Версия за печат

00026-2014-0020

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КОМПАНИЯ ЕАД /НЕК ЕАД/, ул. "Веслец" 5, За: по процедурата - Борис Йорданов, тел. 02 9263511; по технически въпроси - Пламен Иванов, тел. 02 9609130; Методи Балдев, тел. 032 924456, Р България 1000, София, Тел.: 02 9263511, E-mail: bjordanov@nek.bg, Факс: 02 9263597

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek,bg.

Адрес на профила на купувача: www.nek,bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на силови трансформатори по обосени позиции в два лота за ПАВЕЦ „Белмекен“ и ВЕЦ „Алеко“: ЛОТ1 – Ремонт на силов трансформатор СТ5 в ПАВЕЦ „Белмекен“ ЛОТ 2 – Ремонт на силови трансформатори СТ1 и СТ2 във ВЕЦ „Алеко“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Павец "Белмекен" и ВЕЦ "Алеко"
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Ремонт на силови трансформатори по обосени позиции в два лота за ПАВЕЦ „Белмекен“ и ВЕЦ „Алеко“: ЛОТ1 – Ремонт на силов трансформатор СТ5 в ПАВЕЦ „Белмекен“ ЛОТ 2 – Ремонт на силови трансформатори СТ1 и СТ2 във ВЕЦ „Алеко“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В съответствие с техническите задания

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

70


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представят документ за платена гаранция за участие за всеки лот по отделно за който се участва, на стойност 1 000,00 (хиляда) лева по Лот 1 и 1 200,00 (хиляда и двеста лева) по Лот 2, под формата на оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане . Видът на гаранцията – паричен депозит или банкова гаранция, се определя от участника. 1.1. В случай, че участникът избере да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на паричен депозит, той се превежда по банковата сметка на НЕК ЕАД в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ–България, в лева: BG07BPBI79421087792201; в евро: BG95BPBI79421287792201, BIC: BPBIBGSF. Заверен платежен документ, удостоверяващ превода на сумата на гаранцията за участие по сметката на Възложителя, се прилага в плик № 1 “ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” в офертата на участника. 2. Участникът, определен за изпълнител по даден ЛОТ, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на поръчката по съответния ЛОТ. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника. 2.1. В случай че участникът определи да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на паричен депозит, той се превежда по банкова сметка на НЕК ЕАД в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България в лева: BG07BPBI79421087792201, в евро: BG95BPBI79421287792201; BIC: BPBIBGSF; 2.2. В случай че участникът избере да представи гаранцията за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена от приемлива за Възложителя банка по образец на Възложителя (Приложение 11), като банката неотменяемо и безусловно да се задължи да плати на НЕК ЕАД, гр. София, ул. „Триадица” 8 при предявяване на иск сумата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност 30 дни след датата на приключване изпълнението на договора, включително гаранционните задължения на Изпълнителя. Гаранция за изпълнение се представя при сключване на договора за изпълнение на поръчката. 2.3.. Гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава при условията и сроковете, посочени в договора за възлагане на обществената поръчка по съответния ЛОТ.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със собствени средства.Плащанията ще се извършват съгласно условията на проекта за договор.Авансови плащания не се допускат.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срокът за изпълнение на договора е различен от посочения в т.II.3. - той е различен за двата лота и е както следва: - ЛОТ 1 - 70 календарни дни от датата на протокола за предаване на работната площадка. - ЛОТ 2 - за всеки един трансформатор до 14 календарни дни след подписване на констативен протокол за предаване на работната площадка и наличие на разрешение за достъп на специалисти на Изпълнителя по смисъла на чл. 40 от ППЗДАНС. Периода за извършване на ревизията на всеки един от трансформаторите ще се съгласува допълнително между Изпълнителя и Възложителя след сключване на договор. Сроковете са указани и в Приложение Б към настоящето обявление..

