Версия за печат

00661-2014-0015

BG-Белене: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, ул. "България" №35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт „Икономическо развитие и обществени поръчки", Елица Карлева - старши експерт „Разработване и управление на проекти", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на одит и изготвяне на окончателен одитен доклад, във връзка с изпълнението на проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”, референтен № 2(4i)-2.2-14, MIS-ETC code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: гр. Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предоставяне на услуги по извършване на независим одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”, референтен № 2 (4i)-2.2-14, MIS-ETC code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят на обществената поръчка ще трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти, като изготви и предаде на Възложителя окончателен одитен доклад, съгласно изискванията и указанията на Техническата спецификация - приложение към документацията за участие, и одобрена при условията и реда на чл.25 ал.1 от ЗОП във връзка с чл.28 ал.4 от ЗОП. Изпълнителят изготвя и предава на Възложителя окончателен одиторски доклад по проекта в 2 комплекта - оригинал - по един на български и един на английски език, в т.ч. и на подходящ електронен носител. При изпълнение на задълженията Изпълнителят е длъжен да работи само с квалифициран експертен персонал, който е достатъчно компетентен за надлежното и точно изпълнение на работата по договора. Изпълнителят носи отговорност за правилното изпълнение на всички дейности по поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
30021.53 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

17.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата не се изисква (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. 2.1.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на сключения договор за обществена поръчка, без ДДС. 2.2.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - по бразеца на „Банкова гаранция изпълнение" от документацията за участие, или превод на парична сума по банков път, по сметка на Община Белене: IBAN:BG61STSA93003359454700; BIC:STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД– клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:Гаранция за изпълнение по чл.59 ал.3 от ЗОП за извършване на одит и изготвяне на окончателен одитен доклад по проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене”,референтен № 2(4i)-2.2-14, MIS-ETC code 359, финансиран по Програма за ТГС между Румъния и България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2; 2.3.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.4.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-кратък от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора за обществената поръчка. Банковата гаранция е допустимо да е и по образец на банката, но задължително да съдържа и текста от образеца на Възложителя към документацията за участие.2.5.Участникът, определен за изпълнител, представя преди подписването на договора за обществена поръчка оригинал на банкова гаранция, или на платежен документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора.Гаранцията за изпълнение, под формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя преди крайния срок за сключване на договора за обществена поръчка. 2.6.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно чл.63 ал.1 ЗОП. Когато определения за изпълнител е обединение/консорциум, което не е ЮЛ, гаранцията за изпълнение на договора се превежда/представя, след изпълнение на задължението му по чл. 49 от Правилника за прилагане на ЗОП. Гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция, трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от обединението-изпълнител като цяло, а не от отделен член на обединението. Всички банкови гаранции следва да са издадени от банка/банки/ кореспондираща с банката на Възложителя - "Банка ДСК" ЕАД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1) Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор от документацията за участие и включва задължително всички предложения от офертата на определения за изпълнител. Плащането на цената за изпълнението на договора ще се извършва по банков път, в лева, по банкова сметка посочена в чл.7 ал.1 на договора, както следва: а) Авансово плащанe в размер на 50% (петдесет процента) от цената по чл.5, ал.1 на сключения договор за обществената поръчка. Възложителят извършва авансовото плащане към Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на договора, но не преди представянето от Изпълнителя на оригинална фактура на стойност, равна на стойността на авансовото плащане с начислено ДДС (когато същия се дължи по смисъла на ЗДДС и чл.5 ал.1 т.2 от договора за изпълнението на поръчката). Реквизита на фактурата задължително следва да бъде одобрен от Възложителя. б). Окончателното плащане в размер на 50% (петдесет процента) от цената по чл.5, ал.1 на сключения договор за обществената поръчка се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на окончателния одитен доклад, съгласно условията и реда на Техническата спецификация и оригинал на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за окончателното плащане с начислено ДДС (когато същия се дължи по смисъла на ЗДДС и чл.5 ал.1 т.2 от този договор), като реквизита на фактурата задължително следва да бъде одобрен от Възложителя. 2) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато изпълнителя е данъчно задължено лице по този закон). 3) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури № на договора за обществената поръчка, както и текста: „Разходът е по договор №.... за .... по Проект реф. № 2 (4i)-2.2-14, MIS-ETC code 359” ПТГС РБ 2007-2013. 4) При промяна на банковата сметка, Изпълнителя е длъжен незабавно да уведоми писмено Възложителя. 5) В случай на установена по надлежния ред Нередност при изпълнение на договора за обществена поръчка, Изпълнителят е длъжен да възстанови на Възложителя всички неправомерно изплатени суми, заедно с дължимите лихви.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение (договор) с нотариална заверка на подписите и съдържанието. Споразумението съдържа клаузи, които гарантират, че: а.всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; б. всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в.всички членове на обединението/консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. Договорът за създаване на обединението/консорциум задължително включва клаузи определящи, кои съдружници (членове) в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределението на участието на членовете при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл. 25 ал. 8 от ЗОП. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата-участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.При установяване на несъответствие с посочените по-горе условия, Възложителят ще приложи разпоредбата на чл. 68 ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение/консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. Когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, и то не е юридическо лице, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. В случай, че за изпълнител е определено обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключване на договора, обединението следва да изпълни задължението си по смисъла на чл. 49 от Правилника за прилагане на ЗОП. В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, се представя еквивалентен документ за регистрация според закона на държавата (виж § 1 т. 7 от ДР на ЗОП), в която той е установен. Съдружниците в обединението-изпълнител носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. Когато Възложителят се е издължил надлежно по съответния ред и е уредил всички претенции към изпълнителя-обединение, Възложителят не участва в никакви финансови и правни спорове между членовете на обединението, за дължимо или претендирано между съдружниците в него. Участник обединение/консорциум, което не е юридическо лице, прилага (в плик № 1 на офертата си) нотариално заверен оригинал или нотариално заверено копие на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, в превод на български (когато е на език различен от български).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Приложима нормативна рамка: Закон за независимия финансов одит; Закон за счетоводството; Международни одиторски стандарти; Приложимите счетоводни стандарти; Закон за обществените поръчки; Правилник за прилагане на Закона за обществените поръчки; ПМС № 62/2007 за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС за финансовата рамка 2007 – 2013 г. Документи, ръководства и вътрешни правила по Оперативна програма „Трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007-2013г." Указанията на част 15 от "Инструкции за одит" (на английски език!) от Наръчника за изпълнение на проектите (Project Implementation Manual) по Оперативна програма „Трансгранично сътрудничество Румъния – България 2007-2013г". ( Manual-15-Audit Instructions публикуван и качен на следния интернет-адрес: http://www.cbcromaniabulgaria.eu/index.php?page=documente-publicatii , раздел"Изпълнение" > "Наръчник за Изпълнение на Проекти (променен)". При всички дейности, за които е приложимо, изпълнителят следва да осигурява публичност и информираност на финансирането по договора за обществената поръчка, в съответствие с Наръчника за визуализация: http://cbcromaniabulgaria.eu/user/file/MIVdec2013.pdf ; Наръчника се публикува като част от документацията за участие в отделна хипервръзка към досието на обществената поръчка в профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1 т.1 а)-д) т.2 и 3, ал.2, т.1, т.2 /предл. първо/, т.2а /предл. първо/, т.3, т.4 и т.5, и ал.5 от ЗОП. За обстоятелства по чл. 47 ал. 2 , т.2 /предл. първо/ от ЗОП лишаването от упражняване професия или дейност в областта на одитните услуги, е основание за отстраняване от участие. Възложителят отстранява от процедурата участник, който е представил оферта, която не отговаря на чл. 57 ал.2 от ЗОП. Не се допуска представяне на варианти на офертата.