Версия за печат

00106-2014-0010

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска № 1, За: Георги Карамешев, България 1000, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: g_karameshev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: гр. София, ул. Славянска № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дейности по информация и публичност по проект: „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на дейности по информация и публичност по проект: „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22462000, 22120000, 79341400

Описание:

Рекламни услуги
Рекламни печатни материали
Публикации
Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите по информация и публичност включват, както следва: - Организация и провеждане на пресконференция в началото на проекта - 1 брой; - Организация и провеждане на заключителна пресконференция в края на проекта за представяне на резултатите от него - 1 брой; - Подготовка на прессъобщения за медиите и разпространението им в национални и регионални медии - 4 (четири) прессъобщения 2 бр. в национални печатни медии и 2 бр. в национални електронни медии; - Брандиране и отпечатване на брошури - 1000 броя; - Изработване на банер - 1 бр; - Изготвяне, брандиране и отпечатване на рекламно-презентационни материали - 50 броя.

Прогнозна стойност без ДДС
5766.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

17


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие и гаранция за изпълнение договора. 1. За участие в процедурата участникът представя гаранция за участие в размер на 57 /петдесет и седем/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Дейности за информация и публичност по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни след датата на изпълнение на договора или парична сума, внесена по сметката на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. 3. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. 4. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 5. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. 6. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии” Начин на плащане: - по банков път в български лева в срок от 30 (тридесет) дни след приемане без забележки на изпълнението на съответните дейности и постигнатите резултати, удостоверено със съответните констативни протоколи и издадена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ………………………………………………....в…………………………………………..банка. Плащанията са в размер съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - Във всички разходооправдателни документи, свързани с изпълнението на договора, задължително трябва да е указано, че разходът се извършва “по проект „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие” и договор № КС12-33-2/03.09.2013 г., осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата се отстранява всеки участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет, а именно: 5766.66 (пет хиляди седемстотин шестдесет и шест лева и 66 стотинки) без вкл. ДДС От участие в процедурата се отстранява и участник, предложил по-високи цени от максимално допустимите единични цени, посочени в документацията за участие в процедурата, както следва: 1. Максимална стойност на една конференция е 833,33 лв. без ДДС или 1000 лв. с вкл. ДДС. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 2. Максимална стойност – 1200 лв. без включен ДДС или 1440 лв. с вкл. ДДС за 4 броя прессъобщения. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 3. Максимална стойност за 1000 бр. от брошурите е: 2200 лв. без включен ДДС или 2640 лева с вкл. ДДС. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 4. Максимална стойност 200 лв. без вкл. ДДС или 240 лв. с вкл. ДДС. за 1 брой банер. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност. 5. Максимална стойност – 500 лв. без вкл. ДДС или 600 лв. с вкл. ДДС за 50 броя рекламено-презентационни материали. В офертата си участникът не трябва да надвишава максималната стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1. Оферта за участие; 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 3. Административни сведения - образец 2; 4. Копие, заверено от участника от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие, заверено от участника от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод.Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях. Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника - съгласно III.2.2 и III.2.3 от настоящото обявление. 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. а-д, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 ЗОП; 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 и ал.5, т.2 ЗОП; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП; 9. Декларация по Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 ЗОП; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Пълномощно на лицето, подписващо офертата; 12. Декларация - образец № 8; 13. Декларация - образец № 9; 14. Декларация - образец №10;15. Декларация - образец № 16; 16. Декларация - образец № 19; Когато предвижда участие на подизпълнители, участникът представя в Плик № 1 документите по чл. 56, ал. 1, т. 1,4,5, и 6 ЗОП. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 ЗОП следва да бъдат представени от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Ако участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато кандидатът или участникът е юридическо лице, за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Плик № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката. Плик № 3 – “Предлагана цена” , съдържащ ценовата оферта на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за оборота от услугите, които са сходни с предмета на поръчката за последните три години, считано до срока на подаване на офертата в настоящата поръчка – (по образец). Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности по организиране на информационни и рекламни кампании, и/или конференции, и/или семинари, и/или медийно отразяване.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал за последните три години оборот от сходни на предмета на поръчката услуги в размер не по-малко от 15 000 лв. без вкл. ДДС в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности по организиране на информационни и рекламни кампании, и/или конференции, и/или семинари, и/или медийно отразяване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с изпълнени договори за последните 3 години, считано до срока за подаване на офертата в настоящата поръчка, сходни с предмета на поръчката, придружен от препоръки за добро изпълнение – (по образец). Под договори „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират договори за организиране на информационни и рекламни кампании, и/или конференции, и/или семинари, и/или медийно отразяване; 2. Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит (автобиография по образец, трудови/осигурителни книжки, дипломи (в случай, че е приложимо), референции и др. документи, доказващи съответствието с изискванията на възложителя, декларация за ангажираност с изпълнение на договора, подписана от всеки един експерт, съдържаща се в автобиографията).
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да имат минимум 2 (два) успешно изпълнени договора, с предмет сходен с предмета на поръчката и препоръки към тях. Под договори сходни с предмета на поръчката следва да се разбиратдоговори за организиране на информационни и рекламни кампании, и/или конференции, и/или семинари, и/или медийно отразяване. Договорите трябва да са приключили към момента на подаване на офертата Списъкът на изпълнените договори за последните три години, считано до срока за подаване на офертата в настоящата поръчка следва да съдърва информация за възложител/контрагент, предмет на договора, период на изпълнение, стойност и срок на договора. Участникът следва да представи минимум 2 (два) броя референции за договори от списъка. Референциите следва да са с дата, след датата на приключване на договора. Не се изисква наличие на писмен договор, а участникът трябва да е изпълнявал посочената дейност и да има писмена референция за нея. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или друг доказателствен документ. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават опит за изпълнение на дейности, включени в обхвата на обществената поръчка. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти: 2.1. Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна; - най-малко 5 години опит в провеждането на комуникационни и рекламни кампании, включващи организиране на някои от следните събития /пресконференции, семинари, кръгли маси или форуми/, връзки с медиите или други подобни. 2.2. Експерт 1, който да отговаря за графичното оформление на печатните изделия, рекламните материали, банери и други материали свързани с информация и публичност на поръчката. Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен в някоя от следните области: „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Изкуства” или еквивалентно. - най-малко 3 години практически опит в областта на графичния дизайн и изработване на рекламни - печатни материали. При обединение, документите, доказващи покриването на критериите за подбор, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критерия за подбор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. Славянска № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането ще бъде осигурено по проект: „Изграждане на ефективна администрация на Министерство на правосъдието чрез развитие на системата за е-правосъдие”, съгласно изпълнението на сключен с Министерство на финансите, Дирекция „ОПАК” договор № КС12-33-2/03.09.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии”

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на МП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска № 1, Република България 1000, София, Тел.: 02 9237533; 02 9237503

Интернет адрес/и:

URL: https://mjs.bg/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