Версия за печат

00353-2014-0160

BG-Козлодуй: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Стела Григорова, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76510, E-mail: svgrigorova@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Ремонт на пътни настилки на ведомствени пътища на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Oбществена поръчка с предмет: “Ремонт на пътни настилки на ведомствени пътища на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД”. Изпълнението обхваща реконструкция на съществуващата пътна настилка, както и отстраняване на значими дефекти по пътните настилки, площадки и паркинги, намиращи се на територията на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД. Предвижда се изграждане на нова пътна настилка /уширение/ в Електропроизводство-2, съобразено с габаритните размери и радиусите на движение на платформа "Блумхардт". Ще се ремонтират пътните настилки на ведомствени пътища, път за извозване на ЯГ и ОЯГ и Паркинги на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и видовете работи са описани в техническото задание и количествената сметка, които са част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - не се изисква: Гаранция за изпълнение на договора - в размер 3 % от стойността му. - парична сума, внесена по следните банкови реквизити: КТБ София ЦУ, офис гр.Козлодуй, IBAN: BG31 KORP 9220 1000 2240 01, BIC: KORPBGSF, клон Враца с титуляр “АЕЦ Козлодуй” ЕАД или в брой в касата на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД; -банкова гаранция (неотменима) със срок на валидност 30 дни по -дълъг от този на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

90% (деветдесет процента) от стойността на дейностите по Количествено-стойностната сметка поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за установяване на натурални видове СМР и оригинална фактура. 90% (деветдесет процента) от стойността на необходимите непредвидени разходи на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на утвърдения Констативен протокол, обуславящ необходимостта от непредвидени разходи, двустранно подписани количествена сметка, Протокол за установяване на натурални видове СМР придружен с анализни цени и оригинална фактура. Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписаните Протоколи за установяване на натурални видове СМР се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, включително предаване екзекутивната документация, срещу представяне на Акт за извършена работа. Остойностяването на непредвидените разходи за СМР, които не са предвидени в КСС, ще се извършва съгласно ценовите показатели, с които е остойностена КСС. Непредвидени разходи за СМР са разходите, свързани с увеличаване на заложени количества СМР и/или добавяне на нови видове и количества СМР, които не са могли да бъдат предвидени преди сключване на договора. Непредвидените работи се възлагат за изпълнение след като са предварително одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е оформен Констативен протокол, утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Гаранционните срокове на изпълнените работи не могат да бъдат по-малки от регламентираните минимални гаранционни срокове съгласно Наредба №2/31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за подбор 1.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 1.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 1.5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 1.6. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 1.7. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 1.8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 1.9. Информационен лист. 2. Предложение за изпълнение на поръчката 2.1. Работна програма за изпълнение на дейностите 2.2. График за изпълнение на дейностите 2.3. Срок за изпълнение на обществената поръчка 2.4. Гаранционен срок на извършените СМР 2.5. Друга информация 3. Предлагана цена 3.1. Количествено-стойностна сметка и рекапитулация 3.2. Анализи на единични цени 3.3. Показателите за ценообразуване 3.4. Разделителна ведомост между основния изпълнител и подизпълнителя/ите (в случай че има подизпълнители) Възложителят отстранява от участие участници, за които са налице обстоятелства по чл.47 ал. 1 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: - Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител - застрахователна сума съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискуеми документи: - Валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строител - застрахователна сума съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: - Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти II група, III категория - Участникът да притежава сертифицирана система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 съобразно предмета на поръчката - Участникът да притежава опит в изпълнението на подобен вид ремонтни дейности, като представи препоръки за добро изпълнение - Участникът да разполага с персонал със следната квалификация: • строителна квалификация по специалности от област “Пътно строителство” или “Строителство”; • технически ръководител с квалификация строителен техник; • отговорните лица за безопасността при работа с наряд/нареждане трябва да притежават V-та квалификационна група, а изпълнителят на работата IV-та квалификационна група по Правилник по безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения. Изискуеми документи: - Валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти II група, III категория; - Сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008; - Списък на изпълнените договори с подобен предмет (ремонт на пътни настилки) през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение; - Списък на ръководен и изпълнителски персонал за изпълнение на дейностите с трите имена, длъжност/дейност, която ще изпълнява лицето, с данни за професионалната им квалификация и трудов стаж.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия 28019

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.07.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.07.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73530, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