Версия за печат

00210-2014-0003

BG-София: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул."Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организационно-техническа подготовка и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.”. Организиране на обучения за служителите на Управляващия орган, членовете на Комитета за наблюдение на ОПАК и звеното за вътрешен одит на МФ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на обществената поръчка ще се изпълнят следните дейности: 1.Организиране и провеждане на 5 заседания на Комитета на наблюдение на ОПАК, включително техническо и логистично обезпечаване. 2.Организиране и провеждане на 16 обучения на служителите на УО на ОПАК, членовете на КН на ОПАК и служителите от звеното за вътрешен одит на МФ, включително техническо и логистично обезпечаване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80511000

Описание:

Услуги по обучение на персонала


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
297570 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на предложената материална база; тежест: 30
Показател: Оценка на предложената стратегия за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Предложена цена в лева, без ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 584560 от 07.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 599282 от 14.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДОГ-117 / Обособена позиция №: / Заглавие:за организационно-техническа подготовка и провеждане на заседанията на КН на ОПАК. Организиране на обучения за служителите на УО, членовете на КН на ОПАК и звеното за вътрешен одит на МФ
V.1) Дата на сключване договора
18.06.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД „БКО-Беневент“ 176519365, ж.к. Хиподрума, бл.139В, България 1620, София, Тел.: 02 9625623, Факс: 02 8628323

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 297570 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е по проект К10-40-7-6/01.03.2011 г. "Укрепване на капацитета на УО на ОПАК, КН на ОПАК и звеното за вътрешен одит на МФ" на Оперативна програма "Административен капацитет".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.06.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор