Версия за печат

00258-2014-0032

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, Бул. "Кн. Мария Луиза" № 22, За: Николай Стоименов, България 1000, София, Тел.: 02 9406588, E-mail: nstoimenov@moew.government.bg, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=88.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. "Кн. Мария Луиза", №22, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9406667, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. "Кн. Мария Луиза", №22, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9406667, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Определяне на морфологичен състав на битовите отпадъци в България, разработване на рамка за събиране, обработване и докладване на данните с отпадъците, планиране и изграждане на пилотен общински център за разделно събиране на отпадъците от домакинствата, включително разработване на методика за отчитане и докладване на събраните количества отпадъци и обучение на заинтересованите страни“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Габрово
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва събиране на данни за определяне на състава (морфологичен, фракционен) на битовите отпадъци и подобни на тях по състав и свойства в България; оценка на надеждността на събраните данни по отношение на определяне на националния състав на общински отпадъци; разглеждане и съпоставяне на относителната функция на методологиите, използвани в предишни проучвания; идентифициране на празноти и пропуски по отношение на събираните данни при определяне на морфологичния състав на битовите отпадъци в България през 2000г., както и отстраняването им в рамките на настоящия проект, вкл. отчитане на сезонните промени в състава на отпадъците; изготвяне на указания към местните власти за необходимостта от определяне на морфологичния състав на отпадъците на определен период и изграждане на пилотна площадка за разделно събиране на общински отпадъци.В допълнение в рамките на проекта се предвижда разработването на единна методика за събиране, обработване и докладване на данните за целите на националната статистика. Това ще позволи да се оптимизира работата между основните компетентните органи свързани с управлението на данните, като Националния статистически институт, Изпълнителна агенция по околна среда и източниците на подаване на информацията, като общи, бизнес и др

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79632000, 80540000, 44613700, 44613800, 45262640, 79723000, 03416000, 19620000, 44616200, 44618100, 44619000, 90500000

Описание:

Услуги, свързани с обучение на персонала
Услуги по обучение в областта на околната среда
Кошове за отпадъци
Контейнери за отпадъци
Строителни работи, свързани с подобряване на околната среда
Услуги, свързани с анализа на отпадъци
Дървени отпадъци
Текстилни отпадъци
Варели за отпадъци
Малки контейнери
Други видове контейнери
Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка обхваща 3 етапа: Етап I - Определяне на морфологичния състав на битовите отпадъци в България: 1. Определяне на основните критерии за избор на представителните региони и структурата на населените места, включително туристическите и промишлените зони, на основата на които да се разработи единна национална база данни за произхода и състава на отпадъците в България; Изпълнителят следва да разработи критериите за определяне на поне 3 представителни области в страната, които да характеризират: •градски тип населени места (предградия и централна част);• полу-градските типове населени места;•селските типове население места;•туристическите области. Целта е да се покрият важните аспекти за получаване на надеждни данни за управление на отпадъците от различните източници, с цел да се разработи последователна и проследима система за:1) планиране на управлението на отпадъците; 2) оценка на ефекта от прилаганите програми за управление на отпадъците т.е. разделно събиране, кампании за домашно компостиране, програмите за предотвратяване, изграждане и функциониране на общинските площадки за разделно събиране на отпадъците от домакинствата и др.;3) отчетност на отпадъците 2. Извършване на морфологични анализи в 3 типа представителни региони за страната Основните дейности, които трябва да бъдат извършени в рамките на този етап са най-малко следните: •определяне на график за изпълнение на дейностите; •най-малко две кампании за вземане на проби за анализите през топлите сезони (пролет, лято) и през студените сезони ( есен, зима); -препоръчителен метод завземане на пробите е директно от източника на образуване; -пресяването на фракциите следва да бъде направено на фракции 40/20мм.; •извършване на пробонабиране и изпитване на проби с цел определяне на морфологичния състав на отпадъците, постъпващи на депа за неопасни отпадъци и на депонираните отпадъци.;•определяне на влажността и калорийната стойност; •обобщаване и анализ (в т.ч. и статистически) на получените резултати; •обобщаване и анализ (по общини, региони и на национално ниво); •извеждане на тенденции в зависимост от икономическото развитие на населените места, които депонират на съответното депо, от разположението на депото, от сезоните и т.н. 3. Разработване на инструмент за изчисляване на количествата и състава на отпадъците на регионално ниво, на основата на представителните данни, получени за 3 типа представителни региони за страната. Етап ІI Планиране и изграждане на пилотна площадка за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата в гр. Габрово и разработване на единна методология за събиране и докладване на данните за събраните количества домакински отпадъци и разработване на модел за сътрудничество между отделните площадки за събиране на отпадъците от домакинствата, при следните подетапи. 1. Планиране на пилотна площадка за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата. 2. Разработване на идеен и работен проект за изграждане на площадката за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата в гр. Габрово, в съответствие с Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти:• части за архитектура и конструкции;•части за инсталации и мрежи на техническата инфраструктура;• части за устройство на прилежащия към обекта терен;•технологична част;•строително–конструктивна част; •проект за организация и изпълнение на строителството;•сметна документация;• план за безопасност и здраве, придружен с график за изпълнение. 3. Изготвяне на необходимата документация и получаване на всички разрешителни документи, които се изискват по Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците, Закона за биологичното разнообразие и Закона за водите и подзаконовите им нормативни актове, както и други нормативни документи приложими към настоящата процедура. (Продължава в т.VІ.3 - Допълнителна информация)

