Версия за печат

00267-2014-0064

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: гл.експер инж. Весела Колева, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656442

Място/места за контакт: Дирекция СМСТИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.

Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Централен" №1, За: деловодител О. Карагяурова, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403, E-mail: smsti.op@gmail.com, Факс: 032 656442

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.plovdiv.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране и извършване на СМР - Реконструкция на отоплителна инсталация, абонатна и преустройство на помещение за котелно на природен газ, както и подмяна на отоплителни тела в сградата на „Фолклорен ансамбъл Тракия”, УПИ І - компл. Общ. застрояване и училище, кв.2, кв. „Въстанически - север”, гр.Пловдив”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Проектиране и извършване на СМР - Реконструкция на отоплителна инсталация, абонатна и преустройство на помещение за котелно на природен газ, както и подмяна на отоплителни тела в сградата на „Фолклорен ансамбъл Тракия”, УПИ І - компл. Общ. застрояване и училище, кв.2, кв. „Въстанически - север”, гр.Пловдив”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45331100

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на отоплителни тръбопроводни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ на поръчката: 91 750.00 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.

Стойност, без да се включва ДДС
76458.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 000003, BIC: IORTBGSF, или б/ Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата; срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора. 2. Изискуеми гаранции: А/ Гаранция за участие – участниците представят гаранция за участие в размер на 760 лв. (седемстотин и шейсет лева). Б/ Гаранция за изпълнение на договора - 3 % /три процента/ от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник преди подписване на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл. 62 от ЗОП. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно договора към поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от бюджета на община Пловдив. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сумата по договора, както следва: За част „Проектиране”, включително осъществяване на авторски надзор по време на строителството – в срок от тридесет календарни дни, считано от датата на одобрение на техническия инвестиционен проект и след представяне на фактура от Изпълнителя. За част „Строителство” - в срок от тридесет календарни дни, считано от датата на съставяне на акт 15. Изпълнителят представя подписан тристранен протокол за извършени СМР /между строителя, строителния надзор на обекта и възложителя или негов представител/ и редовно оформени счетоводни документи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Когато участник в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за самоличност, респ. за регистрация на участника, трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и се представят в официален превод, а документите, с които се удостоверява финансовото и икономическо състояние по чл.50 от ЗОП и тези, с които се удостоверяват техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението и документацията, както и декларациите по чл.47 от ЗОП, се представят и в превод. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник в процедурата, за който са налице основанията за отстраняване посочени в чл. 47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 от ЗОП. 3. Срок на валидност на офертите – 200 календарни дни след крайния срок за приемане на оферти. 4. Предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от максимално допустимия срок за изпълнение, който е 60 (шестдесет) работни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта задължително следва да съдържа следните документи: 1.1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Заверено копие от удостоверение за актуално състояние – за юридическите лица и едноличен търговец, които не са регистрирани в търговския регистър към Агенцията по вписванията. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, да се представи договор за създаване на обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът трябва да съобрази представянето на документите по чл.56 и чл.25, ал.8 от ЗОП. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага към офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. 1.2. Документ за регистрация по ДДС /ако е регистриран/ - заверено копие от участника; 1.3. Документ, упълномощаващ лицето, подписало офертата и други документи, ако е приложимо. 1.4 Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 1.5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - по образци, приложени към документацията; 1.6. Декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда участие на подизпълнители – по образец; 1.7. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя, с изричното му съгласие за участие в изпълнение на предмета на поръчката и описание на дела и видовете работи които ще извършва, когато е приложимо – по образец; 1.8. Декларация, че е спазено изискването на чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – по образец; 1.9. Декларация за оглед на място и запознаване със спецификата на обекта - по образец; 1.10. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50, ал.1 от ЗОП; 1.11. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51,ал.1 от ЗОП; 1.12. Оферта за участие - по образец; 1.13. