагане в ПЛИК 1 на заверение копия от валидни към крайния срок за подаване на офертите сертификати за внедрени системи [БДС EN] ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 или по-нови техни версии, или еквиваленти на тези сертификати за въведени еквивалентни мерки. 4. Лицето или лицата представят в Плик№1 на офертата си декларация/-и свободен текст, като декларират тези обстоятелства, и не се представя удостоверението за вписване в ЦПРС, т.к. вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg. 5. За доказване на техническото оборудване се представя списък с техническото оборудване и механизация, които ще се използват при изпълнение на поръчката. Лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България, съгласно Закона за автомобилните превози и Наредба №33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България или лиценз на Общността за извършване на автомобилен превоз на товари, съгласно Регламент (ЕО) № 1072/2009 г. на Европейския парламент. Към списъка се представят документи за собственост на механизацията, договори за наем, копие на регистрационни талони и други документи,от които следва да е видно, че участникът ще има на разположение посочената техника.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да докаже опит при изпълнението, през последните пет години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите, на топлопроводи с обща дължина равна или по – голяма от 4000 метра, изпълнени от преизолирани тръби от полиетилен или полипропилен като материал с диаметри не по малки от ф 110 мм. При наличие на подизпълнител, същият следва да докаже опит при изпълнението на не по-малко от 1 (един) договор, включващ дейностите, които е посочил, че ще извършва в поръчката. 2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на следните изисквания на Възложителя: 2.1 Ръководител на обект в съответствие с чл. 163А от ЗУТ: a. Квалификация "Строителен инженер", с образователна степен „Бакалавър“ или по-висока в някоя от следните специалности: ВиК, ХТС, ХМС, или еквивалентна специалност; b. участие като ръководител на обект по смисъла на чл. 163А от ЗУТ при изпълнението на поне 2 (два) сходни обекти, а именно обекти за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения. 2.2 Технически ръководител в съответствие с чл. 163А от ЗУТ: a. Квалификация "Строителен инженер", с образователна степен „Бакалавър“ или по-висока в някоя от следните специалности: ВиК, ХТС, ХМС, или еквивалентна специалност; b. участие като технически ръководител или ръководител на обект по смисъла на чл. 163А от ЗУТ при изпълнението на поне 1 (един) сходен обект, а именно обект за изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения. 2.3 Експерт контрол на качеството a. Квалификация "инженер", с образователна степен „Бакалавър“ или по-висока. b. минимум 3г. професионален опит в контрол на качеството при изпълнение на СМР; да притежава валидно удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество. Чуждестранните лица могат да представят еквивалент на изисквания документ-в превод. 2.4 Експерт координатор по безопасност и здраве /КБЗ/ a. Квалификация "инженер", с образователна степен „Бакалавър“ или по-висока. b. минимум 3г. опит на длъжност координатор по безопасност и здраве; да притежава валидно удостоверение за координатор по безопасност и здраве съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ. Чуждестранните лица могат да представят еквивалент на изисквания документ-в превод. Експертът КБЗ трябва да е различно лице от лицата по т.2.1 и 2.2. 2.5 Експерт Хидрогеолог. a. Квалификация "инженер", с образователна степен „Бакалавър“ или по-висока. b. минимум 3г. опит на длъжност хидрогеолог с пълна проектанска правоспособност. 2.6 2-ма Експерти Оператори на заваръчна машина за полиетилен – с удостоверение и/или свидетелства за квалификация; 3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2005 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.4. Лице или лица, които ще участват пряко в изпълнение на строителните дейности, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (http://register.ksb.bg/) на Камарата на строителите в България (http://www.ksb.bg/), съгласно чл. 3 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи II-ра категория. 5.Техническо оборудване: -Багер товарач /комбиниран / минимум 3бр. хидравлични чукове за тях – минимум 3бр. -Багер 22т. с хидравличен чук – минимум 2бр. хидравличен чук за тях минимум 2бр. -Самосвали с товароносимост над 20т. мимимум 5бр.-Валяк над 12т. – 1бр.-Валяк двубандажен 3-5 т. -1бр.-Булдозер – 1бр. - Челен товарач – 1бр.-Асфалтополагаща машина – 1бр.-Машина за челна заварка на тръби – 1бр.-Машина за електрозаварка на тръби; - Помпен агрегат за отводняване - 1 бр.-Машина за монтаж на тръби /по метода тръба в тръба/ - 1бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 50
Показател: Финансова оценка; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Девин - гр.Двин, ул.„Дружба” №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се изпълнява в рамките на проект „Рехабилитация и реконструкция на участък от водопровод за термални води „Беденски бани-град Девин”, финансиран по Договор № 335/03.06.2014 г. за отпускане на финансова помощ по Мярка 2.2 Подкрепа за инфраструктура и услуги, свързани с малките рибарски стопанства и туризма, в полза на малки рибарски общности от Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013г.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ползва възможноста на чл.64, ал.3 от ЗОП като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена:www.devin.bg. Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