Стойност, без да се включва ДДС
1858039 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 18 580 /осемнадесет хиляди петстотин и осемдесет лева/. Гаранцията за участие се представя в една от формите, съгласно чл.60 от Закона за обществените поръчки: оригинал на банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Министерство на околната среда и водите, със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Банковата гаранция следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника. В платежното нареждане за банковия превод и в текста на банковата гаранция трябва изрично да се посочи настоящата процедура, за която се отнася гаранцията или ID № на настоящото обявление. Парична сума, преведена по банкова сметка на Министерство на околната среда и водите – БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF – платежно нареждане в оригинал. Срокът на валидност на гаранциите за участие в процедурата е 180 календарни дни от крайния срок за получаване на оферти. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. II. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от формите: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Министерство на околната среда и водите, със срок на валидност срока за изпълнение на договора, плюс 20/двадесет/ дни. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. - парична сума, преведена по банкова сметка на Министерство на околната среда и водите – БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSD – платежно нареждане в оригинал. Банковата гаранция, следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя и да е със срок на валидност не по-кратък от 20 (двадесет) дни след срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава или задържа при условия и срокове, посочени в проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват, като авансово, междинно и окончателно плащане: Авансовото плащане е в размер на тридесет (30 %) от стойността на договора. След подписването на договора и след представяне на фактура от изпълнителя авансовото плащане е платимо до 10 дни от датата на получаване на фактурата от възложителя и след представяне на гаранция за сумата на аванса. Междинното плащане е в размер на шестдесет процента (60 %) от стойността на договора, както следва: •30% от стойността на договора след приемане на документите по подетапи 1 и 2 на етап II, от назначена със Заповед на Министъра на околната среда и водите комисия и след представяне на фактура от изпълнителя, междинното плащане е платимо до 10 дни от датата на получаване на фактурата; •30% от стойността на договора след приемане на документите по подетапи 3 и 4 на етап II от назначена със Заповед на Министъра на околната среда и водите комисия и след представяне на фактура от изпълнителя, междинното плащане е платимо до 10 дни от датата на получаване на фактурата; Окончателното плащане е в размер на двадесет процента (10 %) от стойността на договора. След окончателното приемане на резултатите по проекта от назначена със Заповед на Министъра на околната среда и водите комисия, включително докладите по отделните етапи и представените доказателства, че изградената инфраструктура е въведена в експлоатация и ефективно функционира и след представяне на фактура от изпълнителя. Окончателното плащане е платимо до тридесетия (30) ден от датата на получаване на фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и настоящата поръчка. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл.56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участници обединения, следва да бъде представен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Ако бъде избран за изпълнител, Обединение, което не е юридическо лице, следва да се регистрира по надлежния ред (чл.49 от ППЗОП) .

