Версия за печат

00028-2014-0018

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие, ул."Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Милена Първанова, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405429, E-mail: MParvanova@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&action=orders&catid=16.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Регионално развитие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на технически контрол по част „КОНСТРУКТИВНА” на технически проекти, работни чертежи и детайли за изпълнение на: Обособена позиция 1: Язовир „Луда Яна” и ПСПВ; Обособена позиция 2: Язовир „Студена“, по проект „Развитие на общинската инфраструктура”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Република България е сключила заемно споразумение с Международната банка за възстановяване и развитие (МБВР) и осъществява дейностите по проект “Развитие на общинската инфраструктура”. В рамките на проекта ще бъде завършен язовир „Луда Яна”, включително свързаната с него пречиствателна станция за питейни води (ПСПВ) и ще бъде извършена рехабилитация на язовир „Студена“. В тази връзка Министерството на регионалното развитие организира настоящата процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка: „Осъществяване на технически контрол по част „КОНСТРУКТИВНА” на технически проекти, работни чертежи и детайли за изпълнение на: Обособена позиция 1: Язовир „Луда Яна” и ПСПВ; Обособена позиция 2: Язовир „Студена“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71631460

Описание:

Услуги по технически контрол и проверка на язовири

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За всяка една от обособените позиции изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да извърши следните основни дейности: Дейност 1 – фаза на подготовка: • Преглед на всички конструктивни чертежи по части Хидротехническо строителство (ХТС) и Конструкции на сгради и съоръжения (КСС), записки и изчисления във фаза Технически проект за язовирната стена, съоръженията, експлоатационната сграда, ПСПВ, съоръженията на техническата инфраструктура, помпени станции и други съоръжения с цел упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти в съответствие с чл. 142, ал. (10) от ЗУТ; • Преглед на всички работни чертежи и детайли (по части ХТС и КСС) по язовирната стена, съоръженията, експлоатационната сграда, ПСПВ, съоръженията на техническата инфраструктура, помпени станции и други съоръжения с цел упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти в съответствие с чл. 142, ал. (10) от ЗУТ; • Оказване на методическа помощ в процеса на проектиране, ако такава бъде поискана. Дейност 2 – фаза на изпълнение: • Преглед и упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти (ХТС и КСС) в съответствие с чл. 142, ал. (10) и във връзка с чл. 160, ал. (1) от ЗУТ на всякакви допълнителни проекти, които може да са необходими по време на фазата на изпълнение на строителството, включително ако се налагат съществени изменения на проектите или части от тях (чл. 154 от ЗУТ); • Оказване на методическа помощ при изготвяне на допълнителни проекти, ако има необходимост; • Преглед и заверка на екзекутивната документация по части ХТС и КСС; • Преглед и заверка на всяка друга документация, в случай че се изисква от българското техническо законодателство.

