Версия за печат

00010-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицинско изделие (медицинско оборудване) за нуждите на „Лаборатория по обща и клинична патология“, „Консултативно - диагностичен блок”, „КАИЛ”,„Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ и „Операционен блок“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията/медицинското оборудване/".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълнение на доставката на медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №4 е: сградата на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, бул. „Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 2. Място на изпълнение на услугите по инсталирането и тестването за съвместимост на медицинското оборудване по обособена позиция №4 е „Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция №4 - Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 6T-RS, съвместим с ултразвуков апарат Vivid S6 – 1 бр. за нуждите на „Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33112340, 33123210, 33124130, 42931100

Описание:

Медицинско оборудване
Ехокардиографи
Система за наблюдение на сърдечната дейност
Принадлежности за диагностика
Лабораторни центрофуги и принадлежности към тях

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
19144 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 066 - 112526 от 03.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-104 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 6T-RS, съвместим с ултразвуков апарат Vivid S6 – 1 бр. за нуждите на „Отделение по интензивно лечение на ССУ и контрол върху критични нарушения на хемодинамиката“ при УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“Джи И Хелткеър България“ ЕООД EИК 201952777, р-н Изгрев, бул. «Драган Цанков» №36, ж.к. Световен търговски център «Интерпред», оф. 405 Б, България 1040, София, Тел.: 02 9712040, Факс: 02 8704002

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 20000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19144 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Срокът за изпълнение на доставката на медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №4, е до 18 (осемнадесет) работни дни от датата на подписване на договора. 2. Срокът за инсталиране и тестване за съвместимост на медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №4 е до 1 (един) работен ден, след доставката му; 3. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №4 е до 1 (един) работен ден, след деня на тестването му за съвместимост. 4. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинското изделие (медицинско оборудване) по обособена позиция №4 е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на протокола за инсталиране и тестване за съвместимост. 5. Срокът за изпълнение на поръчката включва и срока за гаранционното поддържане.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2014 г.