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Юридически статус - изискуеми документи: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. 2. Копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът следва да бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 3. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а", „б", „в", „г", „д", т.2 и т.3, ал. 2, т.1, 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал 2, т.1, 3, 4 и 5, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата поръчка, съгласно разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическите си и финансови възможности участниците следва да представят: 1.Заверени копия /подписани и подпечатани на всяка страница/ от годишните финансови отчети (включващи ОПР, баланс и одитен доклад, ако дружеството подлежи на одит) за 2011, 2012 и 2013 г.в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си съответния участник, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен /в случай, че е представен ЕИК и Баланса и ОПР на участника са видими в търговския регистър участникът може да не представя горните документи като се позове на това обстоятелство/. При участие на обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването за оборота се отнася за обединението/консорциума като цяло. При кандидатстване на участник, който предвижда подизпълнители, изискването за оборот се прилагат за всеки от посочените участника подизпълнители, съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да докаже реализиран общ оборот от услуги, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 1 900 000 лева без ДДС; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, при условията на чл.25, ал.8 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За доказване на техническия си опит участникът трябва да представи списък на основните договори, изпълнени през последните три години, считани от крайния срок за подаване на оферти, касаещи изискванията на т.I.1 от настоящия раздел (включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение), и списък на основните договорите изпълнени през последните пет години касаещи изискванията на т.I.2 от настоящия раздел, с посочени обект (предмет), стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, 2. За доказване на изискванията за квалификация, на които трябва да отговарят експертите в екипа на участниците същите трябва да представят: автобиография, копие от трудова/служебна/ осигурителна книжка (списък на договорите посочващ номера на договора, предмета на договора, възложителя и обема на изпълнената работа), вкл. референции за успешното приключване на проектите, длъжностна характеристика от която да е видно какви функции и задачи е изпълнявал съответния експерт /представянето само на автобиография не е достатъчно за доказването на квалификационните изисквания към експертите/; 3. За доказване на изискванията за образование, на които трябва да отговарят експертите в екипа на участниците същите трябва да представят копие на диплома за завършено висше образование.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

I.Участникът трябва да е изпълнил успешно: 1. най - малко 1 успешно изпълнен договор в рамките на последните 3 години /считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите/ за извършване на морфологичен анализ за количествата и състава на битовите отпадъци). 2. най-малко 1 успешно изпълнен договор в рамките на последните 5 години /считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите/ за планиране, изграждане и пускане в експлоатация на площадката за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата, съгласно изискванията на ЗУО, чл.19, ал.3,т.11. II. Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в Техническите спецификации и задължително да посочи като минимум следните ключови експерти: 1. Ръководител на проекта. •най-малко 5 години професионален опит като ръководител на инфраструктурни проекти; • да има диплома за завършенo висше образование – икономист, инженер, строителен инженер или еквивалент на посочените специалности; •да е участвал като ръководител в не по-малко от 2 реализирани инфраструктурни проекта; • специфичен опит, свързан с: - организация на работата на строителния обект; - контролиране на качественото и в срок изпълнение на дейностите по доставяне на необходимото оборудване и строителните работи, съгласно изискванията на настоящата обществена поръчка; -контрол върху изразходваните средства на дейностите по проекта, строителния обект и необходимото оборудване. 2. Експерт по управление на отпадъците и определяне на морфологичния състав на отпадъците. • да има най-малко 5 години опит в областта на управление на отпадъците • да има завършено висше образование – инженер, инженер-химик, строителен инженер, еколог, агроном или еквивалент на посочените специалности; • да е участвал като експерт в не по-малко от 2 успешно завършени проекта за определяне на количествата и състава на битовите отпадъци; • да има опит в разработването на прогнози за образуваните количества на отпадъците; 3. Експерт по управление на общински площадки за разделно събиране на отпадъци от домакинствата • най – малко 5 години професионален опит в управлението/консултирането на площадки за разделно събиране на отпадъците от домакинствата; • да има завършено висше образование – инженер, инженер-химик, строителен инженер, еколог, икономист или еквивалент на посочените специалности; • специфичен опит, свързан с: - планирането и ръководенето на ежедневните дейности на площадката за разделно събиране на отпадъците от домакинствата; - организиране на дейностите по предаване на събраните отпадъци за последващо рециклиране/оползотворяване, включително планирането и логистиката на тези дейности; - осъществяването на контрол на приеманите видове и количества отпадъци; - управление на качеството, включително система за докладване на управлението на отпадъци. 4. Строителен инженер • най – малко 5 години професионален опит в осъществяване на технически контрол на обекта; • да има завършено висше образование – инженер, строителен инженер или еквивалент на посочените специалности; • специфичен опит, свързан с: - контрол строителни дейности на инфраструктурни проекти; В рамките на изпълнението на проекта изпълнителя има право да наема допълнителни експерти по негова преценка. Не е възможно едно и също лице да заема едновременно две експертни позиции. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, при условията на чл.25, ал.8 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение,със следните подкритерии: Предложена организация за изпълнение на предмета на поръчката -с макс. бр. т. 35; Мерки за опазване на околната среда с макс.бр.т.20; и Управление на риска с макс.бр.т.15 ; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 006 - 006504 от 09.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22, стая 511. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG70 BNBG 9661 3300 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

сградата на МОСВ в гр.София, бул."Кн. Мария Луиза"№22

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата оправомощени по чл.68, ал.3 от ЗОП възложителя предоставя пълен достъп документацията, която може да бъде открита на страницата на МОСВ - http://www.moew.government.bg/?show=88 /

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Средствата ще бъдат осигурени по оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.", приоритетна ос 4 "Техническа помощ", по проект № TA - 2013 - KPOS - PP - 91: "Наемане на външна експертна помощ във връзка с подготовката на оперативната програма в сектор "околна среда" за периода 2014 - 2020 г., а също и за подготовка на съпътстващи документи".

VI.3) Допълнителна информация

4. Закупуване на необходимото оборудване и изграждане на пилотна площадка за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата в гр. Габрово. • Избор и закупуване на необходимото оборудване. В рамките на този етап изпълнителя на проекта следва да изготви техническите спецификации за избор и закупуване най-малко на следното оборудване: • По 1бр. контейнер за всяка една от следните фракции: за обемни отпадъци; за дървесни отпадъци; за метален скрап; за фин зелени отпадъци (или под покрив); за строителни отпадъци; • По 1бр. специфични контейнер за следните видове фракции отпадъци: излязло от употреба електрическо и електронно оборудване (ИУЕЕО); кабели и т.н.; пластмасови опаковки; автомобилни акумулатори; списания, вестници, телефонни указатели, всички други видове бяла хартия. • По 1 бр. контейнер с компактор за: за хартия и картон или различни видове пластмаси; • допълнително оборудване за специфични отпадъчни потоци:дрехи и обувки и други текстилни изделия;DVD-та, CD-та; енергоспестяващи крушки; флуоресцентни тръби;стъклени бутилки и буркани (разделени по цвят). Изпълнителят следва и да представи подробна количествено-стойностна сметка за закупеното оборудване, включително тестване на оборудване на практика. • Изграждане на необходимата инфраструктура. Изпълнителят следва да предвиди и да изгради най – малко следната инфраструктура: • площадка с твърда непропускаема настилка, която не позволява замърсяването на почвите и подземните води, ограда и контролно пропускателен пункт, с размери най-малко 1500 м2 (РЗП), от които минимум 500 м2 да бъде закрита площ със следните зони; • офис помещение в което да могат да бъдат обособени минимум 2 работни места и санитарен възел ; • затворено специално помещение само за събиране на опасни отпадъци от бита;• площадкови ВИК, ел. мрежа и отопление, вентилация и климатизация (ОВК) Довеждащата инфраструктура до границите на площадката в това число (ток, вода, път, канализация) не е ангажимент на изпълнителя; Трети и четвърти подетап на етап II приключват, с представяне на доказателства, че е извършена доставката на техническото оборудване и изграденото съоръжение е въведено в експлоатация и функционира ефективно - разрешение за ползване на строеж (акт 16). След одобряване на документите от възложителя, се пристъпва към изпълнение на следващия етап. Срок за реализация – до 10 месеца след сключване на договора за възлагане на изпълнението на задачата Етап ІII Обучениe на заинтересованите страни Основни задачи и дейности • обучение на оператора на пилотната площадка за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата; • обучение на населението за ползите от разделното събиране и дейността на общинските площадки за разделно събиране на отпадъците от домакинствата; • разработване на информационни материали за гражданите (писма, листовки, брошури, плакати) за участие в системите за разделно събиране на битовите отпадъци, както и разработване на насоки видовете отпадъци, които се предават безвъзмездно на площадката); • организиране и провеждане на информационни лекции за гражданите; • организиране и провеждане обучителни семинари за отделните заинтересовани страни (събирачи на отпадъци, общински служители, население и др.); Срок за изпълнение на поръчката е до 12 месеца, при следните етапи: Етапи I и II се изпълняват едновременно. След приключването на Етап II се преминава към изпълнение на етап III. Етапите се изпълняват както следва: Първи етап – до 12 месеца Втори етап – до 10 месеца. Трети етап – 2 месеца. документацията може да бъде открита на страницата на МОСВ - http://www.moew.government.bg/?show=88 /

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