Версия за печат

01059-2014-0002

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130036366

Специализирана болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания - София ЕООД, ул. Бяло море № 8, За: адв. Анелия Стойновска - юрист, България 1527, София, Тел.: 02 9307034; 0882 460794, E-mail: a.stoynovska@abv.bg, Факс: 02 9307045

Място/места за контакт: София, ул. Бяло море № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: htpp://sbaldohz.com.

Адрес на профила на купувача: htpp://sbaldohz.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Ежедневно приготвяне на храна (три закуски, обяд и вечеря) за пациенти на възложителя СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД, съгласно утвърдено от възложителя методично указание за диетично хранене на пациенти с онкохематологични заболявания с примерни менюта по отделни видове диети и възрастови диапазони в кухня на изпълнителя (собствена или наета), и ежедневна доставка на храната с транспорт на изпълнителя (собствен или нает) по заявка (требване) на възложителя от предходния ден за количествата храна и меню за съответния ден от седмицата по видове диети, за срок от 2 (две) години, при максимален брой пациенти за целия срок на договора 18 980 души. Посочените данни относно обема на потребление на храна са ориентировъчни, изчислени на база максимален леглови капацитет на възложителя СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД за ден, година и за целия срок на договора, и не пораждат задължение за възложителя да възложи приготвянето на храна и доставка на същата в посочения обем.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
местоседалище на възложителя СБАЛДОХЗ-СОФИЯ ЕООД в град София, ул. Бяло море № 8, Болнично крило, кухненски бокс
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

приготвяне и доставка на храна за пациенти

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
115208.6 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

02/2014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 034 - 055656 от 18.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Изпълнителят ще приготвя и доставя храна за общо 18 980 пациенти за целия срок на договора при максимален леглови капацитет на ден 26 души, за една календарна година (365 дни) - 9 490 пациенти, а за целия срок на договора - 18 980 пациенти.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Болкан Мийл ЕООД с ЕИК 131325345, ул. Христо Ботев № 1, България 2272, гара Лакатник, Тел.: 0887 516357, Факс: 02 8294333

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 158166.67 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 115208.6 BGN с ДДС 20%
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 тече от получаването на окументацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1) жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2) документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3) документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице. В срока по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.06.2014 г.