Версия за печат

00027-2014-0007

BG-Пазарджик: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130072241

"МБАЛ Пазарджик" АД, ул. "Болнична" №15, За: Владимир томов, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 408603, E-mail: mbal_pz_op@abv.bg, Факс: 034 408766

Място/места за контакт: Владимир томов

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на концентрати и сухи бикарбонатни субстанции за екстракорпорална хемодиализа за нуждите на „МБАЛ Пазарджик” АД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставката се извършва до НОДС към „МБАЛ ПАЗАРДЖИК“ АД , гр. Пазарджик , ул. Болнична №15
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на концентрати и сухи бикарбонатни субстанции за екстракорпорална хемодиализа съгласно приложената спецификация за нуждите на „МБАЛ Пазарджик“ АД 2. в срок от 2 / две/ години, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагането на обществената поръчка чрез периодични доставки по предварителни заявки по вид и количество. Договорът влиза в сила от 23,02,2015 г . Действието му се продължава до провеждане на нова процедура по ЗОП, ако такава не е проведена до изтичането на срока и спазване на разпоредбите на чл. 43, ал. 2, т.5 от ЗОП. Обособени позиции: 1.Концентрати за ацетатна хемодиализа. 2. Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 34 ; 3. Концентрат за бикарбонатна хемодиализа - бикарбонатен разтвор за хемодиализа 8.4%.; 4.Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 44; 5. Суха бикарбонатна субстанция - патрон 650 гр.; 6. Суха бикарбонатна субстанция - патрон с адаптор от 700 гр.; 7. Суха бикарбонатна субстанция- патрон 760 гр. ; 8. Суха бикарбонатна субстанция- патрон 750 гр.; 9. Суха бикарбонатна субстанция- патрон 1100 гр. Всеки участник може да представи само едно предложение, включващо изпълнението на една, няколко или всички позиции на медицинските изделия по приложената спецификация. Участиците да притежават : разрешение за производство и търговия - ако са производители или разрешение за търговия на едро по ЗМИ

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно годишно количество : 1.Концентрати за ацетатна хемодиализа - 100 литри 2. Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 34 - 120000 литри 3. Концентрат за бикарбонатна хемодиализа - бикарбонатен разтвор за хемодиализа 8.4% - 120000 литри 4.Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 44 - 80000 литри 5. Суха бикарбонатна субстанция - патрон 650 гр. - 300 броя 6. Суха бикарбонатна субстанция - патрон с адаптор от 700 гр. - 200 броя 7. Суха бикарбонатна субстанция- патрон 760 гр. - 2000 броя 8. Суха бикарбонатна субстанция- патрон 750 гр. - 1800 броя 9. Суха бикарбонатна субстанция- патрон 1100 гр. - 2000 броя Количествата са ориентировъчни и не пораждат задължения за възложителя да ги поръча в пълния обем. При необходимост заявените количества могат да бъдат надхвърлени.

Стойност, без да се включва ДДС
233536 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

23.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в поръчката е в размер на не повече от 1 % от стойността на поръчката . За позиция №1 – 1 лв , за позиция №2 – 1300 лв. , за позиция №3 – 1100 лв. , за позиция №4 – 1000 лв. , за позиция №5 – 20 лв. , за позиция №6 – 20 лв. , за позиция №7 – 150 лв. , за позиция №8 – 130 лв. , за позиция №9 – 200 лв. , а гаранцията за изпълнение е в размер на не повече от 3% от стойноста на поръчката / без ДДС. Гаранциите да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума внесена в Общинска банка ,IBAN BG05 SOMB 91301039228003 ,BIC КОДА НА БАНКАТА Е :SOMBBGSF ,или на касата на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД - ГР. ПАЗАРДЖИК

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане по банкова сметка на Изпълнителя - в български лева; в срок до 30 дни, а при наличие на основание, предвидено в хипотезата на чл. 303а, ал. 2 от ТЗ не повече от 60 дни след доставката и представяне на предвидените документи /фактури, приемно-предавателни протоколи/

