Версия за печат

00026-2014-0021

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Национална електрическа компания" ЕАД, ул. "Веслец" 5, За: По процедурата - Лилия Керемидска, тел.: 02 9263540; по технически въпроси - инж. Георги Терзиев; тел.032904378; g_terziev@vec.nek.bg, България 1040, София, Тел.: 02 9263, E-mail: lkeremidska@nek.bg, Факс: 02 9263650

Място/места за контакт: Управление "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на съоръжения за ОРУ 110 kV към НЕК ЕАД, Предприятие „Водноелектрически централи” гр. Пловдив в 2 /две/ обособени позиции, както следва: ЛОТ 1: „Доставка на 5 броя елегазови прекъсвачи за 110 кV за ВЕЦ „Алеко”, ВЕЦ „Батак” и ВЕЦ „Тополница” ЛОТ 2: „Доставка на 2 броя разединители, с един заземителен нож, кил-линия 110 кV за ВЕЦ „Момина клисура”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: За ЛОТ 1 - централен склад на Предприятие „ВЕЦ“, гр. Пловдив За ЛОТ 2 - доставка на обекта – ВЕЦ „Момина клисура”
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Съгласно Техническото задание неразделна част от документацията за участие

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214110, 31214100

Описание:

Секционни разединители
Прекъсвачи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер, както следва: За ЛОТ №1 2 000.00 лева За ЛОТ №2 300.00 лева Видът на гаранцията – паричен депозит или банкова гаранция, се определя от участника. В случай че участникът избере да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на паричен депозит, той се превежда по банковата сметка на НЕК ЕАД в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ–България, в лева: BG07BPBI79421087792201; в евро: BG95BPBI79421287792201, BIC: BPBIBGSF. Заверен платежен документ, удостоверяващ превода на сумата на гаранцията за участие по сметката на Възложителя, се прилага в плик № 1 “Документи за подбор” в офертата на участника. В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена по образец на Възложителя. Банковата гаранция за участие следва да бъде валидна 30 дни след валидността на офертата. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител на банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на поръчката за всеки лот. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника. В случай че участникът определи да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на паричен депозит, той се превежда по банкова сметка на НЕК ЕАД в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България в лева: BG07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF; В случай, че участникът избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена съгласно образеца на Възложителя (от настоящата документация) с валидност 30 дни след датата на приключване изпълнението на договора, включително гаранционните задължения на Изпълнителя. Гаранция за изпълнение се представя при сключване на договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят ще финансира поръчката със собствени средства. Начин на плащане - съгласно образеца на договор. Не се допуска авансово плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите за подбор, подписан от участника; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата, за всеки лот по отделно, за който участника е представил оферта – оригинална банкова гаранция или заверено копие от платежно нареждане; 4. Копие от документ за закупена документация за участие; 5. Декларация, подписана от законния представител на участника, както и от прокурист/и и всички членове на управителния и надзорен съвет на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители и членове в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (попълнена съгласно приложения образец); 6. Надлежно разрешение (пълномощно, писмо и др.) от производителя на оборудването (за съответния лот), което се предлага за доставка, в случай че участникът не е производител. В случай, че се участва и за двата лота и производителя е един и същи се допуска едно надлежно разрешени. 7. Декларация за патентна чистота на доставката (за съответния лот); 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 9. Декларация за участие на подизпълнител/и (по лотове), по образец; 10. Декларация за съгласие от подизпълнител/и, по образец (по лотове, ако е приложимо); 11. Декларация от участника за направен оглед на обектите. 12. Декларация-съгласие за проучване по реда на чл. 40 от ППЗДАНС 13. Справка за административни сведения за участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: 1. Справка - информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са сходни с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 /три/ години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 1. Референтна листа на производителя на оборудването, от която да е видно годишния обем производство, за последните три години (за всеки лот по отделно, за който се участва). Минимално изискване: Минималният годишен обем на производителя на оборудването, за една година следва да е не по-малък от 100 броя. 2. Заверено копие на валиден сертификат на производителя на оборудването (за съответния лот) за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от признат орган за сертификация на системи за управление на качеството. 3. Заверено копие на валиден сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват включващ търговия със съоръжения и оборудване средно и/или високо напрежение. Забележка: „Признат орган” е лице, акредитирано от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация. 4. Заверени копия от валиден сертификат на производителя на оборудването (за съответния лот) за съответствие на системата за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен. 5. Заверени копия от валиден сертификат на производителя на оборудването (за съответния лот) за съответствие на системата за управление на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Реф. № 14ИП-K50А017

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се получи всеки работен ден след заплащането й в брой в касата на НЕК ЕАД, гр. София, ул. „Веслец” 5, от 9:00 до 11:00 часа и от 15:30 до 17:00 часа, или по банков път по сметка на НЕК ЕАД в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България в лева: IBAN: BG07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

ЦУ НЕК ЕАД - София, ул. "Веслец" 5, Управление "Обществени поръчки", ет. 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всеки участник представя в офертата си също така: 1. Техническа оферта, изготвена в съответствие с образеца на Възложителя за всеки лот по отделно, придружена с описаните приложения. 2.Финансова оферта за всеки лот по отделно, изготвена в съответствие с образеца на Възложителя, с приложена ценова Таблица за доставките.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 1: „Доставка на 5 броя елегазови прекъсвачи за 110 кV за ВЕЦ „Алеко”, ВЕЦ „Батак” и ВЕЦ „Тополница”
1) Кратко описание

„Доставка на 5 броя елегазови прекъсвачи за 110 кV за ВЕЦ „Алеко”, ВЕЦ „Батак” и ВЕЦ „Тополница”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214100

Описание:

Прекъсвачи

3) Количество или обем

Съгласно условията на документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
211000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ЛОТ 2: „Доставка на 2 броя разединители, с един заземителен нож, кил-линия 110 кV за ВЕЦ „Момина клисура”
1) Кратко описание

„Доставка на 2 броя разединители, с един заземителен нож, кил-линия 110 кV за ВЕЦ „Момина клисура”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214110

Описание:

Секционни разединители

3) Количество или обем

Съгласно условията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
35000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 150