Оферира се пълния обем на поръчката, като не се допуска подаване на оферта за обособени нейни части или работи. За неуредените положения в обявлението и документация за участие се прилагат Закона за обществените поръчки, Прaвилника за прилагането на ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на поръчката участници, членове в обединението или подизпълнители, при които лицата по смисъла на чл.47 ал.4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на: — § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; — § 1 т.23а и т.24 от ДР на ЗОП и които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Отстраняват се участници в нарушение на чл.55 ал.5 и ал.6 ЗОП. Отстраняват се оферти съдържащи ценово предложение, без ДДС, надвишаващо допустимия финансов ресурс за изпълнение на поръчката посочен в т.II.2.1 на настоящото обявление. Остраняват се участниците, които в ценовата си оферта, грешно са изчислили стойност на ДДС в крайната обща цена за изпълнението на поръчката, във връзка със забраната по чл. 68 ал.11 т.2.б) от ЗОП. Договорът за общ. поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който не изпълни задължение по чл.42 от ЗОП, или чл.49 от ППЗОП (когато е приложимо) или не отговаря на разпоредбата на чл. 48, ал. 1 от ППЗОП; не представи гаранцията по чл. 59, ал. 3 от ЗОП; не представи документ или не изпълни друго изискване, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискване на нормативен или административен акт, или е поставено от възложителя при откриване на процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата: Плик № 1 „Документи за подбор”:1) а) За ЮЛ и ЕТ-заверено копие на док-т за регистр-я или се посочва ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търг. рег. Участник физическо лице(ФЛ) представя копие от документ за самоличност. Участници-обединения-когато са създадени слъгласно Закона за регистър БУЛСТАТ преди подаване на офертата, представят завер. копие от рег-ята си по БУЛСТАТ. Когато не е представен ЕИК, по чл. 24 ал.1 от ППЗОП участниците-ЮЛ или ЕТ,представят и удост-я за акт. съст-е, издадено не по-рано от 4 мес. преди датата на подаване на офертата.Чуждестранни ЮЛ прилагат заверено копие на екв. документ от съдебен,админист. или друг еквивал. орган от държавата, в която са установени, издаден не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на офертата.С представянето на такъв документ не отпада задължението за представяне на документ за регистрация,когато участникът е ЮЛ или ЕТ.Представя се и завер. копие на док-т за рег.по ДДС,или декл. свободен текст(в превод), че участникът не е рег. по ДДС. б) Чужди ФЛ,ЮЛ,или техни обединения,представят приложимия за тях документ по т.1.а) в официален превод на бълг. език,а също и докум. за акт.съст. и деклар. по ДДС-но в превод.Участник обединение,което не е ЮЛ, прилага нотар. заверен оригинал или нотар. зав. копие на учредит. акт за създ. на обед-то (виж т.III.1.3 в Обявл-то), и в превод на български.Участник-обединение, което не е ЮЛ представя докум-те съгласно указанията на т. 1.а) и т. 1.б) за всяко ФЛ и ЮЛ, включено в обединението. Ако участник ще ползва подизпълнители, документите, съгласно указанията на т. 1.а) и т. 1.б), се представят и за всеки от тях. 2).Списък по чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП подписан от участника или упълномощено лице - по примерен образец към документацията за участие. 3).Администр. сведения (представяне на участника) - по обр.; 4). Декларация за запознаване с условията на процедурата и с техническата спецификация за изпълнението на услугата - по обр.; 5).Декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП - по обр.; 6). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т. 1 „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а(предл. първо), т.2(предл. първо), т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - по обр.; 7). Доказателства по раздел III, т. 2.2. "Икон. и фин. възможности" - "Изискуеми док. и инф-я" - не се изискват; 8). Доказателства за техн. възможности и квалификация - в съответствие с изисканите документи и посочени минимални изисквания на Възложителя в раздел III, т. 2.3. "Техн. възможности"-"Изискуеми документи и информация" на настоящото обявление; 9). Декл. за ползване на подизпълнител съдържаща информация съгл. чл.56 ал.1 т.8 ЗОП - по обр.; 10).Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - по обр./представя се ако ще има такъв/;11). Документ по чл.56 ал.1 т.2 ЗОП, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия - по обр.; 12).Нотар. зав. пълномощ. на лицето, упълномощ. да представлява участника в процедурата-в оригинал; 13)Декл. за съгласие за електронна кореспонденция - по обр.14) Плик№2 "Предложение за изп. на поръчката"-съдържа документи по чл.56 ал.1 т.7 и т.9 от ЗОП; 15) Плик №3 „Предл. цена” - съдържа предложението по чл.56 ал.1 т.10 ЗОП изготвено по обр. от документацията за участие.Участникът поставил някъде в офертата си извън Плик №3, елемент на ценовото предложение, ще бъде отстранен от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП „За доказване на икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците възложителят може да изиска от тях да представят..“.
