Версия за печат

02718-2014-0112

BG-Батак: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800401

Южноцентрално Държавно предприятие Териториално поделение Държавно Ловно Стопанство " Широка поляна", Местност Широка поляна, За: Дафинка Герджикова - гл.счетоводител и Иванка Върбанова - юрисконсулт, РБългария 4580, Батак, Тел.: 0886 543236, E-mail: dlsshirokapoliana@ucdp-smolian.com

Място/места за контакт: Административна сграда на ТП ДЛС Широка поляна -местност Широка поляна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: dlsshirokapoliana.ucdp-smolian.com; ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: dlsshirokapoliana.ucdp-smolian.com; ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дърводобив,ловна дейност,охрана и възобновяване на гората в ДГФ

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис -консумативи за нуждите на ТП ДЛС Широка поляна

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ТП ДЛС Широка поляна в местност Широка поляна
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва две обособени позиции,както следва : Обособена позиция № 1 – доставка на канцеларски материали . Обект на доставката са канцеларски материали , необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДЛС Широка поляна” посочени в техническото задание .Прогнозната стойност е в размер на 23000 /двадесет и три хиляди/ лева без включен ДДС . Обособена позиция № 2 – доставка на офис консумативи . Обект на доставката са офис консумативи , необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП “ДЛС Широка поляна” посочени в техническото задание . Прогнозната стойност е в размер на 11000/единадесет хиляди / лева без включен ДДС .

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
34000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 060 - 100830 от 26.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 102 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка чрез закупуване на канцеларзси материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Мобел ООД, ул.Малтепе 16, РБългария 4831, Доспат, Тел.: 0878 797992

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 23000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 23000 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 103 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка чрез закупуване на офис-консумативи
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", Цариградско шосе 139, РБългария 1000, София, Тел.: 0894 689852

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 11000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11000 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2014 г.