Версия за печат

01270-2014-0002

BG-гр. София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СО - район "Подуяне", гр. София, ул. "Плакалница" №51, бл.59, За: Лилия Геринска - н-к отдел "ПНО и ЧР" 02 8146162, ст. юрк. Ружа Асенова 02 8146133, Р. България 1517, гр. София, Тел.: 02 8146161, E-mail: raion@poduiane.info, Факс: 02 8471871

Място/места за контакт: инж. Лина Грънчарова н-к отдел „ИИБЕ”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http//www. poduiane.info.

Адрес на профила на купувача: http//www. poduiane.info.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на „Прединвестиционно проучване (ПИП) и идеен проект (ИП) за Водоснабдяване и канализация на кв. „Левски-В” на територията на Столична община – район „Подуяне”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на открита процедура е избор на изпълнител за изготвяне на „Прединвестиционно проучване (ПИП) и идеен проект (ИП) за обект: „Водоснабдяване и канализация на кв. „Левски-В” на територията на Столична община – район „Подуяне””. При изпълнение на поръчката следва да се извършат действия подробно посочени в заданията за проектиране във фази и последователност, както следва: 1. фаза Прединвестиционно проучване;2.фаза Идеен проект Услугата следва да съответства напълно на техническите и нормативни изисквания посочени в заданието, изработено от „Софинвест” ЕООД и утвърдено от зам. кмет на Столична община. При извършване на услугата, следва изготвения проект да бъде представен за становища на Столична община район „Подуяне”; Столична община дирекция „Инженерна инфраструктура”; НАГ, „Софинвест”ЕООД и „Софийска вода”. След приемането му на ЕТИС (Експертно-технико икономически съвет) към Столична община и представяне на актуални изходни данни от „Софийска вода” АД и ГИС (от страна на Възложителя) се пристъпва към следващата фаза на проектиране (Идеен проект), като разработката се съобразява и с одобрения вариант и препоръки от протокола на ЕТИС на фаза: ПИП. Мястото за изпълнение на поръчката е кв. „Левски-В” находящ се на територията на Столична община – район „Подуяне”. Възложителят предвижда общия срок за (ПИП) и изработването на (ИП) – да не надхвърля 180 календарни дни, който срок тече от датата на регистрационния индекс на договора с избрания изпълнител, като срокът се прекъсва с приемане на работата от Възложителя с приемо–предавателен протокол и представяне на доказателства от Изпълнителя, че е внесъл техническата документация по съответната фаза до всички компетентни институции. Възложителят изисква, предаването на изготвеното Прединвестиционно проучване и изработеният идеен проект да се извърши с приемо-предавателни проколи, подписани между Възложителя (чрез изрично определени от него длъжностни лица) и Изпълнителя. Избраният изпълнител е длъжен в срок от два работни дни от подписване на приемателно-предавателния протокол да внесе ПИП/ИП в съответните институции за становище/съгласуване. Изпълнителят е длъжен да предаде за ПИП и идеен проект изготвените разработки в по 5 бр. папки оригинал, 2 бр. CD във формат PDF (информацията на хартиеният и електронен носител, задължително трябва да бъде аналогична) и 1бр.CD с работни файлове (.doc, .xls, .dwg).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71322200

Описание:

Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Техническата спецификация е подробно посочена в одобреното задание, неразделна част от документацията. Заданието е предназначено да поясни и развие изискванията по изпълнение на услугата, предмет на договора. Прединвестиционното проучване (ПИП) за проектиране и последващо строителство на ВиК мрежа на проучваната агломерация - кв. „Левски-В”, следва да съдържа: брой жители, състояние на ВиК мрежи; необходимите инвестиционни намерения за тях. За тази цел избраният изпълнител следва да представи следните данни: демографски данни за населеното място/селищна агломерация; данни за съществуваща канализационна мрежа; данни за съществуваща водоснабдителна мрежа; данни за промишлените, комунално-битовите и селскостопански предприятия на територията на населеното място; данни за водния обект (водоприемник), определен за заустване на шесткратно разредени отпадни води; климатични и метеорологични данни за района на населеното място; проучване и предлагане на канализационни схеми и канализационни мрежови системи на населеното място; проучване и предлагане на решения за водопроводна мрежа; ПИП се разработва в два алтернативни варианта. Отделните части на проекта са изготвят от правоспособни проектанти, като се представят в 5 екземпляра и на магнитен носител (СД) Идеен проект (ИП) за водоснабдяване и канализация на кв. „Левски-В”. За тази фаза, избраният изпълнител следва да представи: проекти – част „Геодезия”; част „Инженерна геология и хидрогеология”, част „Водоснабдяване”, част „Канализация”, част „Пожарна безопасност”. Идейният проект се представя в два варианта, които се остойностяват и сравняват по окрупнени показатели и цени на линеен метър, действащи в момента на разработката. Приложими технически спецификации по чл.30, ал.1 от ЗОП и нормативните актове, които поставят изисквания към услугата, предмет на настоящата процедура: Наредба №4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; Наредба №7/22.12.2003г. за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони; Наредба №8/28.07.1999г. за правила и нормативи за разполагане на технически проводи и съоръжения в населените места; Наредба №1з-1971/29.10.2009г. за строително-технически правила и нормативи за осигуряване на безопасност при пожари; Наредба № РД-02-20-8/17.05.2013г. за проектиране, изграждане и експлоатация на канализационни системи; Наредба №2/22.03.2005г. на МРРБ за проектиране, изграждане и експлоатация на водоснабдителните мрежи; Наредба №4/17.06.2005г. за проектиране, изграждане и експлоатация на сградни водопроводни и канализационни инсталации; Общия устройствен план на гр. София, приет с Решение №960/2009г. на МС; Неразделна част от настоящата открита процедура е одобреното техническо задание изготвено от „Софинвест” ЕООД и одобрено от зам. кмет на Столична община, в което подробно по двете фази са посочени всички действия, които избрания изпълнител следва да извърши за предоставяне на услугата.

