Версия за печат

00193-2014-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университетет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: Гинка Петрова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9653906;02 9652031, E-mail: i_petrova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. "Климент Охридски" № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на сървър, мултифункционално устройство и оригинални консумативи, принтер и оригинални консумативи, хард диск, комуникационен шкаф, непрекъсваемо захранване UPS, управляем комутатор, отпечатване и публикуване на рекламни материали, организиране и провеждане на семинари” в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-4.3.04-0053 „ПРОГРЕС-ФТК: Платформа за пеРсонализиране на Обучението с Гаранция за Растеж и Ефективно Самоусъвършенстване във Факултета по Телекомуникации” по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника и периферия Обособена позиция 2: Отпечатване и публикуване на рекламни материали, организиране и провеждане на семинари

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката по всички обособени позиции е гр. София, бул. Климент Охридски, № 8, Техническия университет - София, с изключение на позиция 6 и позиция 7 от част 6.2. Техническата спецификация - град София.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е „Доставка на сървър, мултифункционално устройство и оригинални консумативи, принтер и оригинални консумативи, хард диск, комуникационен шкаф, непрекъсваемо захранване UPS, управляем комутатор, отпечатване и публикуване на рекламни материали, организиране и провеждане на семинари” в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-4.3.04-0053 „ПРОГРЕС-ФТК: Платформа за пеРсонализиране на Обучението с Гаранция за Растеж и Ефективно Самоусъвършенстване във Факултета по Телекомуникации” по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника и периферия Обособена позиция 2: Отпечатване и публикуване на рекламни материали, организиране и провеждане на семинари Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30120000, 79820000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат
Услуги, свързани с печатането

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
24144.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 041 - 067727 от 27.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 45 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на компютърна техника и периферия “
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ДИДЖИТЕК“ООД, ЕИК 030007837, гр. София, област София, район Младост, жк.Младост -1, бл.39, вх. Г, ап. 3, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9740909

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 12710 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12655 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 46 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Отпечатване и публикуване на рекламни материали, организиране и провеждане на семинари”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.05.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„УЙКПРЕС“ ООД, ЕИК 831578355, гр. София , район Слатина, ул.“Момина чешма“ № 18, Р. България 1618, гр. София, Тел.: 02 9882355

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 14712 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11489.8 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира в рамките на проект Договор за за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма: “Развитие на Човешките ресурси” по схема за безвъзмездна финансова помощ договор BG051PO001-4.3.04-0053 „ПРОГРЕС-ФТК: Платформа за пеРсонализиране на Обучението с Гаранция за Растеж и Ефективно Самоусъвършенстване във Факултета по Телекомуникации” с краен срок 10.10.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на слока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2014 г.