Минимални изисквания: Възложителят не изисква от участниците и техните подизпълнители доказване на икономическо и финансово състояние. (по смисъла чл. 25, ал. 1 т.6 от ЗОП).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на валиден сертификат, идентифициращ Специализираното одиторско предприятие (организация), че е вписано в регистъра на Института на дипломираните експерт-счетоводители /ИДЕС - http://www.ides.bg/, респективно Регистъра на действащите финансови одитори (CAFR - http://www.cafr.ro ), изготвен от Камарата на финансовите одитори на Румъния, ако участникът е такова предприятие (организация), или Удостоверение, издадено от ИДЕС за регистрация на регистрирания одитор, респективно CAFR. 2. Декларация на финансов одитор, показваща, че организацията, предприятието или лицето по т.1 не е санкционирано през последните три години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите, от Отдела за мониторинг и професионалната компетентност на /ОМПК/ на ИДЕС, респ. от Комисията за публичен надзор над регистрираните одитори на CAFR – в свободен текст. 3. Списък по образец от документацията за участие, на основните договори за услуги предоставяни като регистриран одитор, изпълнени през последните три години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения - в съответствие с чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП. При участие на обединение, което не е регистрирано като самостстоятелно ЮЛ, или в случай, че се ползва подизпълнител/-и, изискванията по т.1 и т.2 ще се прилагат поотделно за онези от членовете на обединението, или подизпълнител/-ите, които ще бъдат ангажирани пряко и имат право да осъществяват дейностите по одит. По отношение на т.3 - при участие на обединенията които не са рег. като самостоятелни ЮЛ - изискването ще се прилага, за обединението като цяло. В тази връзка, списъка с договори по т.3 се представя веднъж от обединението като цяло, и след това отделно списъка се представя от съдружниците в това обединение, чрез които то доказва съответствието си по това изискване. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите т.1 и 2, които са на чужд език, се представят и в превод на български.
Минимални изисквания: 1. Да е дипломиран експерт-счетоводител, вписан в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители, или да е Специализирано одиторско предприятие (организация), вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители, или да е вписан в Регистъра на действащите финансови одитори (CAFR), изготвен от Камарата на финансовите одитори на Румъния, които имат финансова регистрация в Румъния и притежават виза за активни членове на CAFR, валидна за съответната година; 2. През последните три години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите, на предприятието, организацията или лицето по т.1 да не са налагани наказания от Отдела за мониторинг и професионалната компетентност на /ОМПК/ на ИДЕС, респ. от Комисията за публичен надзор над регистрираните одитори на CAFR. 3. Участникът да е изпълнил успешно най-малко два договора за предоставяне на одиторски услуги през предходните три години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите. При участие на обединение, което не е регистрирано като самостстоятелно ЮЛ, или в случай, че се ползва подизпълнител/-и, изискванията по т.1 и т.2 ще се прилагат поотделно за онези от членовете на обединението, или подизпълнител/-ите, които ще бъдат ангажирани пряко и имат право да осъществяват дейностите по одит. По отношение на т.3 - при участие на обединенията които не са рег. като самостоятелни ЮЛ - изискването ще се прилага, за обединението като цяло. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите т.1 и 2, които са на чужд език, се представят и в превод на български.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Регистриран одитор по смисъла на § 1, т.1 от Допълнителните разпоредби на Закона за независимия финансов одит.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526914 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в сградата на Община Белене – гр. Белене, ул. „България” №35, етаж последен, зала №26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл.68 ал.3 ЗОП и чл.69а ал.3 от ЗОП на публичните открити заседания при отваряне на офертите и на ценовите предложения могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Мониторинг на качеството на факторите на околната среда в трансграничната област Олт-Белене” - референтен № 2 (4i)-2.2-14, MIS-ETC code 359, финансиран по Програмата за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2013, Приоритетна ос 2, Ключова област на интервенция 2.

VI.3) Допълнителна информация

Видът на настоящата процедурата е "открита" по чл.14 ал.3 т.2 по опростени правила от ЗОП. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, обявявам, че намалявам срока по чл. 64, ал. 1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път до АОП, и с още 5 дни, т.к. от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата. Същата е публикувана и може да бъде намерена и изтеглена свободно на Интернет-адрес както следва: http://obshtina.belene.net/pp.htm , профил на купувача. Съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие ще е достъпна на профила на купувача до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Документацията за участие в процедурата не се закупува и може да бъде изтегляна от електронната страница (сайта) на Община Белене на Интернет-адрес: http://obshtina.belene.net/pp.htm профил на купувача. При писмено искане от заинтересовано лице, отправено по факса или електронна поща на Възложителя посочени в настоящото обявление, документацията на електронен носител се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Документацията за участие може да се получава и на електронен носител на място в Община Белене, етаж последен, в стая № 22, от 8 ч. до 17 ч., всеки работен ден, считано до крайният срок за получаването . Краен срок за получаване на документацията за участие е съгласно срокът посочен в настоящото Обявление (виж раздел IV.3.3) или решението за промяна (когато е приложимо и такова е публикувано от Възложителя) по реда на чл. 27А от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Жалба срещу решението за класиране или прекратяване на процедурата може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.4 и ал. 7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" №35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

URL: http://obshtina.belene.net/_index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