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 1 250 (хиляда двеста и петдесет) лв. представляваща 1% от стойността без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: банкова гаранция за срока на валидност на офертата на участника (представя се оригинал) или депозит на парична сума внесена по сметка на: Столична община-район „Подуяне”, „Общинска банка” АД, ФЦ „Мария Луиза” IBAN- BG24SOMB91303326305301, BIC-SOMBBGSF с изписване предмета на обществена поръчка. (представя се копие, заверено от участника). Формата на гаранцията за участие се избира от участника. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от общата цена на договора за обществена поръчка без ДДС, която се представя при подписването му в една от следните форми: парична сума внесена по сметка на Столична община-район „Подуяне”, „Общинска банка” АД, ФЦ „Мария Луиза”, IBAN - BG24SOMB91303326305301, BIC-SOMBBGSF с изписване предмета на обществена поръчка (представя се оригинал на платежния документ) или банкова гаранция, издадена безусловна и неотменима в полза на Столична община-район „Подуяне” с падеж на банковата гаранция 3 месеца след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка (представя се оригинал). Изпълнителят сам избира формата на гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Така посочената стойност на поръчката е разделена както следва: до 62 500 лв. без ДДС, които финансови средства ще се заплатя в календарната 2014г. и до 62 500 лв. без ДДС, които финансови средства ще се заплатя в календарната 2015г. Финансирането за изпълнение на поръчката се осъществява от Столична община. Сумите се превеждат от Столична община – дирекция „Финанси”, след представяне на сключен договор по силата, на който е определен Изпълнител от Възложителя на СО – район „Подуяне”. Възложителят предвижда в договора следния начин на плащане: Аванс - 20 % от ценовата оферта на избрания Изпълнител, платима в 10 (десетдневен) срок от сключване на договора и след представяне на оригинал на фактура; І-во междинно плащане ...................% – съгласно техническо предложение на избрания Изпълнител, дължимо в 30 (тридесет дневен) срок от приемане на Прединвестиционното проучване от ЕТИС (Експертно-технико икономически съвет) и след представяне на оригинал на фактура; ІІ-ро междинно плащане ..................% – съгласно техническо предложение на избрания Изпълнител, дължимо в 30 (тридесет дневен) срок от представяне на идейния проект до всички инстанции участващи в ЕТИС. Окончателно плащане - 20% от сумата по ценовата оферта на избрания Изпълнител, дължимо в 30 (тридесет дневен) срок от одобряване на идейния проект от ЕТИС и след представяне на оригинал на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения или сдружения, което отговаря на предварително обявените условия. Възложителят, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват определени факти и обстоятелства, които Възложителят е поставил в настоящата процедура с декларации и образци утвърдени от Възложителя, неразделна част от процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът за регистрация или ЕИК се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато за изпълнение на поръчката участниците ще ползват подизпълнители те трябва да представят в офертата си информация за подизпълнителите, която съдържа: 1.списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 2.декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнение на поръчката. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл.56, ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. (Декларацията за подизпълнител се представя задължително от участника, без значение дали ще ползва или не подизпълнител).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: заверено от участника копие на документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя в официален превод. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. (представя се копие, заверено от участника) Участникът следва да представи за всички проектанти, ангажирани в изпълнението на настоящата процедура документ за пълна проектантска правоспособност, издаден на името на съответния проектант и валиден към датата на провеждане на търга. В случай на участие на чуждестранни лица, възложителят ще приеме еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава пълна проектантска правоспособност, издаден от компетентните органи, съгласно националния му закон. (представя се копие от удостоверението, заверено от участника) Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал.2, т.2, 5, ал.4 и 5 от ЗОП (Декларация №1), чл.47, ал.1, т.2 и 3 и ал.2 т.1, 2а, 3 и 4 от ЗОП (Декларация №2). Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие. Когато офертата се подава от обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.Участникът следва да представи попълнени всички образци изготвени от Възложителя, неразделна част от документацията и поставени на профила на купувача http//poduiane.Info., както й да приложи проекта на договор към документите за подбор. Участникът представя списък с всички документи по пликове №1, 2 и 3, подписан от участника. Техническо предложение и Ценово предложение. Участникът представя и доказателства за закупена документация (копие заверено от участника).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да приложи следните документи към офертата си: 1. копие от отчет за приходи и разходи на участника за последните три години (2011 2012 и 2013г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника за всяка от последните 3 (три) години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден, или е започнал дейността си. (представят се копия, заверени от участника) 2. справка за оборота от изпълнени подобни дейности, свързани с ПИП и ИП за ВиК за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. – (попълва се образец на възложителя).3. копие от застрахователна полица „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл.171, ал.1 от ЗУТ в областта на проектирането. В случай на участие на чуждестранни лица, възложителят ще приеме еквивалентен документ. (представя се копие, заверено от участника). Предвид спецификата на поръчката, Възложителят изисква да се представи декларация от представляващия участник, в която да декларира, че при изтичане на застраховката, същата ще бъде удължена с оглед срока на договора.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. минимален оборот от изпълнени подобни дейности свързани с ПИП и ИП на ВиК мрежи и съоръжения за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013г.) не по-малко от 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева общо за трите години. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице изискването по настоящата точка се прилага за обединението като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. (представя се образец на възложителя) 2. копие от застрахователна полица „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл.171, ал.1 от ЗУТ в областта на проектирането. В случай на участие на чуждестранни лица, възложителят ще приеме еквивалентен документ. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице изискването по настоящата точка се отнася за всички членове на обединението подлежащи на задължително застраховане. