Версия за печат

02378-2014-0014

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД11-843 от 20.06.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Българска агенция по безопасност на храните, бул."Пенчо Славейков" 15А, За: Н. Цекова, Т. Колева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9159859; 02 9159854, E-mail: nataliya.cekova@nvms.government.bg, Факс: 02 9519837

Място/места за контакт: гр. София, бул."Пенчо Славейков" 15А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.babh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://babh.government.bg/bg/public-pokani.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: Контрол по храните


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на канцеларски материали и консумативи" за нуждите на БАБХ.

II.3) Кратко описание на поръчката

Основната цел на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е свързана с доставката на канцеларски материали и консумативи за печатащи устройства и офис техника за нуждите на БАБХ, за срок от 2 /две/ години от сключване на договора за обществена поръчка или до достигане на прогнозната стойност на обществената поръчка - което от двете събития настъпи по-рано.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД11-822 от 17.06.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-609155
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 2378-2014-14
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

609155

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

17.06.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III2.3 "Технически възможности", Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията.

Вместо:

7. Заверено копие от сертификат/документ, от който е видно, че целулозата използвана за производството на копирната хартията е от изцяло изкуствено разсаждани и отглеждани във ферми дървета.

Да се чете:

Текстът да отпадне.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
28/07/2014 16:00
Да се чете:
30/07/2014 16:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Текстът в Раздел II. от Документацията за участие "Други условия за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка", да бъде заменен така: „При изпълнение на поръчката в частта за доставка на консумативи за печатащи устройства и офис техника, участникът трябва да доставя оригинални, съвместими тонер касети и да предложи цена за изкупуване на оригиналните такива. Участникът е длъжен да предложи цена за всички позиции, касаещи оригиналните консумативи. В случай, че за даден консуматив не се предлага съвместим, участникът предлага цена за оригинален. Участникът е длъжен да предложи цена за изкупуване на оригинални консумативи за всички позиции". Текстът в т. 35.4. от Документацията за участие:„Заверено копие от сертификат/документ, от който е видно, че целулозата използвана за производството на копирната хартията е от изцяло изкуствено разсаждани и отглеждани във ферми дървета“ да бъде премахнат. В Раздел VII. “Подготовка на офертата. Указания за изготвяне на офертата, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП“ т. 35 от документацията да се добави „т. 35.6. Попълнено от участника Приложение № 16“. Срок за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ (в случай на състезателен диалог)“ е 21.07.2014 г. до Час: 17:00. Постъпилите оферти в деловодството на БАБХ ще бъдат отворени и разгледани на 31.07.2014 г. от 11:00 часа в сградата, находяща се на бул. "Пенчо Славейков" 15А, заседателната зала.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

20.06.2014 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Тенчо Тенев
Длъжност: заместник изпълнителен директор на БАБХ