Прогнозна стойност без ДДС
109000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя - Образец № 14 и Образец № 15. Участникът, съответно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният потенциален изпълнител/изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е по обособени позиции е както следва: Обособена позиция № 1 – 600,00 (шестстотин) лева; Обособена позиция № 2 – 400,00 (четиристотин) лева; Гаранцията за изпълнение, в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС, се представя преди подписването на договора. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция (за участие в процедурата, съответно за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от представляващия възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност до 30 работни дни след окончателното изпълнение на индивидуалния договор. Участниците могат да представят банкови гаранции по образец на обслужващата ги банка, ако този образец съдържа цялата необходима информация по образеца на възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изплащането на цената по договора за всяка обособена позиция се извършва, както следва: 1. 60 % от възнаграждението се заплаща по банков път в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на: • Доклад за оценка за съответствието на част "Конструктивна" (ХТС и КСС) и извършен технически контрол на фаза Технически проект и заверени чертежи, записки и изчисления в съответствие с чл. 142, ал. (10) ЗУТ; • Предавателно-приемателен протокол за приемането на крайния продукт без забележки, одобрен от Възложителя, Акт за изплащане на извършени дейности в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Искане за плащане в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Отчет за действително извършени дейности в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Оригинална фактура на стойност, равна на стойността на Акта за изплащане на извършените дейности. 2. 20 % от Възнаграждението се заплаща по банков път в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на: • Доклад за оценка за съответствието на част "Конструктивна" (ХТС и КСС) и извършен технически контрол за съответната обособена позиция на всички работни чертежи и детайли в съответствие с чл. 142, ал. (10) ЗУТ и заверка; • Предавателно-приемателен протокол за приемането на крайния продукт без забележки, одобрен от Възложителя, Акт за изплащане на извършени дейности в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Искане за плащане в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Отчет за действително извършени дейности в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Оригинална фактура на стойност, равна на стойността на Акта за изплащане на извършените дейности. 3. 20 % от Възнаграждението се заплаща по банков път в срок до 10 (десет) работни дни след извършване на дейностите, описани в техническата спецификация за фазата на изпълнение, след получаване на Разрешение за ползване от ДНСК и представяне на: • Предавателно-приемателен протокол за приемането на крайния продукт без забележки, одобрен от Възложителя, Акт за извършени дейности в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Искане за плащане в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Отчет за действително извършени дейности в три оригинални екземпляра (по образец на МРР), Оригинална фактура на стойност, равна на стойността на Акта за изплащане на извършените дейности. Плащанията се извършват по банков път на сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът, избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва след представяне на удостоверение за БУЛСТАТ регистрация и удостоверение за данъчна регистрация на обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта се изготвя по приложения Образец № 1 в документацията и следва да съдържа: Плик 1 - „Документи за подбор“, в който поставят – списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника /представляващия участника / по Образец № 2/; Административни сведения за участника / по Образец № 3/; Копие от за регистрация или единен идентификационен код (EИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице (ЮЛ) или едноличен търговец (EТ), копие от документ за самоличност – когато участникът е физическо лице (ФЛ) – договор/споразумение за създаване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие) с посочване на лицето, представляващо обединението (когато участникът е чуждестранно ЮЛ или обединение се представя документ за регистрация, съобразно националното му законодателство и негов официален превод, а когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - заверено копие, издадено не повече от 2 (два) месеца преди датата на отваряне на офертите). Документ за гаранция за участие /Образец № 14/; Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в поле III. 2.3 – лява колона от настоящото обявление; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 б. от „а до д“ и ал. 2, т. 2а – първо предложение и т. 5 от ЗОП по /Образец № 4/; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП - /Образец № 5/; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - /Образец № 6/. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по /Образец № 12/; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по /Образец № 13/. Плик 2 – „Предложение за изпълнение“, в който се поставя Техническо предложение по /Образец № 8/; Плик 3 – „Предлагана цена“, в който се поставя Ценово предложение по /Образец № 9/; Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д“, т. 2, т. 3, ал. 2, т.1, т. 2а – първо предложение, т. 3, т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП и за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии заподбор. Възложителят отстранява участник поради липса на документи и/или несъответствие с посочените в документацията изисквания на възложителя след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се изскват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на екип от експерти, ангажирани за изпълнение на поръчката - попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация Образец № 10, придружен със заверени от участника копия на: a) Валидни удостоверения за упражняване на технически контрол по съответните части на проекта, издадени от КИИП (Камара на инженерите в инвестиционното проектиране) - представят се за всеки един от експертите поотделно. b) Валидни застрахователни полици съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и в съответствие с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентна застраховка, съобразно законодателството на чуждестранното лице) - представят се за всеки един от експертите поотделно. c) Дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация; d) За всеки член от екипа се представя професионална автобиография по Образец № 11 от документацията за участие в процедурата. e) Опитът в посочената сфера се доказва и с представяне на копия на трудови, осигурителни книжки, референции (препоръки) от възложители за изпълнени договори или други еквивалентни документи, от които да става видно заеманите позиции и периода на заемането им. * Копията на всички представени документи следва да бъдат заверени „Вярно с оригинала”.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да разполагат с екип от минимум двама експерти, с необходимите знания и опит, изисквани за изпълнение на описаните дейности, както следва: Ключов експерт 1 - „Технически контрол по част ХТС (хидротехническа)“ Изпълнява технически контрол по част Конструктивна за язовирна стена и хидротехнически съоръжения (част: ХТС) и следва да има квалификация и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: Висше образование, образователна степен „Магистър" строителен инженер, специалност: хидроенергийно строителство (ХЕС), хидротехническо строителство (ХТС), хидромелиоративно строителство (ХМС) или еквивалентна специалност. Експертът да притежава валидни удостоверения за упражняване на технически контрол по съответните части на проекта, издадени от КИИП (Камара на инженерите в инвестиционното проектиране); Експертът да притежава валидна застрахователна полица за професионална отговорност в съответствие с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Минимум 15 години опит в проектиране и/или строителен надзор и/или строителство на сходни хидротехнически съоръжения, от които най-малко 2 (два) язовира; Изпълнени минимум 2 (два) договора за последните 5 години, за извършване на технически контрол по част Конструктивна (ХТС) на хидротехнически съоръжения. Ключов експерт 2 - „Технически контрол по част КСС (конструкции на сгради и съоръжения)" Изпълнява технически контрол по част Конструктивна за ПСПВ, експлоатационна сграда на язовира, елементи на техническата инфраструктура и др. съоръжения (част КСС) и следва да има квалификация и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: Висше образование, образователна степен „Магистър" строителен инженер, специалност: промишлено и гражданско строителство (ПГС), строителство на сгради и съоръжения (ССС) или еквивалентна специалност. Експертът да притежава валидни удостоверения за упражняване на технически контрол по съответните части на проекта, издадени от КИИП (Камара на инженерите в инвестиционното проектиране); Експертът да притежава валидна застрахователна полица за професионална отговорност в съответствие с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Минимум 15 години опит в проектиране и/или строителен надзор и/или изграждане на сгради и строителни конструкции. Изпълнени минимум 2 (два) договора за последните 5 години, за извършване на технически контрол по част Конструктивна на сходни проекти (пречиствателни станции за питейни или отпадъчни води, помпени станции или други съоръжения на ВиК инфраструктурата). Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло, като документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съгласно чл.6, ал.2 от ЗОП, съобразно вида на тяхното участие. В случай че участник кандидатства за двете обособени позиции лицата, включени в екипа на участника за всяка обособена позиция могат да бъдат еднии същи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

