Версия за печат

00339-2013-0037

BG-Ямбол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970469

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" 7, Ямбол, За: Светлана Сарандева, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681314, E-mail: svetlanasarandeva@abv.bg

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.yambol.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТИ ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ЗВЕНАТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ЯМБОЛ, ФИНАНСИРАНИ ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Ямбол, Общиан Ямбол
Код NUTS: BG343
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Задълженията на консултантите ще са свързани с: Оперативно подпомагане екипа на звеното за изпълнение на проекта при осъществяване на административното,техническо и финансово управление на проекта и подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на Оперативна програма„Околна среда 2007-2013г.”;Правно-нормативно обслужване на проекта и осъществяване на юридически консултации,свързани с изпълнението на проекта.Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП;Подпомага възложителя при организиране на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ;Изготвяне на доклади за напредък по изпълнение на проекта;Контрол и пряка отговорност в стриктното изпълнение на инвестиционните проекти и възложените СМР;Създава система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта, подкрепа на ЗИП при извършването на проверки на място,организира отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта.Информира своевременно ръководителя на проекта при закъснение изпълнението на работите.Съдейства при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им пред ръководителя на ЗИП;Своевременно уведомяване на ръководителя на проекта за констатирани отклонения, както в качеството на изпълняваните дейности,така и в качеството на използваните материали;Осъществяване контрол и извършване проверки на място на заявените за плащане дейности;Преглед, съвместно със ЗИП,на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за строителство и строителен надзор, редовни посещения на място на всеки подобект,проверки дали разходите са допустими и реално извършени;Осигурява експертна подкрепа при подготовката на искания за средства,както и планирането,проследяването и отчитането на финансовите потоци по проекта, съобразени със сроковете за изпълнение на дейностите по проекта,предвидените плащания в договорите с изпълнителите и заложеното в договора за безвъзмездна финансова помощ. Следи за навременно подаване на искания за междинни плащания, с което да гарантира финансовото обезпеченост на проекта;Контролира хода и напредъка на изпълнението на СМР,редовността на доставките и материалите, техниката и работната сила на строителните площадки, механизацията,безопасността и здравословните условия на труд;Следи за прилагането на добрите строителни практики в съответствие с установените стандарти и качеството на доставяните и влагани материали,съоръжения и конструкции от страна на изпълнителите;Контролира подготовката на необходимата строителна и административна документация в съответствие със законодателните изисквания;Следи за своевременно представяне на застрахователни полици в съответствие със законодателните изисквания,които следва да покрият професионална отговорност на всеки участник;застраховка на персонала на всеки подизпълнител, който ще работи на площадката на обекта;застраховка за трети лица и др.;Участва в работни срещи с Изпълнителите;Участва в процеса на проверка на действителността на строителните дейности/доставените стоки/извършените услуги,преди извършване на плащанията; При необходимост предлага да бъдат изисквани писмени обосновки,допълнителни доказателства и информация относно всички факти и обстоятелства,свързани с изпълнението на договорите;Следи за недопускане на отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ между Община Ямбол и МОСВ.Съдействие при изготвяне на искана документация от Управляващия Орган на програмата,свързана както с изпълнението на инвестиционния проект,така и с администрирането и управлението на проекта,съгласно правилата на ОП „Околна среда”.При откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама на който и да било етап от изпълнението на проекта,докладва на служителя по нередности на Бенефициента или на Ръководителя на проекта.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
578176.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: „Техническото предложение”; тежест: 70
Критерий: Подпоказател на „Техническото предложение” - Стратегия на участника ; тежест: 30
Критерий: Подпоказател на „Техническото предложение” - Разпределение на задачите и отговорностите между експертите ; тежест: 20
Критерий: Подпоказател на „Техническото предложение” - Мерки за управление и преодоляване на риска; тежест: 20
Критерий: „Предлагана цена”; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 212 - 368207 от 31.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 46 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Избор на консултант за подпомагане звено за изпълнение на проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение "Ямбол-Воден цикъл" ЕИК 176694998, гр. Варна, ул. "Оборище" 34, ет.1, ап. 1, България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 618618, E-mail: adriana@bgbiomass.com, Факс: 052 624624

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 650000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 578176.8 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проектът е одобрен за финансиране по ОП "Околна среда 2007-2013 г." по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 по Приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” по ДБФП № DIR-51011116-CO35 от 23.8.2012 г. Финансирането е от Европейския кохезионен фонд на Европейския съюз и правителството на Република България чрез Оперативна програма "Околна среда 2007 – 2013 г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2014 г.