Версия за печат

00106-2014-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" 1, За: Георги Карамешев, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: G_Karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на преносими компютри и друга техника за нуждите на проект NFM-2013-BG14-3“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на преносими компютри и друга техника за нуждите на проект NFM-2013-BG14-3“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Преносими компютри – 2 бр.,Таблет с клавиатура – 3 бр. Мултифунционално устройство (копир, принтер, скенер и факс) – 1 бр. Портативен скенер – 1 бр.,Мултимедиен проектор – 1 бр. Екран за прожектиране – 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
8145 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 81.00 лв. (осемдесет и един лева) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или платежен документ в оригинал за внесена по банков път парична сума. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; банков код (BIC): BNBGBGSD; банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Представя се под формата на банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна и неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни дни след датата на изпълнение на договора При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие. Разпрлащането ще става съгласно договора за изпълнение на услугата. Услугата се фининсира от безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект NFM-2013-BG14-3 „Укрепване на националните компенсаторни мерки за обезщетяване при твърдени нарушения на Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа и капацитета за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека”, осъществяван с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2009-2014 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. Ако в договорът (споразумението) не е посочен вида на работите и дела на участие на всеки от членовете в дейностите предмет на обществената поръчка, участникът ги представя чрез декларация в свободна форма подписана от лицето което го представлява. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците представят: -Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. -Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. -Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – по образец. -Техническото предложение на участника – по образец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.,2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. . Ако участникът е обединение документът се представят поне за едно физическо или юридическо лице, включено в обединението.Участниците представят документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние, съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: - Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г) . Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. Ако съгласно законодателството на държавата на участника/подизпълнителя, финансовата година още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовия отчет още не е изтекъл, участникът/подизпълнителят представя междинен финансов отчет или незаверен годишен финансов отчет, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника/подизпълнителя или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. - Информация за общия оборот и оборота, който се отнася до предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си .
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участника: Да има реализиран оборот от сходни на предмета на поръчката дейности, за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) минимум 14 000,00 (четиринадесет хиляди) лв. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят общо за участниците в обединението. Икономическото и финансово състояние на участника се доказва с документи чл. 50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация (Образец № 4), съдържаща списък на основните договори за доставка на преносими компютри и друга техника , сходни с предмета на поръчката. Участникът следва да представи референции за изпълнените договори за периода 2011 - 2013 г. в т.ч. – представят се заверени от участника копия от референциите. 2.Техниката да отговаря на изискванията, посочени в техническата спецификация, да е произведена от производители, които имат сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент – удостоверява се с със оригинал или заверено от участника копие от сертификата. 3. Участниците в процедурата трябва да притежават или да имат сключен договор със сервиз, оторизиран от производителя на предлаганото оборудване за обезпечаване гаранционната поддръжка на техниката - удостоверява се чрез надлежно оформен от производителя на техниката документ, даващ разрешение за извършване на сервизна поддръжка на оборудване, произведено от него. 4. Участниците в процедурата трябва да са оторизирани от производителя на предлаганата техника, да я продават на територията на Република България – удостоверява се чрез надлежно оформен от производителя на техниката документ, даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на оборудването, предмет на настоящата поръчка, удостоверява се със оригинал или заверено от участника копие. 5.Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, удостоверява се със оригинал или заверено от участника копие. 6. Валиден сертификат за внедрена сертифицирана система за управление на услуги, съгласно изискванията на стандарт ISO/IEC 20000-1:2011 или еквивалент – удостоверява се със оригинал или заверено от участника копие.
Минимални изисквания: Минимални изисквания за технически възможности и/или квалификация на участника: 1. Участникът в процедурата следва е да изпълнил и завършил минимум 3 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните три години (2011г., 2012 г. и 2013 г.). Под сходен предмет се разбира: доставка на преносими компютри и друга техника. 2. Участниците трябва да представят валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден на производителя на изделията, предмет на поръчката - удостоверява се с със оригинал или заверено от участника копие от сертификата. 3. Участниците трябва да представи доказателство, че притежават или че имат сключен договор със сервиз, оторизиран от производителя на предлаганото оборудване за обезпечаване гаранционната поддръжка на техниката - удостоверява се чрез надлежно оформен от производителя на техниката документ, даващ разрешение за извършване на сервизна поддръжка на оборудване, произведено от него, удостоверява се със оригинал или заверено от участника копие. 4. Участниците трябва да представи доказателство, че е оторизиран от производителя на предлаганата техника, да я продават на територията на Република България – удостоверява се чрез надлежно оформен от производителя на техниката документ, даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на оборудването, предмет на настоящата поръчка, удостоверява се със оригинал или заверено от участника копие. 5.Участникът трябва да има издаден валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 6. Участникът трябва да има издаден валиден сертификат за внедрена сертифицирана система за управление на услуги, съгласно изискванията на стандарт ISO/IEC 20000-1:2011 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансова оценка Цi;Цi = (Ц минимална / Цi предложена) х 100;Ц минимална – е най–ниската предложена цена в лева без ДДС от всички предложения;Цi предложена - е предложената цена в лева без ДДС в предложението на i – тия участник;; тежест: 60
Показател: Техническа оценка: Тi; Тi = (Тi предложена / Т максимална) х 100;Т максимална – събрани точки от техническото предложение на кандидат постигнал максимален брой;Тi предложена - събрани точки от техническото предложение на i – тия участник;Тi предложена = (Р1+Р2+Р3+Р4+Р5+Р6); Pk е комплексна техническа оценка на съответната позиция от Приложение 1 ( k = 1 до 6 ); тежест: 40
Показател: Кi = Цi х 0,60 + Тi х 0,40 ; Кi е комплексната оценка на i – тия участник;Цi е ценово предложение на i – тия участник;Тi е техническата оценка на i – тия участник;За изпълнение на технически изисквания по Приложение1 „Техническа спецификация”, за всяка една от позициите се дават точки по следната методология:А)Надвишава изискванията посочени в техническото задание – 10 точки; (кандидатът получава 10 точки, независимо дали изискванията са надвишени само по един или по повече от един параметри);; тежест:

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 6 лв. (шест лв.), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD, се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.08.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 1, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.50, ал.1 и 2, чл.51 и чл.53, ал.1, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. -Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът е обединение, декларацията се представя от името на обединението. -Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител – по образец. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларацията се представя от всеки един подизпълнител. -Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец. Ако участникът е обединение, декларацията се представя от името на обединението. -Оферта по образец с посочен срок на валидност на офертата. Ако участникът е обединение, декларацията се представя от името на обединението. Документ за закупена документация за участие - копие, заверено от участника. -Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533; 02 9237503

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