00106-2014-0010
Технически редакции | ||
19.06.2014 13:50 ч. : | 19/06/2014 13:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.06.2014 13:50 ч. : | 19/06/2014 13:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска № 1, За: Георги Карамешев, България 1000, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: g_karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445
Място/места за контакт: гр. София, ул. Славянска № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Правосъдие
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Дейности по информация и публичност по проект: „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”
Възлагане на обществена поръчка
Извършване на дейности по информация и публичност по проект: „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”
79341000, 22462000, 22120000, 79341400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите по информация и публичност включват, както следва: - Организация и провеждане на пресконференция в началото на проекта - 1 брой; - Организация и провеждане на заключителна пресконференция в края на проекта за представяне на резултатите от него - 1 брой; - Подготовка на прессъобщения за медиите и разпространението им в национални и регионални медии - 4 (четири) прессъобщения 2 бр. в национални печатни медии и 2 бр. в национални електронни медии; - Брандиране и отпечатване на брошури - 1000 броя; - Изработване на банер - 1 бр; - Изготвяне, брандиране и отпечатване на рекламно-презентационни материали - 50 броя.
НЕ
17
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие и гаранция за изпълнение договора. 1. За участие в процедурата участникът представя гаранция за участие в размер на 57 /петдесет и седем/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Дейности за информация и публичност по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни след датата на изпълнение на договора или парична сума, внесена по сметката на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. 3. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. 4. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 5. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. 6. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансирането ще бъде осигурено по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии” Начин на плащане: - по банков път в български лева в срок от 30 (тридесет) дни след приемане без забележки на изпълнението на съответните дейности и постигнатите резултати, удостоверено със съответните констативни протоколи и издадена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ………………………………………………....в…………………………………………..банка. Плащанията са в размер съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - Във всички разходооправдателни документи, свързани с изпълнението на договора, задължително трябва да е указано, че разходът се извършва “по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие” и договор № КС12-33-2/03.09.2013 г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.
От участие в процедурата се отстранява всеки участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет, а именно: 5766.66 (пет хиляди седемстотин шестдесет и шест лева и 66 стотинки) без вкл. ДДС От участие в процедурата се отстранява и участник, предложил по-високи цени от максимално допустимите единични цени, посочени в документацията за участие в процедурата, както следва: 1. Максимална стойност на една конференция е 833,33 лв. без ДДС или 1000 лв. с вкл. ДДС. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 2. Максимална стойност – 1200 лв. без включен ДДС или 1440 лв. с вкл. ДДС за 4 броя прессъобщения. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 3. Максимална стойност за 1000 бр. от брошурите е: 2200 лв. без включен ДДС или 2640 лева с вкл. ДДС. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 4. Максимална стойност 200 лв. без вкл. ДДС или 240 лв. с вкл. ДДС. за 1 брой банер. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 5. Максимална стойност – 500 лв. без вкл. ДДС или 600 лв. с вкл. ДДС за 50 броя рекламено-презентационни материали. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София, ул. Славянска № 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането ще бъде осигурено по проект: „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”
От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на МП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска № 1, Република България 1000, София, Тел.: 02 9237533; 02 9237503
Интернет адрес/и:
URL: https://mjs.bg/.
19.06.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