Версия за печат

00168-2014-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121805755

Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", бул. "Дякон Игнатий" 9, За: Минчо Господинов Цветков, България 1000, София, Тел.: 02 9371047, E-mail: caa@caa.bg, Факс: 02 9805337

Място/места за контакт: бул. "Дякон Игнатий" 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.caa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.caa.bg.

Електронен достъп до информация: www.caa.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Контролни и регулаторни функции в областта на гражданското въздухоплаване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Усъвършенстване на администрацията, чрез предоставяне на качествено и съвременно обслужване на заинтересованите страни“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация", гр. София, ул. "Дякон Игнатий" № 9
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на проект „Надграждане на информационно-комуникационната среда на ГД ГВА чрез разработка и внедряване на нови електронни административни услуги” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 13-32-27/27.01.2014 г. и включва извършването на анализ и проектиране на необходимите технологични доработки, софтуерна разработка във връзка с усъвършенстването на съществуващите и разработката на нови електронни административни услуги към съществуващата информационната система на ГД ГВА, подготовка и подаване на заявления за вписване на информационни обекти и услуги в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ и осигурена оперативна съвместимост и информационна сигурност на информационно-комуникационната среда на ГД ГВА, разработка на техническа и експлоатационна документация и провеждане на съпътстващо обучение, внедряване на разработения софтуер.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72260000, 72317000, 72318000, 72322000, 72212931, 72212780, 80420000, 72300000, 72310000, 72312100, 72313000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти
Услуги по съхраняване на данни
Услуги по предаване на данни
Услуги по управление на данни
Услуги по разработване на софтуер за обучение
Услуги по разработване на софтуер за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Услуги по електронно обучение
Услуги по предаване и обработка на данни
Услуги по обработка на данни
Услуги по подготовка на данни
Услуги по събиране на данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
285000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка на участника с показатели ОТ.1 Анализ и проектиране, ОТ.2 Функционални и нефункционални изисквания, ОТ.3 Софтуерна разработка, ОТ.4 Организация и методология.; тежест: 70
Критерий: Финансова оценка на участника; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 062 - 105527 от 28.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 45-10-66 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Усъвършенстване на администрацията, чрез предоставяне на качествено и съвременно обслужване на заинтересованите страни“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ДЖИ ДИ БИ СОЛ" АД, ж.к. «Бели брези», ул. «Нишава», бл. 6, вх. Б, ет. 7, ап. 39, Република България 1680, София, Тел.: 02 9628661, E-mail: info@dgbsol.com, Факс: 02 9628661

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 287000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 285000 BGN без ДДС
Брой месеци: 11
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Обществената поръчка се осъществява в изпълнение на договор № 13-32-27/27.01.2014 г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, проект „Надграждане на информационно-комуникационната среда на ГД ГВА чрез разработка и внедряване на нови електронни административни услуги“, приоритетна ос ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.06.2014 г.