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите за подбор, подписан от участника; 2.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3. Документ за платена гаранция за участие за всеки лот по отделно, за който се участва за участие, на стойност 1 000 (хиляда) лева по ЛОТ 1 и 1 200 (хиляда и двеста) лева по ЛОТ 2, под формата на оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане. 4. Копие от документ за закупена документация за участие; 5. Декларация, подписана от законния представител на участника, както и от прокурист/и и всички членове на управителния и надзорен съвет на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители и членове в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (съгласно приложения образец); 6. Заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 на участника или еквивалентен. 7. Декларация от участника за приемане на условията в проекта на договора – свободен текст. 8. Декларация за направен оглед на обекта/-ите (по приложения образец). ВЕЦ „Алеко” и ПАВЕЦ „Белмекен” са стратегически обекти от национално значение в енергетиката. За посещение на стратегическите обекти се изисква разрешение за извършване на оглед – издава се от Управителя на Предприятие „Водноелектрически централи” – гр. Пловдив. За издаване на това разрешение се подава заявка по образец до Управителя на Предприятието с посочване имената на хората, които ще извършат огледа и техните ЕГН-та. 9. Декларация - съгласие от участника за проучване за достъп до стратегически обект от системата на НЕК ЕАД на лицата, които ще извършват услугата, в случай че същият бъде определен за изпълнител (по приложения образец). 10. Декларация от участника, съгл. чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (по приложение образец). 11. Декларация за участие на подизпълнител. 12. Декларация за съгласие от подизпълнител. 13. Данни за лицето, което прави предложението - справка за административни сведения.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50, ал.1 от ЗОП: 1. Информация за оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания: Оборотът от дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните три години, трябва да бъде: За Лот 1 - не по-малко от 300 000 лева, без ДДС; За Лот 2 – не по-малко от 360 000 лева, без ДДС. За предмет сходен с предмета на настоящата поръчка да се разбира ремонт на силови трансформатори с мощност равна или по-голяма от 30 000 kVA.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 1. Списък-декларация от участника, за изпълнени от него договори през последните три години за ремонт на силови трансформатори с мощност равна или по-голяма от 30 000 kVA. Списъкът следва да е в табличен вид и да съдържа: име на възложител, предмет на договора с параметрите, стойност на договора, дата и място на изпълнение, ползван ли е подизпълнител. В случай, че договорите са изпълнявани с участието на подизпълнител/и, да се посочи обемът и видът на изпълнените от подизпълнителя работи. Към декларацията участникът следва да приложи препоръки за добро изпълнение (не по-малко от една и не повече от пет броя), съотносими към договорите от списъка. Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил най-малко три договора за ремонт на силови трансформатори с мощност равна или по-голяма от 30 000 kVA през последните три години. 2. Списък на собствени или наети: чисти съдове с необходимата вместимост за сваляне на нивото на маслото от трансформатора; масловарна техника и такелажни приспособления и механизация за превозване на трансформатора от работната площадка до машинна зала и обратно; 3. Участникът да представи заверено копие от валидно свидетелство за правоспособност за заваряване на поне един работник, който ще вземе участие при изпълнение на поръчката. 4. Участникът да представи заверено копие от валиден сертификат за акредитиран орган за контрол от вида „С“, с обхват изпитване на силови трансформатори (само за участниците по лот 1).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14 РП - Р50А024

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се получи всеки работен ден след заплащането й в брой в касата на НЕК ЕАД, гр. София, ул. „Веслец” 5, от 9:00 до 11:00 часа и от 15:30 до 17:00 часа, или по банков път по сметка на НЕК ЕАД в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ – България в лева: IBAN: BG07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. При поискване от заинтересувано лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, Възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.08.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

НЕК ЕАД, ЦУ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците в процедурата представят с офертата си още следните документи: 1. Предложение за изпълнение на поръчката за всеки лот по отделно за който се участва, изготвено в съответствие с образеца на Възложителя, с описаните приложения. 2. Финансова оферта за всеки лот по отделно за който се участва, изготвена в съответствие с образеца на Възложителя, към която се прилагат ценова таблица за доставките и ценова таблица за услугите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на силов трансформатор СТ5 в ПАВЕЦ "Белмекен"
1) Кратко описание

Ремонт на силов трансформатор СТ5 в ПАВЕЦ "Белмекен"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Съгласно техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 70
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е 70 календарни дни от датата на протокола за предаване на работната площадка.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на силови трансформатори СТ1 и СТ2 във ВЕЦ "Алеко".
1) Кратко описание

Ремонт на силови трансформатори СТ1 и СТ2 във ВЕЦ "Алеко".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Съгласно техническото задание.

Прогнозна стойност, без ДДС
120000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 14
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение: За всеки един трансформатор до 14 календарни дни след подписване на констативен протокол за предаване на работната площадка и наличие на разрешение за достъп на специалисти на Изпълнителя по смисъла на чл. 40 от ППЗДАНС. Периода за извършване на ревизията на всеки един от трансформаторите ще се съгласува допълнително между Изпълнителя и Възложителя след сключване на договор.