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител, който ще извършва определени дейности от услугата, изискването се отнася и за него. ( представя се копие, заверено от участника) 3. Неизпълнението на минималните изисквания, води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.списък - декларация на договорите за услуга с посочени не по-малко от 2 договора за извършени сходни услуги (ПИП и ИП за ВиК), изпълнени през последните 3 (три) години (2013, 2012, 2011г.) до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, придружени от най-малко 2 бр. препоръки за добро изпълнение (с посочена стойност, дата и място на услугата, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания) към 2-та договора посочени в списъка. Следва да е налице пълно съответствие между договор и референция. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, това изискване се прилага за обединението като цяло. Да е налице пълно съответствие между посочените договори в списъка и представените референции. При неизпълнение на това изискване, същото е основание за отстраняване на участника, ако същия не докаже по чл.68, ал.9 от ЗОП това изискване. (представя се образец на възложителя);2. Да има представен линеен график с посочени критични точки, брой работници и видове дейности (това са задължителни минимум реквизити), който да съответства на срока за изпълнение, посочен от участника; Следва да е налице пълно съответствие; При несъответствие между дадения срок за изпълнение от участника и линейния график за работа, същото е основание за отстраняване.(поставя се в плик №2 ведно с техническото предложение)3. Участникът следва да разполага с експерти, всички или част, от които да притежават нужната квалификация и правоспособност за изработване на необходимите части на инвестиционния проект по отношение на видовете строежи по отделни категории, съгласно чл.137, ал.1 от ЗУТ, както и другите дейности в рамките на настоящата поръчка, който да включва минимум: 3.1. Проектант специалност „Канализационни и водоснабдителни мрежи”, който да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ или чуждестранно лице, по отношение на което, не се прилагат нормите на ЕС, на което при условията на взаимност – притежава диплома, легализирана и същата отговаря на ЗУТ и има минимум 2 години опит в изготвяне на проекти във фаза идейна и/или техническа и/или работна, за строителство/реконструкция на канализационна мрежа и притежава пълна проектантска правоспособност, съгл. чл. 230 от ЗУТ и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП); 3.2. Проектант специалност „Геодезия”, който да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ или чуждестранно лице, по отношение на което, не се прилагат нормите на ЕС, на което при условията на взаимност – притежава диплома, легализирана и същата отговаря на ЗУТ и притежава пълна проектантска правоспособност, съгл. чл. 230 от ЗУТ, и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП); 3.3 Проектант специалност „Геология и хидрогеология”, който да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ или чуждестранно лице, по отношение на което, не се прилагат нормите на ЕС, на което при условията на взаимност – притежава диплома, легализирана и същата отговаря на ЗУТ и притежава пълна проектантска правоспособност, съгл. чл. 230 от ЗУТ, и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). (попълва се образец на Възложителя, като по т.1, 2 и 3 към списъка се прилагат: копие от диплома за завършена образователна степен, удостоверение за пълна проектантска правоспособност издадено от съответната браншова организация, копие от трудова книжка (осигурителна книжка), граждански договор и всички други доказателства установяващи посочените изисквания на възложителя.). Посочените експерти задължително попълват образеца на Възложителя. 3.4. Други експерти: Участникът следва да разполага и с експерти, притежаващи квалификация и правоспособност, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, както й задължително следва да има икономист, и други експерти по преценка на участника, с оглед предмета на поръчката. (попълва се образеца на Възложителя, като към списъка по т.4 се представя декларация).
Минимални изисквания: 1.списък - декларация на договорите за услуга с посочени не по-малко от 2 договора за извършени сходни услуги (ПИП и ИП за ВиК), изпълнени през последните 3 (три) години (2013, 2012, 2011г.) до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, придружени от най-малко 2 бр. препоръки за добро изпълнение (с посочена стойност, дата и място на услугата, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания) към 2-та договора посочени в списъка. Следва да е налице пълно съответствие между договор и референция. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, това изискване се прилага за обединението като цяло. Да е налице пълно съответствие между посочените договори в списъка и представените референции. 2.да има представен линеен график с посочени критични точки, брой работници и видове дейности (това са задължителни минимум реквизити), който да съответства на срока за изпълнение, посочен от участника; Следва да е налице пълно съответствие. 3. 1. Проектант специалност „Канализационни и водоснабдителни мрежи”, който да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ или чуждестранно лице, по отношение на което, не се прилагат нормите на ЕС, на което при условията на взаимност – притежава диплома, легализирана и същата отговаря на ЗУТ и има минимум 2 години опит в изготвяне на проекти във фаза идейна и/или техническа и/или работна, за строителство/реконструкция на канализационна мрежа и притежава пълна проектантска правоспособност, съгл. чл. 230 от ЗУТ и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). 3. 2. Проектант специалност „Геодезия”, който да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ или чуждестранно лице, по отношение на което, не се прилагат нормите на ЕС, на което при условията на взаимност – притежава диплома, легализирана и същата отговаря на ЗУТ и притежава пълна проектантска правоспособност, съгл. чл. 230 от ЗУТ, и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). 3.3. Проектант специалност „Геология и хидрогеология” който да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ или чуждестранно лице, по отношение на което, не се прилагат нормите на ЕС, на което при условията на взаимност – притежава диплома, легализирана и същата отговаря на ЗУТ и притежава пълна проектантска правоспособност, съгл. чл. 230 от ЗУТ, и Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП). 3.4. Други експерти: Други експерти: Участникът следва да разполага и с експерти, притежаващи квалификация и правоспособност да прегледат и преценят съществуващите проекти и/или изработят всички части на инвестиционните проекти за видовете строежи по отделни категории, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ. Експертите, следва да имат квалификация и правоспособност, като задължително следва да има икономист, както и други експерти по преценка на участника, с оглед предмета на поръчката. (попълва се образеца на Възложителя, като към списъка по т.4 се представя само декларация от посоченото лице.)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: К1 =срок за изп. в календарни дни-мин.120/мах.180; тежест: 10т
Показател: К2=1-во меж. плащане мах.до 30%; тежест: 30т.
Показател: К3=2-ро меж.плащане мах.до 30%; тежест: 20т.
Показател: К4 =предложена цена; тежест: 40т