06-14-045

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на регионалното развитие, ул."Св.Св.Кирил и Методий" №17-19, гр.София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете по процедурата са намалени до 28 дни на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка /техническа спецификация, проект на договор и образци на документи/ е безплатна и достъпна под номер 06-14-045 в профила на купувача в електронната страница на МРР - http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&action=orders&catid=16. Прогнозната стойност посочена в раздел II 2.1 да се счита за максималната стойност на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна", ул."Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, Р. България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на технически контрол по част „КОНСТРУКТИВНА” на технически проекти, работни чертежи и детайли за изпълнение наЯзовир „Луда Яна” и ПСПВ, по проект „Развитие на общинската инфраструктура”
1) Кратко описание

Язовир „Луда Яна“ се намира на около 2 км североизточно от гр. Панагюрище на река Луда Яна, непосредствено след вливането на река Стара река и река Мулейска. Проектът, по който е започнато строителството, е на Института за проучване и проектиране (ИПП) „Водпроект“ през 1982 и 1984 год. Основните съоръжения са язовирна стена, водовземна кула, отбивен тунел, основен изпускател, преливник, пречиствателна станция за питейни води (ПСПВ). Стената е насипна с глинено ядро, изградена съгласно първоначалния проект на около 70%. Обхватът на новия проект за завършване на язовира, по който трябва да бъде осъществен технически контрол по част КОНСТРУКТИВНА на техническия проект, работните чертежи и детайли за следните дейности: 1. Проучвателни работи технически анализ и проектиране на язовир Луда Яна и пречиствателна станция за питейни води. 2. Технически дейности по проучване и проектиране на изместване на съществуващи 110 кV и 20kV въздушни електропроводи. 3. Технически дейности по проучване и проектиране на напорен тръбопровод от ПСПВ до водопроводната мрежа на гр. Панагюрище. Очаква се строителството да започне през 2015 г. и да продължи 30 месеца.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71631460

Описание:

Услуги по технически контрол и проверка на язовири

3) Количество или обем

Дейност 1 – фаза на подготовка: • Преглед на всички конструктивни чертежи по части Хидротехническо строителство (ХТС) и Конструкции на сгради и съоръжения (КСС), записки и изчисления във фаза Технически проект за язовирната стена, съоръженията, експлоатационната сграда, ПСПВ, съоръженията на техническата инфраструктура, помпени станции и други съоръжения с цел упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти в съответствие с чл. 142, ал. (10) от ЗУТ; • Преглед на всички работни чертежи и детайли (по части ХТС и КСС) по язовирната стена, съоръженията, експлоатационната сграда, ПСПВ, съоръженията на техническата инфраструктура, помпени станции и други съоръжения с цел упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти в съответствие с чл. 142, ал. (10) от ЗУТ; • Оказване на методическа помощ в процеса на проектиране, ако такава бъде поискана. Дейност 2 – фаза на изпълнение: • Преглед и упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти (ХТС и КСС) в съответствие с чл. 142, ал. (10) и във връзка с чл. 160, ал. (1) от ЗУТ на всякакви допълнителни проекти, които може да са необходими по време на фазата на изпълнение на строителството, включително ако се налагат съществени изменения на проектите или части от тях (чл. 154 от ЗУТ); • Оказване на методическа помощ при изготвяне на допълнителни проекти, ако има необходимост; • Преглед и заверка на екзекутивната документация по части ХТС и КСС; • Преглед и заверка на всяка друга документация, в случай че се изисква от българското техническо законодателство.

Прогнозна стойност, без ДДС
65000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на технически контрол по част „КОНСТРУКТИВНА” на технически проекти, работни чертежи и детайли за изпълнение на Язовир „Студена“, по проект „Развитие на общинската инфраструктура”
1) Кратко описание

Язовир „Студена“ се намира в долината на р.Струма, на около 0,5 км нагоре по течението от с.Студена и на 15 км нагоре по течението от гр. Перник. Изграден е в периода 1953-1955 година основно с цел регулиране водите на р. Струма и притоците й р. Мътница и р. Кладница, за промишлено и питейно водоснабдяване в района на град Перник, за енергодобив и защита на обработваемите земи от наводнения. Язовирът регулира водите от собствен водосбор, както и допълнителни води чрез събирателните канали „Владайски” и „Палакарийски”. С реализацията на строителните дейности ще се възстановят проектните параметри на съоръженията и ще се осигури тяхната безопасна работа в нормални, екстремни и аварийни условия за дълъг експлоатационен период. Предмет на проекта са: бетонова язовирна стена с преливник; основен изпускател, гасител и отводящ канал; водовземна кула; напорен тунел, напорен тръбопровод и апаратна камера. Очаква се строителството да започне през 2015 г. и да продължи 24 месеца.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71631460

Описание:

Услуги по технически контрол и проверка на язовири

3) Количество или обем

Дейност 1 – фаза на подготовка: • Преглед на всички конструктивни чертежи по части Хидротехническо строителство (ХТС) и Конструкции на сгради и съоръжения (КСС), записки и изчисления във фаза Технически проект за язовирната стена, съоръженията, експлоатационната сграда, ПСПВ, съоръженията на техническата инфраструктура, помпени станции и други съоръжения с цел упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти в съответствие с чл. 142, ал. (10) от ЗУТ; • Преглед на всички работни чертежи и детайли (по части ХТС и КСС) по язовирната стена, съоръженията, експлоатационната сграда, ПСПВ, съоръженията на техническата инфраструктура, помпени станции и други съоръжения с цел упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти в съответствие с чл. 142, ал. (10) от ЗУТ; • Оказване на методическа помощ в процеса на проектиране, ако такава бъде поискана. Дейност 2 – фаза на изпълнение: • Преглед и упражняване на технически контрол и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти (ХТС и КСС) в съответствие с чл. 142, ал. (10) и във връзка с чл. 160, ал. (1) от ЗУТ на всякакви допълнителни проекти, които може да са необходими по време на фазата на изпълнение на строителството, включително ако се налагат съществени изменения на проектите или части от тях (чл. 154 от ЗУТ); • Оказване на методическа помощ при изготвяне на допълнителни проекти, ако има необходимост; • Преглед и заверка на екзекутивната документация по части ХТС и КСС; • Преглед и заверка на всяка друга документация, в случай че се изисква от българското техническо законодателство.

Прогнозна стойност, без ДДС
44000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24