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката – по образец; представя се в отделен плик с изискуемите приложения към него; 1.14. Ценово предложение - по образец, представя се в запечатан непрозрачен плик вътре в плика с офертата, към ценовото предложение следва да бъдат приложени анализни цени. 1.15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Поредността на документите, включени в списъка да отговаря на посочения ред. Документите в офертата да са подредени в същия ред. Документите по т.1.1 до т.1.12 и т.1.15 се поставят в плик № 1, документите по т.1.13 се поставят в плик № 2, а документите по т.1.14 се поставят в плик №3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1.1, 1.5, 1.7, 1.9, 1.10 и 1.11 се представят от всеки от тях, а декларацията по т.1.8 – за тези от тях, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. Когато участник в процедурата е обединение, намира приложение разпоредбата на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от валидна полица на застраховка „Професионална отговорност”; 2. Информация за общия оборот на участника за 2011, 2012 и 2013 г. /по образец/; - копие от отчета за приходи и разходи за последните три финансови години /2011, 2012 и 2013 г./, в зависимост от датата на учредяване или датата на започване на дейността.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” съгл. чл. 171 от ЗУТ. 2. Участникът трябва да има минимален общ оборот за предходните три години /2011, 2012 и 2013 г./ в размер на 220 000.00 лв. (двеста и двадесет хиляди лева) без ДДС. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те следва да отговарят на описаните минимални изисквания, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, намира приложение разпоредбата на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено копие на валидно Удостоверение от ЦПРС или еквивалент. 2. Списък на договорите със сходен предмет /проектиране и ремонт на обществени сгради/ – минимум пет договора, изпълнени през последните 5 години,считано от датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, предмета на договора, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Списък на управленския персонал, предвиден за изпълнение на предмета на обществената поръчка; Копие от документ, доказващ професионален опит най-малко 5 години в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка, за лицето, посочено като Технически ръководител. 4. Списък на правоспособен проектантски екип, предложен за изпълнение на поръчката. 5. Списък на техническия персонал, предложен за изпълнение на поръчката. Декларация от участника, че разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката. 6. Заверено копие от валиден Сертификат ISO 9001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент. 7. Заверено копие от валиден Сертификат ISO 14001:2004 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент. 8. Заверено копие от валиден Сертификат BS OHSAS 18001: 2007 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент. 9. Заверено копие от удостоверение по чл.36 ал.1 от ЗТИП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от Четвърта категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държавата, в която е учреден. Ако участникът е консорциум, изискването се отнася до всеки член на консорциума, ако се предвижда да извършва строително-монтажни работи, съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП. 2. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка /проектиране и ремонт на обществени сгради/ – минимум пет договора, със сходен предмет, изпълнен в последните пет години, за което представя справка по образец. Доказването на изпълнението се извършва с представяне на конкретни препоръки, указващи доброто изпълнение. 3. Наличие на професионален опит на ръководния персонал за изпълнение предмета на поръчката. Участникът следва да разполага най-малко с едно лице от ръководния персонал, посочен като Технически ръководител за изпълнение предмета на поръчката, който да има минимум 5 /пет/ години професионален опит в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка. 4. Наличие на правоспособен проектантски екип за изпълнение предмета на поръчката. Участникът следва да осигури на свое разположение достатъчен брой проектанти за качествено изпълнение предмета на поръчката. 5. Наличие на технически персонал за изпълнение предмета на поръчката; Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката. 6. Наличие на внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент. 7. Наличие на внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент. 8. Наличие на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS 18001:2007 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент. 9. Участникът трябва да притежава удостоверение по чл.36 ал.1 от ЗТИП за извършване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност. Забележка: В случай, че участникът не отговаря на тези условия, това ще доведе до неговото отстраняване от процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обща цена за изпълнение на поръчката без ДДС - К1; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката – К2; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Пловдив, aдминистративна сграда на община Пловдив, с адрес: пл."Централен" 1, ет.12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Желаещите да се запознаят с документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, Профила на купувача, Обществени поръчки. На същия адрес ще бъдат публикувани и разяснения по документацията, ако има запитвания, както и дата, час и място на отваряне на ценовите оферти. За участие в настоящата процедура не се закупува документация за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