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Съгласно разпоредбата на чл.56, ал.3 от ЗОП когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква регистриране на юридическо лице преди подписване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата следва да бъде функционално разпределена в непрозрачни пликове, всеки един от които да има следното съдържание, посочено по-долу: ПЛИК 1 На плика се поставя обозначение “Плик 1 –Документи за подбор”. В плика трябва да се поставят следните документи относно търговско-правния статут на кандидата и документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците. Документите да бъдат номерирани по страници. 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника или от упълномощен от него представител. 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено от АВ – ТР не по-рано от три месеца преди датата на подаване на офертата, или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство - легализиран превод, а когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност- нотариално заверени; 3. Документ, установяващ данъчна регистрация, както и регистрация по ЗДДС, ако кандидатът притежава такава; 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние: 5. Доказателства за технически възможности: 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , т.1, б. „а”-„д”, т. 2 и 3 и ал. 5 ЗОП; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; Ако кандидатът не предвижда подизпълнители, трябва да представи Декларация за това обстоятелство. 8. Декларация/Образец/ за приемане на условията в проекта на договор; 9. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението в случай, че това не е законния представител на кандидата; При упълномощаване е необходимо да се представи нотариално заверено пълномощно в оригинал или нотариално заверен препис. 10. Копие от документ за закупена конкурсна документация. 11. Документ за представена гаранция за участие. Документите на чужд език се представят и в превод. Когато участниците са юридически лица, изискванията за Декларациите по т.6 се прилагат като се спазва изискването на чл.47 ал.4 и ал. 8 от ЗОП . Документите в офертата трябва да бъдат представени във вида, посочен от Възложителя. Плик № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” – за всяка обособена позиция отделен плик №2 На всеки плик №2 трябва да е отбелязан номерът на позицията, за която се отнася и пълното наименование на участника. В плика трябва да се поставят следните документи: 1. Образец ОФЕРТА „Техническо Предложение за изпълнение на обществена поръчка”- 1,2,3,4,5,6,7,8 и 9 Попълват се позициите и полетата за които участва кандидатът, като се посочва на кой № /номер / страница от документите в Плик №1 се намира необходимата информация. При наличие на несъответствие между приложените документи и оферирания продукт, участникът не се допуска до оценяване и класиране на предложението ПЛИК №3 На плика се поставя обозначение “Предлагана цена” За всяка позиция се представя отделен плик №3 Участникът трябва да представи толкова плика №3 за колкото позиции участва. На всеки плик №3 трябва да е отбелязан номерът на позицията, за която се отнася и пълното наименование на участника. В плика трябва да се поставят следните документи: 1. Ценова оферта- Образец Ценовата Оферта се изготвя съгласно приложения образец, към настоящата документация. Предлаганата цена следва да бъде с точност до втори знак след десетичната запетая. Предлаганата цена следва да бъде твърда, крайна цена в левове, която не подлежи на промяна за срока на действие на договора и включва всички разходи, данъци, вкл. ДДС, такси, транспорт, мита и др. Класирането ще се извърши на база най- ниска предложена цена за единица мярка (литър / брой) за всяка отделна позиция.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а)Декларация (Образец), съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на концентрати за хемодиализа с болнични заведения за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За позиции № 2 , 3 и 4 участникът следва за има общ оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не по-малко от 100 000 лв. , а за всички останали позиции – не се изисква . В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

a)Валидно Разрешение или удостоверение за производство и/ или търговия на едро с медицински изделия за участника издадено от ИАЛ; b) Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет сходнен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, c) Оторизационно писмо от фирмата-производител, когато участникът не е производител, както и да гарантира изпълнението на доставките на заложените в Спецификацията количества за срока на действие на договора, за които участника е оторизиран; d) Декларация за съответствие с Директива 93/42/ЕЕС, издадена на производителя за оферираните медицински изделия;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

a)Валидно Разрешение или удостоверение за производство и/ или търговия на едро с медицински изделия за участника издадено от ИАЛ; b) Минимум 3 броя препоръки за добро изпълнение по описаните договори в Декларацията, подписани от представляващите лица на Възложителите- оригинали или нотариално заверени копия. c) Оторизационно писмо от фирмата-производител, когато участникът не е производител, както и да гарантира изпълнението на доставките на заложените в Спецификацията количества за срока на действие на договора, за които участника е оторизиран; d) Декларация за съответствие с Директива 93/42/ЕЕС, издадена на производителя за оферираните медицински изделия;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

00027 - 2014 - 0007

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.07.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в сградата на Управлението - ул. “Болнична” № 15, Деканат, ет.1 в срок до 15.00 часа на 21,07,2014г. след заплащане на цената в касата – Спешно отделение , ет.1- цена 12,00 лв с ДДС. Документацията може да бъде изпратена при поискване, след заплащане по сметка : ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА,IBAN BG56UBBS82411017311317,BIC КОДА НА БАНКАТА Е :UBBS BGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.08.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 11:00
Място

"МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15, Деканат, ет. 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Концентрати за ацетатна хемодиализа.
1) Кратко описание

Концентрати за ацетатна хемодиализа.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

100 литра

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
58 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 34
1) Кратко описание

Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 34

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

120000 литри

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
76000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Концентрат за бикарбонатна хемодиализа - бикарбонатен разтвор за хемодиализа 8.4%
1) Кратко описание

Концентрат за бикарбонатна хемодиализа - бикарбонатен разтвор за хемодиализа 8.4%

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

120000 литри

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
68000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 44
1) Кратко описание

Кисел концентрат за бикарбонатна хемодиализа – 1 : 44

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

80000 литри

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Суха бикарбонатна субстанция - патрон 650 гр.
1) Кратко описание

Суха бикарбонатна субстанция - патрон 650 гр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

300 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1225 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Суха бикарбонатна субстанция - патрон с адаптор от 700 гр.
1) Кратко описание

Суха бикарбонатна субстанция - патрон с адаптор от 700 гр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

200 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1660 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Суха бикарбонатна субстанция- патрон 760 гр.
1) Кратко описание

Суха бикарбонатна субстанция- патрон 760 гр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

2000 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
8333 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Суха бикарбонатна субстанция- патрон 750 гр.
1) Кратко описание

Суха бикарбонатна субстанция- патрон 750 гр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

1800 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7560 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Суха бикарбонатна субстанция- патрон 1100 гр.
1) Кратко описание

Суха бикарбонатна субстанция- патрон 1100 гр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

2000 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10700 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24