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Същата се заплаща в касата на районната администрация находяща се на първи етаж в сградата „фронт – офис” и се получава от деловодството, всеки работен ден от 8:30 до 17:00ч. (Участникът представя копие от документа за закупуване, заверено от участника) или да подаде електронно искане по реда на ЗЕДЕП до възложителя за закупуване чрез пощенски оператор за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.07.2014 г.  Час: 10:00
Място

София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Участник изпратил офертата по пощата носи отговорност за навременното й получаване от Възложителя. Офертата се поставя в Пликът, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят всички документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56 от ЗОП и настоящата документация, отнасящи се до критериите за подбор на участника; 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят следните документи: техническо предложение за изпълнение на поръчката; ведно с линеен график. 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Всеки участник в процедурата има право да представи само един комплект офертни документи. Всички документи представени от участника се представят в копия заверени от участника с надпис: вярно с оригинала, подпис и печат. Документите на чужд език се представят в превод, заверени от участника.Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на СО – район “Подуяне”, ул.”Плакалница” № 51. Разглеждането, оценката и класирането на офертите ще се извърши по реда на раздел ІІ, а определянето на изпълнител е по реда на раздел ІІІ от ЗОП. На основание чл.58а, ал2 от ЗОП, обменът на информация между Възложителя и участниците ще се извърши по поща, по факс, електронна поща по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. Неразделна част от настоящата документацията са: решението, обявлението, техническото задание, образци на документи и договор. Възложителят предоставя пълен електронен достъп на цялата документация, публикувана на „профила на купувача” на интернет адрес: http//poduiane. Info. Това не изключва задължението на участниците, които желаят да подадат документи за участие да закупят документация. Отварянето на ценовите предложения ще бъде обявено от Възложителя на посочения интернет адрес в раздел „профил на купувача”, 2 (два) дни преди датата на отварянето им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